*** IKM uke 34 ***

TR her....kjipt...men får bare se fremover mot 7.PP.. Må bare klaffe snart!! Lykke til dere gravide, og dere som enda venter i spenning!! Trøsteklem til dere med tanta på besøk...

Jeg kan også se en strek! :)

♡ ønsker en liten ♡
Samboeren min ser ikke noe, men han kunne skimte en liten strek hvis ham holdt den til siden! Så nå håper håper jeg virkelig at jeg ser riktig! Og at det er 2 her som også ser noe, gleeeeder jeg meg til å teste igjen.
Har bestilt tester fra Danmark som ble sendt i dag, så da venter jeg til jeg får de i posten! Hvis jeg klarer :p Hehe
Takk for svar folkens :)

Edit: jeg har gått på bidronninggele og wild yam denne mnd (det gjorde jeg også forrige gang som dessverre endte i en SA) og har gått over til en pille av wild yam istedenfor to i dag, jeg må fortsette med en frem til jeg får ordentlig bekreftet at jeg er gravid? Er det riktig? Slik jeg har skjønt det skal man ikke slutte brått med wild yam, men gå noen dager med en tablett. Håper jeg gjør det riktig ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ok, altså - jeg er 9 dpo! Hadde bestemt meg for å vente med testingen til IKM, klarte selvfølgelig ikke det, og (dumme meg) tok en test nå i kveld! Her er resultatet!
ImageUploadedByBV Forum1408392844.563072.jpg
Ser jeg syner??

Ok, altså - jeg er 9 dpo! Hadde bestemt meg for å vente med testingen til IKM, klarte selvfølgelig ikke det, og (dumme meg) tok en test nå i kveld! Her er resultatet! Vis vedlegget 73310 Ser jeg syner??

Skønner, jeg er og 9dpo og hadde tenkt å vente men røyk på en nå i kveld men blenda hvit:-( men her ser jeg da en strek:-) ta en ny igjen i morgen eller no å se om den blir sterkere:-) men
Absolutt en strek der:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skønner, jeg er og 9dpo og hadde tenkt å vente men røyk på en nå i kveld men blenda hvit:-( men her ser jeg da en strek:-) ta en ny igjen i morgen eller no å se om den blir sterkere:-) men
Absolutt en strek der:-)

Krysser fingerene for deg de neste dagene!!

Ble så forundret over at det skulle komme strek nå, så få dpo og så sent på kvelden! Bildet er tatt 2-3 minutter etter at testen ble tatt. Tok et bilde etter rundt 7-8 minutter, og da så den sånn ut :
ImageUploadedByBV Forum1408393574.579573.jpg

Den er litt sterkere, og jeg synes den ser rosa ut :-) Blir så spennende å se i morgen :-)

Ble så forundret over at det skulle komme strek nå, så få dpo og så sent på kvelden! Bildet er tatt 2-3 minutter etter at testen ble tatt. Tok et bilde etter rundt 7-8 minutter, og da så den sånn ut :Vis vedlegget 73312

Den er litt sterkere, og jeg synes den ser rosa ut :-) Blir så spennende å se i morgen :-)

Den er så absolutt rosa! Flott strek :) Jeg drister meg til å si gratulerer jeg! :D

Ble så forundret over at det skulle komme strek nå, så få dpo og så sent på kvelden! Bildet er tatt 2-3 minutter etter at testen ble tatt. Tok et bilde etter rundt 7-8 minutter, og da så den sånn ut :Vis vedlegget 73312

Her er det da ingen tvil! Du er gravid :D gratulerer så mye! Min så slik ut 10 dpo og nå, 15 dpo, er den mye sterkere :)

Ser absolutt fin ut:-) blir spennende. Hørt om noen som får så tidlig positive som 8dpo, pluss el kan jo ha skjedd en dag før eller noe, men tror en gratulasjon er på sin plass her:-) takk, krysser fingrene jeg og, er i pp8 å begynner virkelig å få lyst til å se to streker:-)

Ok, altså - jeg er 9 dpo! Hadde bestemt meg for å vente med testingen til IKM, klarte selvfølgelig ikke det, og (dumme meg) tok en test nå i kveld! Her er resultatet! Vis vedlegget 73310 Ser jeg syner??

Der ser jeg en tydelig strek! Gratulerer så mye! :)

Tusen takk, folkens :-) jeg klarte ikke å dy meg, tok en cb + og det kom raskt et + der :-D så da anser jeg sjansene som store for at det er et lite frø der inne :-) CB-digital i morgen tidlig, bare for å være heeeeeelt sikker :-D

Sent from my iPad using BV Forum

Negativ test, og spotter. Så her kommer tr ila dagen/morgendagen..
Lykke til alle dere andre :)

Back
Topp