*** IKM uke 34 ***

Hei, lenge siden jeg har vært inne på babyverdens forum. Men jeg er 2-3 dager over ikm og tørr ikke å ta en test :( Er redd for at den skal vise negatv. Det er vår første pp, først nå jeg har fått med sambo på laget. Har prøvd å overtale han i 2 år :excited001 Burde jeg ta en test nå eller vente litt til?
Jaaaa :-D

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august

Ikke enda. Men spottingen (dog litt mindre enn vanlig) kom i rett tid ift tr, og testen er negativ, så regner med hun kommer ila kvelden. Skal oppdatere når det evt skjer :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ok. Høres ikke så oppløftende ut da nei, skjønner det.

Hei, lenge siden jeg har vært inne på babyverdens forum. Men jeg er 2-3 dager over ikm og tørr ikke å ta en test :( Er redd for at den skal vise negatv. Det er vår første pp, først nå jeg har fått med sambo på laget. Har prøvd å overtale han i 2 år :excited001 Burde jeg ta en test nå eller vente litt til?
Det er bare å ta en test :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Det er første gangen på 11 pp hun drøyer så lenge med å komme riktignok, normalt kommer hun natt til/morgen på IKM.. Men blenda test og spotting stopper alle forhåpninger..

Ja, var spottingen jeg tenkte på. Hmm.. Kan jo selvfølgelig håpe det er en litt sen festeblødning, jeg liker at vi håper så lenge som mulig. :)

Negativ test i dag og! 11 dpo! :/ Begynner å miste trua! :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Negativ test i dag :( tror nok spira ikke fikk godt nok tak denne gangen heller :/ får bare vente på at tr kommer :(

616e677d9116912d1e8d6587e8af842f.jpg

OMG....: OMG... OMG .... Ser jeg syner?
3 dager over IKM

Gratulerer! :) Si ifra når jeg skal flytte deg til gravid-listen i tråden her. ;)

* Taster på app på mobilen *

Negativ test i dag :( tror nok spira ikke fikk godt nok tak denne gangen heller :/ får bare vente på at tr kommer :(

Neei...så synd!! *klem*

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august

Huff så leit. :(

* Taster på app på mobilen *

Back
Topp