IKM uke 35 ☺️

6-8 dpo, avhengig av om jeg følger fitbiten eller flo. Flo flyttet plutselig eggløsningsdatoen til 20.8 etter jeg logget dagens symptomer :meh: Jeg har fremdeles mensenlignende smerter. Kjennes ut som en blanding av symfysesmerter, press og mageuggenhet - bare plassert mye lengre ned enn magen. Spesielt venstresiden er verst. Blir litt sprø for det er konstant :hungover:

D3F9AA46-F671-467D-A0A6-6641B9740814.jpeg

tatt nå nettopp, fordi jeg har hatt så ømme pupper og vært uggen. Ergo ikke på morgenurin, og hadde tissa en time før jeg tok denne. Bruker kun å få hodepine og ha ømme nippler før mens. Ikm på mandag. Men er drit nervøs, stor sjanse for ny exu. Blir to lange uker å vente på UL!

Vis vedlegget 364455
tatt nå nettopp, fordi jeg har hatt så ømme pupper og vært uggen. Ergo ikke på morgenurin, og hadde tissa en time før jeg tok denne. Bruker kun å få hodepine og ha ømme nippler før mens. Ikm på mandag. Men er drit nervøs, stor sjanse for ny exu. Blir to lange uker å vente på UL!

skal det være en strek eller et + på de der ?:happy:

BAD993CA-191A-4E1A-8808-D1B4DEFAC2EF.jpeg
Måtte selvfølgelig dra tilbake til apoteket å kjøpe en digital! Spent, nervøs, redd og glad! Bare ber til alle guder og krysser slt jeg har for at det ikke er en exu og at alt går bra! Etter halvannet år!

Vis vedlegget 364457 Måtte selvfølgelig dra tilbake til apoteket å kjøpe en digital! Spent, nervøs, redd og glad! Bare ber til alle guder og krysser slt jeg har for at det ikke er en exu og at alt går bra! Etter halvannet år!

Gratulerer så mye :)

Gratulerer så mye :)
Takk! Men tørr ikke ha så stort håp ennå! Men da jeg hadde exu så fikk jeg ikke positiv test før 10dager etter ikm. Så håper jo at det er ett godt tegn at jeg har positiv før ikm nå. Og at den sitter der den skal, og klorer seg fast ofc:smiley-angelic001

Jeg gav etter og tok en tidligtest (fra metode) :rolleyes: Kunne ikke vært mer negativ :hilarious: Nå skal jeg prøve å holde meg til mandag.

Jeg gav etter og tok en tidligtest (fra metode) :rolleyes: Kunne ikke vært mer negativ :hilarious: Nå skal jeg prøve å holde meg til mandag.

når jeg testet positivt onsdag kunne man såvidt skimte strek på tidlig metode! Men vanlig test fra babyplan slo ut sterkere:) krysser fingrene for deg!

12 eller 8DPO idag. Vært litt stille fra meg igår pga jobb osv :) Etter jeg fikk den fine streken på tidligtesten har jeg bare fått svake streker :( Men idag fikk jeg faktisk svakt utslag på vanlige tester! Vet ikke om dere ser strekene engang, me ser de godt i virkeligheten! Så da fikk jeg håpet litt tilbake igjen ❤️ Har 2 digitale liggende, men tror ikke de gir utslag idag når de er så svake?? :pompus: Den clearbluetesten var litt rar, tok lang tid før fargen gikk helt over..
Jeg synes det ser ut som en veldig klassisk tidigstrek ❤️❤️

Blir flau av meg selv… 2 dager siden innsett og 7 dpo bare :P

313BCEE6-20DC-4AC9-9964-742ED8EEBCB4.jpeg

når jeg testet positivt onsdag kunne man såvidt skimte strek på tidlig metode! Men vanlig test fra babyplan slo ut sterkere:) krysser fingrene for deg!

Ja, altså, vet ikke helt om jeg stoler på resultatet siden jeg føler meg såpass uggen :hilarious: Det var jo ikke morgenurin og jeg greide ikke å holde meg i fire timer, i tillegg det er 8 dager til ikm. Gjerne litt optimistisk å tro at en tidligtest skulle vise noe, spesielt siden metode sine skal være svake (fant jeg ut ETTER å ha kjøpt dem).

Vis vedlegget 364457 Måtte selvfølgelig dra tilbake til apoteket å kjøpe en digital! Spent, nervøs, redd og glad! Bare ber til alle guder og krysser slt jeg har for at det ikke er en exu og at alt går bra! Etter halvannet år!
Gratulerer! Krysser fingrene for at spiren har grodd seg fast der den skal :)

Jeg blør… Så jeg kan settes på TR. Syklusen ble bare 22 dager. Usikker på om det er p-pilleslutt eller vaksina som har skylden!

Back
Topp