Tr, bare 22 dagers syklus…
Lykke til neste pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tr, bare 22 dagers syklus…
Jeg er visst gravid! Sjokk glede!!!
Jeg er visst gravid! Sjokk glede!!!
Update 5-6 dpo:
Er ei testetøs selv er litt for morro -.- den var naturligvis blenda så tidlig :’D
Våknet opp uggen/kvalm igjen. ( dette kan være fordi jeg måtte stå opp tidlig idag å er trøtt)
kjenner fortsatt noe i livmoren på Høyre side, kanskje det er mensen greier idk. Noe er det ihvertfall.
Men det som slo meg først nå er at cola uten sukker plutselig smakte rart. Jeg tenkte «åh, kanskje den ikke er like god som Pepsi Max likevel », før jeg innså at det kan være relatert til hormoner. Igjen kan også være random. Men hadde lyst å skrive det ned en plass/fortelle til noen det er jo også litt interessant ifht neste pp om det ikke klaffer hvordan denne runden var. Hva med dere andre ? Noe som er annerledes ?
Cola uten sukker har forøvrig endret litt smak/oppskrift
Jeg fortalte det til mannen min igår Han ble så glad og skulle støtte meg uansett Jeg er så lykkelig
Blir skikkelig testetøs jeg også av å være her i tillegg når jeg oppdaget at jeg har x-antall «feil» tester, så egentlig litt bortkastet å bruke disse nå… men kan jo ikke la de bare ligge dagens test vs gårsdagens. Var veldig uggen i går. Dette må jo være skygge…? Men rart at det ikke kom igår også da
Ja! PositivHar du tatt ny digital nå da?
Negativ 8 og 9 dpo, ikke så sjokkerende men klarte jo ikke å la være da noen får positiv da
Litt tunge og ømme bryster idag da, det har jeg ikke hatt før hverken før mens eller tidligere graviditeter
Ellers er det vannete utflod som har vært de siste dagene, samt høyt lukket tapp, men det er vel også normalt rundt denne tiden blir også raskt uvell, men det har jeg hatt siden EL så kan vel egentlig ikke ta det som ett symptom heller
Da kan jeg settes opp på TR