*** IKM uke 34 ***

Nye tester i dag. Fikk neg på CB-digital, men ser krysset på cb + Vis vedlegget 73330

Får kjøpe meg en ny cb-dig og ta om noen dager

Sent from my iPhone using BV Forum
Slik ser min cb+ ut i dag. Tenkte å vente til torsdag å prøve en cbd hvis ikke tr dukker opp.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Tenkte det samme :-) Lykke til!!

Gratulerer! Skal jeg flytte deg til gravid i listen her i denne tråden? :)

* Taster på app på mobilen *

Krysser fingerene for deg de neste dagene!!

Ble så forundret over at det skulle komme strek nå, så få dpo og så sent på kvelden! Bildet er tatt 2-3 minutter etter at testen ble tatt. Tok et bilde etter rundt 7-8 minutter, og da så den sånn ut :Vis vedlegget 73312

Den er litt sterkere, og jeg synes den ser rosa ut :-) Blir så spennende å se i morgen :-)

Jippi :-) Helt tydelig og fin strek! Gratulerer!

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august

Jeg tror forresten du kan sette meg på gravidlisten alikevel! Tatt mange forskjellige tester nå, og alle er positive :-) så da satser jeg på at det ikke var nok hcg til cb-dig i morges!

Lykke til alle sammen!! :-)

Skal sette deg opp. Gratulerer igjen! :)

Slik ser min cb+ ut i dag. Tenkte å vente til torsdag å prøve en cbd hvis ikke tr dukker opp.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Så du vil vente litt til med å flyttes til gravid i listen her? :) IKM i dag vettu, så da må jeg spørre. :p

I dag røk den siste testen- nok en blendatest. Tr kommer nok snart. Nå er jeg lei..

Du får holde oss oppdatert da. IKM i dag, men skjønner at du er tom for tester. Håper at det er en spire til tross for negativ i går. :)

Du får holde oss oppdatert da. IKM i dag, men skjønner at du er tom for tester. Håper at det er en spire til tross for negativ i går. :)

Jeg oppdaterer så snart tr kommer. Har liten tro på spire denne måneden pga negativ test. Klarer klarer alikevel ikke å gi opp håpet helt. :)

Back
Topp