Jeg oppdaterer så snart tr kommer. Har liten tro på spire denne måneden pga negativ test. Klarer klarer alikevel ikke å gi opp håpet helt.
Sent from my iPhone using BV Forum
Må jo ikke gi opp helt nei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg oppdaterer så snart tr kommer. Har liten tro på spire denne måneden pga negativ test. Klarer klarer alikevel ikke å gi opp håpet helt.
Ja... vil vente til jeg har testet med cbdSå du vil vente litt til med å flyttes til gravid i listen her?IKM i dag vettu, så da må jeg spørre.
* Taster på app på mobilen *
Ja... vil vente til jeg har testet med cbd
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Gratulerer til alle dere med positive tester![]()
Her har tanta kommet for å bli, så ingen baby her.
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Takk for det :-/Æsj så kjedelig.Lykke til i ny pp!
*Taster på app på padda*
Burde jeg ta en test nå eller vente litt til?Ta test ASAP[emoji1]Hei, lenge siden jeg har vært inne på babyverdens forum. Men jeg er 2-3 dager over ikm og tørr ikke å ta en testEr redd for at den skal vise negatv. Det er vår første pp, først nå jeg har fått med sambo på laget. Har prøvd å overtale han i 2 år
Burde jeg ta en test nå eller vente litt til?
Ser at jeg står på "ikke oppdatert". Jeg har passert IKM [emoji1] skal ta ny test i morgen [emoji4] men garantert negativHåper dere tar feil, og at det er god grunn til at tr er forsinket.
* Taster på app på mobilen *
Ser at jeg står på "ikke oppdatert". Jeg har passert IKM [emoji1] skal ta ny test i morgen [emoji4] men garantert negativ
Negativ test, og spotter. Så her kommer tr ila dagen/morgendagen..
Lykke til alle dere andre
Blir testing på lørdag eller søndag her - 10-11 dager dpo