Gratulerer så mye Da setter jeg deg på gravidTror jeg kan settes på gravid fortsetter å ha stigning + denne Krysser fingrene for dere andre!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye Da setter jeg deg på gravidTror jeg kan settes på gravid fortsetter å ha stigning + denne Krysser fingrene for dere andre!!
HERREGUD! Tok en ny nå på 2.morgenurin Jeg må jo være gravid?!
Tok en CB på samme urin, men den slo ikke ut. Så er nok litt for tidlig enda. Ska se om streken blir sterkere før jeg tar en ny digital
HERREGUD! Tok en ny nå på 2.morgenurin Jeg må jo være gravid?!
Jeg kan ikke tro det Sier et veeldig forsiktig takkSer sånn ut! Gratulerer
Skal prøve å vente til i morgen, men kan ikke garantere noe Tusen takkSå gøy! Gratulerer Ville ha tatt en ny digital i morgen, om du klarer å vente så lenge da
Vis vedlegget 364455
tatt nå nettopp, fordi jeg har hatt så ømme pupper og vært uggen. Ergo ikke på morgenurin, og hadde tissa en time før jeg tok denne. Bruker kun å få hodepine og ha ømme nippler før mens. Ikm på mandag. Men er drit nervøs, stor sjanse for ny exu. Blir to lange uker å vente på UL!
Det skal være en strek i det store vindue skal det være blankt hvis negativ, og en strek hvis positivskal det være en strek eller et + på de der ?
Vis vedlegget 364457 Måtte selvfølgelig dra tilbake til apoteket å kjøpe en digital! Spent, nervøs, redd og glad! Bare ber til alle guder og krysser slt jeg har for at det ikke er en exu og at alt går bra! Etter halvannet år!
Takk! Men tørr ikke ha så stort håp ennå! Men da jeg hadde exu så fikk jeg ikke positiv test før 10dager etter ikm. Så håper jo at det er ett godt tegn at jeg har positiv før ikm nå. Og at den sitter der den skal, og klorer seg fast ofcGratulerer så mye
Vis vedlegget 364457 Måtte selvfølgelig dra tilbake til apoteket å kjøpe en digital! Spent, nervøs, redd og glad! Bare ber til alle guder og krysser slt jeg har for at det ikke er en exu og at alt går bra! Etter halvannet år!
Jeg gav etter og tok en tidligtest (fra metode) Kunne ikke vært mer negativ Nå skal jeg prøve å holde meg til mandag.
Jeg synes det ser ut som en veldig klassisk tidigstrek12 eller 8DPO idag. Vært litt stille fra meg igår pga jobb osv Etter jeg fikk den fine streken på tidligtesten har jeg bare fått svake streker Men idag fikk jeg faktisk svakt utslag på vanlige tester! Vet ikke om dere ser strekene engang, me ser de godt i virkeligheten! Så da fikk jeg håpet litt tilbake igjen Har 2 digitale liggende, men tror ikke de gir utslag idag når de er så svake?? Den clearbluetesten var litt rar, tok lang tid før fargen gikk helt over..
når jeg testet positivt onsdag kunne man såvidt skimte strek på tidlig metode! Men vanlig test fra babyplan slo ut sterkere krysser fingrene for deg!
Gratulerer! Krysser fingrene for at spiren har grodd seg fast der den skalVis vedlegget 364457 Måtte selvfølgelig dra tilbake til apoteket å kjøpe en digital! Spent, nervøs, redd og glad! Bare ber til alle guder og krysser slt jeg har for at det ikke er en exu og at alt går bra! Etter halvannet år!