Takk. Nå er det bare å håpe at det holderSer fint strekHvisker gratulerer!
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Nå er det bare å håpe at det holderSer fint strekHvisker gratulerer!
Huff... så kjedelig. Håper tanta ikke kommer men det gjør streken
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Jepp her ser man helt tydelig noeSer dere det bedre nå som de har tørket?
♡ ønsker en liten ♡
GratulererTatt en ny test og kan helt klart settes på gravidkrysser fingrene for at flere blir med
![]()
GratulererPositiv test på meg i dag og! Jippi!! 12 dpo, IKM den 19.
Hatt en del symptomer, som lett kvalme som har kommet og gått siden 7 dpo. Påfallende trøtt et par tre kvelder 7-10 dpo. Hadde også en liten festeblødning (bittelitt brunlig utflod som jeg trodde var spotting og mens på gang) 9 dpo. Ellers vært veldig lite utflod - nærmest helt tørt. Men det som fikk meg til å bli mest mistenksom om spire
var svimmelhet og følelsen av å nesten gå i bakken ved å reise seg raskt opp. Faktisk så ille at jeg svimte av natt til 11 dpo da jeg reiste meg raskt opp om natten for å gå på do. Våknet av at jeg deiset i gulvet med smerte i kneet!!![]()
IKM lørdag 23. august. PP2
Jeg kan flyttes til Tante Rød...
*fra mobil*
Jeg kan flyttes til Tante Rød...
*fra mobil*
Huff!! Kjipt!Jeg kan flyttes til Tante Rød...
*fra mobil*
Så kjedelig. Lykke til videre. Neste pp håper jeg spiren sitterJeg kan flyttes til Tante Rød...
*fra mobil*
Føler jeg ser en SVAK strek [emoji4]Vis vedlegget 73278
Klarte ikke å holde meg! Haha jeg er bare 8 dpo og det er tatt med ettermiddagsurin! Negativ! Men jeg lurer på om jeg ser en liten skyggestrek! Ser jeg helt feil?
Håper du har rett!!Føler jeg ser en SVAK strek [emoji4]
Jeg kan også se en strek!Håper du har rett!!![]()
Jeg kan også se en strek!Håper du har rett!!![]()
Takk! Ikke svimt av mer, nei. Blitt lit flinkere til å ikke reise meg så raskt nå som jeg er klar over problemetGratulerer! Håper svimmelheten gir seg da snart, høres litt utrygt ut å svime av slik.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app