IKM uke 35 ☺️

Screenshot_20210827-092809_FF App.jpg
Aldri sett noe som det her på mine ff grafer:nailbiting:

Jeg lurer på om noen av dere har opplevd slike nedtrykt følelse nederst på magen, som at det er noe der liksom? Jeg har følt det nesten hele dagen igår og idag, lurer på om EL er her nå:hilarious: Jeg fikk masse slim igår, og tappen kjennes mykt ut. Tempen steg idag også, og tillegg strek på testen ble litt mørkere / bredere. Har jeg virkelig EL nå eller imorgen mon tro?:pompus:

I følge gyn-undersøkelse så sa gynekologen at jeg vil få EL mellom 26-28.august ca:angelic:

Vedlegg

• 08DFE5DF-5200-48A1-99ED-F2ED44DC1F13.jpeg
    08DFE5DF-5200-48A1-99ED-F2ED44DC1F13.jpeg
    996,8 KB · Visninger: 58
  • 1A1830DF-A740-4492-A350-FD339A97A70E.jpeg
    1A1830DF-A740-4492-A350-FD339A97A70E.jpeg
    572,2 KB · Visninger: 60
  • 510856D3-98B5-44F8-88FE-A6E5F160E37E.jpeg
    510856D3-98B5-44F8-88FE-A6E5F160E37E.jpeg
    936,9 KB · Visninger: 65
Jeg lurer på om noen av dere har opplevd slike nedtrykt følelse nederst på magen, som at det er noe der liksom? Jeg har følt det nesten hele dagen igår og idag, lurer på om EL er her nå:hilarious: Jeg fikk masse slim igår, og tappen kjennes mykt ut. Tempen steg idag også, og tillegg strek på testen ble litt mørkere / bredere. Har jeg virkelig EL nå eller imorgen mon tro?:pompus:

I følge gyn-undersøkelse så sa gynekologen at jeg vil få EL mellom 26-28.august ca:angelic:
Imorgen kommer egget:woot:Ser veldig lovende ut, litt imponert over gyn!! :D Har selv nedtrykk, stikkinger, vondt, alt egentlig ved el:depressed::hilarious:

Imorgen kommer egget:woot:Ser veldig lovende ut, litt imponert over gyn!! :D Har selv nedtrykk, stikkinger, vondt, alt egentlig ved el:depressed::hilarious:
Hørtes lovende ut dette! :joyful: selvom disse smertene :hilarious: Håper virkelig at dette er den endelige gullegget etter 24PP:angelic: om ikke, så blir det dobbel dose med letrozol med metformin ved siden av:rolleyes: Gir meg ikke før jeg ser to streker på g-testen :p:Heartred

Det ser jo lovende ut! Blir sikkert peak i løp av dagen ser jeg for meg! Gyn kan visst sakene sine :P

Det ser jo lovende ut! Blir sikkert peak i løp av dagen ser jeg for meg! Gyn kan visst sakene sine :p
Det tror jeg også :joyful: Skal el-teste igjen ikveld :angelic:
Helt utrolig hva gyn kan i dette:hilarious:

Blenda igår kveld, men strek i morges. Skal ta en ny etter jobb :) Er jo enda veldig tidlig, så strekene kan vel variere litt :) Håper så inderlig at det er min tur nå ❤️

bilde bilde!

Jeg har planer om å teste positivt imorgen tidlig, noen andre også ? :happy: har kun hatt blenda hvit til nå, men ikke testet siste døgnet så håper håper håper !

Hei damer, :) Blir spennende å teste 2/9. Har gått på femar, og har fått påvist El på blodprøve. Prøver på vår 3. :)

Tror jeg kan settes på gravid fortsetter å ha stigning + denne :Heartpink:love7Krysser fingrene for dere andre!!

Vedlegg

• ADC917B8-9CEF-443A-807A-6605F430D9CA.jpeg
    ADC917B8-9CEF-443A-807A-6605F430D9CA.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 83
Last edited:
Hopper inn her så lenge da ikm er 5 eller 6
Wondergirl - 25 -B2 -PP1- El 23/24 - IKM 5/6.09

Jeg har ikke vært gravid på 4 år. Og dette er da forsøk 1, men jeg følte det på meg den dagen jeg mistenker el og dagen etter at nå klaffa det. Idag er jeg 3-4 dpo og har kjent sånne små stikk på ene siden av livmoren. Noe som jeg ikke har kjent på vel, 4 år typ. Og presset, om det er forståelig. Akkurat som at livmoren presser fremover og det kjennes godt om jeg prøver å holde inn magen. Jeg nekter å tro at vi treffer på 1 forsøk og ser egt for meg om jeg er gravid nå at det er en sånn kortvarig tidlig sa som mensen kind of thing. 1. første så hadde det passa best med juni/juli barn da jeg er fulltidsstudent så vi har jo «planlagt» en pp som er innafor. Før vi avventer 1 år til. Innbiller meg at alt er i hodet mitt også så det er jo noe ville egt bare ha noen å dele med siden ingen vet at vi prøver igjen nå mtp på kort prøve vindu. Noen andre som har kjent lignende?

5 eller 6 dpo. Jeg har vondt i korsryggen igjen, pluss mensenaktige smerter/press/uggenhet. :hungover:

Det er 8 dager siden jeg hadde EL. Det river og røsker litt neddi der. Blir spennede og teste! Mer sånne stikkinger. Husker ikke hvordan det var sist for 8 år siden:facepalm:

Back
Topp