*** IKM uke 34 ***

Ser fint strek ;) Hvisker gratulerer! :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Takk. Nå er det bare å håpe at det holder

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Positiv test på meg i dag og! Jippi!! 12 dpo, IKM den 19.
Hatt en del symptomer, som lett kvalme som har kommet og gått siden 7 dpo. Påfallende trøtt et par tre kvelder 7-10 dpo. Hadde også en liten festeblødning (bittelitt brunlig utflod som jeg trodde var spotting og mens på gang) 9 dpo. Ellers vært veldig lite utflod - nærmest helt tørt. Men det som fikk meg til å bli mest mistenksom om spire
var svimmelhet og følelsen av å nesten gå i bakken ved å reise seg raskt opp. Faktisk så ille at jeg svimte av natt til 11 dpo da jeg reiste meg raskt opp om natten for å gå på do. Våknet av at jeg deiset i gulvet med smerte i kneet!! ;)
Gratulerer :-)

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august

Åååå så lenge til søndag!! Jeg har halsbrann og utrolig mye murringer/Stikninger i underlivet! Dette er første gang vi prøver etter SA. Jeg tror jeg er gravid igjen! Har så lyst til å stikke bort å kjøpe test, men får vel prøve å holde meg i skinnet litt til :)

Jeg kan flyttes til Tante Rød...

*fra mobil*

ImageUploadedByBV Forum1408382575.589182.jpg

Klarte ikke å holde meg! Haha jeg er bare 8 dpo og det er tatt med ettermiddagsurin! Negativ! Men jeg lurer på om jeg ser en liten skyggestrek! Ser jeg helt feil?

Back
Topp