Tok en test etter levering i bhg.! Vis vedlegget 364301Weeeee
Gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blenda igår kveld, men strek i morges. Skal ta en ny etter jobb Er jo enda veldig tidlig, så strekene kan vel variere litt Håper så inderlig at det er min tur nå@Babygirl93 Hvordan gikk det med testen?
Nysgjerrig om det har utvikla seg med nydelig strek
Krysser all fingrene for deg jeg!!Blenda igår kveld, men strek i morges. Skal ta en ny etter jobb Er jo enda veldig tidlig, så strekene kan vel variere litt Håper så inderlig at det er min tur nå
Jøss, dette var en fin fin temp-grafVis vedlegget 364311 Aldri sett noe som det her på mine ff grafer
Imorgen kommer eggetSer veldig lovende ut, litt imponert over gyn!! Har selv nedtrykk, stikkinger, vondt, alt egentlig ved elJeg lurer på om noen av dere har opplevd slike nedtrykt følelse nederst på magen, som at det er noe der liksom? Jeg har følt det nesten hele dagen igår og idag, lurer på om EL er her nå Jeg fikk masse slim igår, og tappen kjennes mykt ut. Tempen steg idag også, og tillegg strek på testen ble litt mørkere / bredere. Har jeg virkelig EL nå eller imorgen mon tro?
I følge gyn-undersøkelse så sa gynekologen at jeg vil få EL mellom 26-28.august ca
Hørtes lovende ut dette! selvom disse smertene Håper virkelig at dette er den endelige gullegget etter 24PP om ikke, så blir det dobbel dose med letrozol med metformin ved siden av Gir meg ikke før jeg ser to streker på g-testenImorgen kommer eggetSer veldig lovende ut, litt imponert over gyn!! Har selv nedtrykk, stikkinger, vondt, alt egentlig ved el
Det ser jo lovende ut! Blir sikkert peak i løp av dagen ser jeg for meg! Gyn kan visst sakene sineJeg lurer på om noen av dere har opplevd slike nedtrykt følelse nederst på magen, som at det er noe der liksom? Jeg har følt det nesten hele dagen igår og idag, lurer på om EL er her nå Jeg fikk masse slim igår, og tappen kjennes mykt ut. Tempen steg idag også, og tillegg strek på testen ble litt mørkere / bredere. Har jeg virkelig EL nå eller imorgen mon tro?
I følge gyn-undersøkelse så sa gynekologen at jeg vil få EL mellom 26-28.august ca
Det tror jeg også Skal el-teste igjen ikveldDet ser jo lovende ut! Blir sikkert peak i løp av dagen ser jeg for meg! Gyn kan visst sakene sine
Blenda igår kveld, men strek i morges. Skal ta en ny etter jobb Er jo enda veldig tidlig, så strekene kan vel variere litt Håper så inderlig at det er min tur nå
Tror jeg kan settes på gravid fortsetter å ha stigning + denne Krysser fingrene for dere andre!!
Tror jeg kan settes på gravid fortsetter å ha stigning + denne Krysser fingrene for dere andre!!