Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende!Ingen tr her, så da blir det testing i morgen.. Veldig spent
Sent from my iPhone using BV Forum
Samboeren min ser ikke noe, men han kunne skimte en liten strek hvis ham holdt den til siden! Så nå håper håper jeg virkelig at jeg ser riktig! Og at det er 2 her som også ser noe, gleeeeder jeg meg til å teste igjen.Jeg kan også se en strek!
♡ ønsker en liten ♡
Skønner, jeg er og 9dpo og hadde tenkt å vente men røyk på en nå i kveld men blenda hvit:-( men her ser jeg da en strekOk, altså - jeg er 9 dpo! Hadde bestemt meg for å vente med testingen til IKM, klarte selvfølgelig ikke det, og (dumme meg) tok en test nå i kveld! Her er resultatet! Vis vedlegget 73310 Ser jeg syner??
Skønner, jeg er og 9dpo og hadde tenkt å vente men røyk på en nå i kveld men blenda hvit:-( men her ser jeg da en strekta en ny igjen i morgen eller no å se om den blir sterkere
men
Absolutt en strek der
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Krysser fingerene for deg de neste dagene!!
Ble så forundret over at det skulle komme strek nå, så få dpo og så sent på kvelden! Bildet er tatt 2-3 minutter etter at testen ble tatt. Tok et bilde etter rundt 7-8 minutter, og da så den sånn ut :Vis vedlegget 73312
Den er litt sterkere, og jeg synes den ser rosa utBlir så spennende å se i morgen
Krysser fingerene for deg de neste dagene!!
Ble så forundret over at det skulle komme strek nå, så få dpo og så sent på kvelden! Bildet er tatt 2-3 minutter etter at testen ble tatt. Tok et bilde etter rundt 7-8 minutter, og da så den sånn ut :Vis vedlegget 73312
Den er litt sterkere, og jeg synes den ser rosa utBlir så spennende å se i morgen
Ser absolutt fin utKrysser fingerene for deg de neste dagene!!
Ok, altså - jeg er 9 dpo! Hadde bestemt meg for å vente med testingen til IKM, klarte selvfølgelig ikke det, og (dumme meg) tok en test nå i kveld! Her er resultatet! Vis vedlegget 73310 Ser jeg syner??
Ikke no gøy:-( krysser fingrene for neste ppJeg fikk tr besøk i dag...
Ikke no gøy:-( krysser fingrene for neste pp
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
GratulererOk, altså - jeg er 9 dpo! Hadde bestemt meg for å vente med testingen til IKM, klarte selvfølgelig ikke det, og (dumme meg) tok en test nå i kveld! Her er resultatet! Vis vedlegget 73310 Ser jeg syner??
Negativ test, og spotter. Så her kommer tr ila dagen/morgendagen..
Lykke til alle dere andre
Testet?Ingen tr her, så da blir det testing i morgen.. Veldig spent