*** IKM uke 34 ***

Svaaak rosa strek i dag, blir gaaal av kamraet på tlf som ikke vil fokusere. Så dårlig bilde. Ser streken tydligere her. Hadde det ikke vært for denne jåletlf skulle jeg fått bedre bilde, men han vil ikke skjerpe synet selv om det kan.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ser streken:). Gratulerer:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Har IKM i dag ja. Testet lørdag morgen, og den var negativ. Så er nok ikke klaff denne mnd heller. Men TR har ikke kommet, så gir aldri opp håpet :)
Ligger hjemme med spysyken. Great

Ok. Du får oppdatere da, enten om tr dukker opp :mad: eller om hun skulle utebli og du testet på nytt. :) God bedring!

I dag røk den siste testen- nok en blendatest. Tr kommer nok snart. Nå er jeg lei..

Sent from my iPhone using BV Forum

Positiv test på meg i dag og! Jippi!! 12 dpo, IKM den 19.
Hatt en del symptomer, som lett kvalme som har kommet og gått siden 7 dpo. Påfallende trøtt et par tre kvelder 7-10 dpo. Hadde også en liten festeblødning (bittelitt brunlig utflod som jeg trodde var spotting og mens på gang) 9 dpo. Ellers vært veldig lite utflod - nærmest helt tørt. Men det som fikk meg til å bli mest mistenksom om spire
var svimmelhet og følelsen av å nesten gå i bakken ved å reise seg raskt opp. Faktisk så ille at jeg svimte av natt til 11 dpo da jeg reiste meg raskt opp om natten for å gå på do. Våknet av at jeg deiset i gulvet med smerte i kneet!! ;)
Gratulerer! Håper svimmelheten gir seg da snart, høres litt utrygt ut å svime av slik.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Svaaak rosa strek i dag, blir gaaal av kamraet på tlf som ikke vil fokusere. Så dårlig bilde. Ser streken tydligere her. Hadde det ikke vært for denne jåletlf skulle jeg fått bedre bilde, men han vil ikke skjerpe synet selv om det kan.

Våger meg på å si gratulerer! :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Se der ja!! Plutselig var streken der! Gratulerer!! :D

Det stoppet i går ja.. Tenkte at det skulle komme ogjen i dag.. Men det har det ikke enda.. Tar test i morgen om det ikke kommer noe mer ;)

Ok. Da får du oppdatere, så krysser jeg fingrene for at det ikke kommer noe mer blod. :)

Har du tatt i dag?

Ja. En enda svakere strek på bt, og ingen antydning til noe på cb+. Så her innstiller jeg meg på skyggestreker igjen, og spotting ila morgendagen.

Ser fint strek ;) Hvisker gratulerer! :)

Ja. En enda svakere strek på bt, og ingen antydning til noe på cb+. Så her innstiller jeg meg på skyggestreker igjen, og spotting ila morgendagen.

Huff... så kjedelig. Håper tanta ikke kommer men det gjør streken ;)

Back
Topp