Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke en strek her da?Fortsatt negativ test, 10 dpo morgen... Mister jo håpet, men hadde så troen sett symptomene i dpo-land
Vis vedlegget 333348

Hmm, Hvordan blødning har du da?Jeg blør.. men fikk denne testen. Hatt fullstendig negative (kun antydning til skygge på babyplan sine)
Vis vedlegget 333381
Vis vedlegget 333382
Blør friskt blod men har ingen koagulert blod som jeg pleier, har dog lettere mens smerter.Hmm, Hvordan blødning har du da?

Det trenger jo ikke bety noe farlig. Er det blitt verre nå?Blør friskt blod men har ingen koagulert blod som jeg pleier, har dog lettere mens smerter.
Blør mye mørke rødt blod. Litt mens smerter men ja. Blødningen tar seg i alle fall oppDet t
Det trenger jo ikke bety noe farlig. Er det blitt verre nå?
Bildet er tatt 20 sekunder etter testen ble tatt så kom rimelig kjapt 
Jeg blør.. men fikk denne testen. Hatt fullstendig negative (kun antydning til skygge på babyplan sine)
Vis vedlegget 333381
Vis vedlegget 333382

Så spennende! Du burde jo ikke ha positiv El-test nå? Her må det være en god sjanse for at du er gravid, eller??Jeg kom på at jeg har EL tester med meg så tok en, og den er rimelig positiv!Vet noen bruker de før de tar G test og nå angrer jeg litt
Vis vedlegget 333417

Er 100% sikker på at jeg hadde EL for 12 dager sidenSå spennende! Du burde jo ikke ha positiv El-test nå? Her må det være en god sjanse for at du er gravid, eller??![]()
Burde være, skal kjøpe en test i morgenFortsatt negativ test, 10 dpo morgen... Mister jo håpet, men hadde så troen sett symptomene i dpo-land
Vis vedlegget 333348
Antar jeg aborterer. Bare jeg ikke blør like mye akkurat nå. Skjønner fint lite egentlig.oj, hva kan det bety?![]()
Jeg gleder meg til testen i morgenEr 100% sikker på at jeg hadde EL for 12 dager sidenBurde være, skal kjøpe en test i morgen
![]()

Er det ikke en strek her da?![]()
sniker fra uke 35, men her er det jo strek?![]()
Spennende. Gleder meg til neste oppdateringVar visst det, men så den ikke på ekte. Merkelig.
Øverste bilde er test før frist tatt kl 14, øverste test på nederste bilde er samme test etter frist + en test tatt senere på dagen da jeg plutselig så den kl 14 hadde en ganske tydelig strek. Blir ikke klok, men anslår sterkt det er en skygge. 10 dpo ca.
Vis vedlegget 333435 Vis vedlegget 333437
Av erfaring med forrige vet jeg at slike tester oftest ikke betyr noe som helst. Men undrer jo litt da symptomene er veldig tilstede. Får se imorgen![]()

Hmmm... det kan jo være en kjemisk, men noen blør jo i starten også.. forvirrendeAntar jeg aborterer. Bare jeg ikke blør like mye akkurat nå. Skjønner fint lite egentlig.

Føler med deg<3Antar jeg aborterer. Bare jeg ikke blør like mye akkurat nå. Skjønner fint lite egentlig.