Kom tr?
* Taster på app på mobilen *
Ikke enda. Men spottingen (dog litt mindre enn vanlig) kom i rett tid ift tr, og testen er negativ, så regner med hun kommer ila kvelden. Skal oppdatere når det evt skjer
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom tr?
Jaaaa :-DHei, lenge siden jeg har vært inne på babyverdens forum. Men jeg er 2-3 dager over ikm og tørr ikke å ta en testEr redd for at den skal vise negatv. Det er vår første pp, først nå jeg har fått med sambo på laget. Har prøvd å overtale han i 2 år
Burde jeg ta en test nå eller vente litt til?
Ikke enda. Men spottingen (dog litt mindre enn vanlig) kom i rett tid ift tr, og testen er negativ, så regner med hun kommer ila kvelden. Skal oppdatere når det evt skjer
Det er bare å ta en testHei, lenge siden jeg har vært inne på babyverdens forum. Men jeg er 2-3 dager over ikm og tørr ikke å ta en testEr redd for at den skal vise negatv. Det er vår første pp, først nå jeg har fått med sambo på laget. Har prøvd å overtale han i 2 år
Burde jeg ta en test nå eller vente litt til?
Ok. Høres ikke så oppløftende ut da nei, skjønner det.
Det er første gangen på 11 pp hun drøyer så lenge med å komme riktignok, normalt kommer hun natt til/morgen på IKM.. Men blenda test og spotting stopper alle forhåpninger..
Ja, var spottingen jeg tenkte på. Hmm.. Kan jo selvfølgelig håpe det er en litt sen festeblødning, jeg liker at vi håper så lenge som mulig.![]()
Da er duste tanta komt på besøk.. :-@
Gratulerer![]()
OMG....: OMG... OMG .... Ser jeg syner?
3 dager over IKM
Æsj, så kjedelig.Lykke til i ny pp!
![]()
3 dager over IKM
Ja, flytt meg til gravid. Håper og tror jeg er detGratulerer!Si ifra når jeg skal flytte deg til gravid-listen i tråden her.
Der er noen fine streker ja ;-)![]()
3 dager over IKM
Neei...så synd!! *klem*Negativ test i dagtror nok spira ikke fikk godt nok tak denne gangen heller :/ får bare vente på at tr kommer
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Negativ test i dagtror nok spira ikke fikk godt nok tak denne gangen heller :/ får bare vente på at tr kommer
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app