*** IKM uke 34 ***

Jeg oppdaterer så snart tr kommer. Har liten tro på spire denne måneden pga negativ test. Klarer klarer alikevel ikke å gi opp håpet helt. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Må jo ikke gi opp helt nei. :)

Gjemmer meg under dynen med kvalmen min nå, veldig kjedelig, men håper det er en god grunn for det. Er 10-11 DPO i dag og der mange tester da, men biter tenne sammen og venter til fredag kveld eller lørdag. Orker ikke teste før jobb, blir så følsom og surrete i hodet og nå må jeg være 100% fokusert på jobb om dagene, for å ta vare på mine søte små!

Så du vil vente litt til med å flyttes til gravid i listen her? :) IKM i dag vettu, så da må jeg spørre. :p

* Taster på app på mobilen *
Ja... vil vente til jeg har testet med cbd :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Gratulerer til alle dere med positive tester :-)

Her har tanta kommet for å bli, så ingen baby her.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Gratulerer til alle dere med positive tester :-)

Her har tanta kommet for å bli, så ingen baby her.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Æsj så kjedelig. :( Lykke til i ny pp!

*Taster på app på padda*

Hvor tidlig er det vanlig at man kan få ett posetivt resultat? Vet jo at det kan variere litt og at vi er forskjellige med tanke på hvor fort verdiene øker å sånn men når er det mest vanlig å kunne få posetivt?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

RP91:

Jeg får ikke lov til å quote deg av appen akkurat nå.

Det er noen som får positiv test allerede 8 dpo, men skal du være "sikker" er det lurt å vente til 14 dpo - da vil de aller fleste gravide få positiv test. :)

Ingen TR ennå, men to dager over IKM. Hadde negativ nest for 2 dager siden. Så kommer nok snarr

Her har heller ikke tr kommet! Har ikke testet siden sønd. Var negativ da! Vet ikke sikkert når jeg hadde el..men tr dukker nok opp iløpet av de neste dagene :( kjennes sånn ut!

Håper dere tar feil, og at det er god grunn til at tr er forsinket. :)

Her tok jeg ny bt i dag. Like scak enda, men i dag er jeg sikker på at den kom innen tiden. Håper det ikke er ny kjemisk. Hadde jo håpet den var tydligere i dag :/ håper det ikke er ett dårlig tegn.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hei, lenge siden jeg har vært inne på babyverdens forum. Men jeg er 2-3 dager over ikm og tørr ikke å ta en test :( Er redd for at den skal vise negatv. Det er vår første pp, først nå jeg har fått med sambo på laget. Har prøvd å overtale han i 2 år :excited001 Burde jeg ta en test nå eller vente litt til?

Hei, lenge siden jeg har vært inne på babyverdens forum. Men jeg er 2-3 dager over ikm og tørr ikke å ta en test :( Er redd for at den skal vise negatv. Det er vår første pp, først nå jeg har fått med sambo på laget. Har prøvd å overtale han i 2 år :excited001 Burde jeg ta en test nå eller vente litt til?
Ta test ASAP[emoji1]

Ser at jeg står på "ikke oppdatert". Jeg har passert IKM [emoji1] skal ta ny test i morgen [emoji4] men garantert negativ

Oj, ja det er jo feil. Vet jo at du venter. :)

Negativ test, og spotter. Så her kommer tr ila dagen/morgendagen..

Lykke til alle dere andre

Kom tr? :(

Blir testing på lørdag eller søndag her - 10-11 dager dpo :)

IKM i dag. Hvordan har det gått med testingen? :) Eller har tr kommet? :mad:

Back
Topp