GratulererDa trenger jeg ikke tyde noe mer tror jeg!woho
♡ ønsker en liten ♡
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererDa trenger jeg ikke tyde noe mer tror jeg!woho
♡ ønsker en liten ♡
Ser strekenSvaaak rosa strek i dag, blir gaaal av kamraet på tlf som ikke vil fokusere. Så dårlig bilde. Ser streken tydligere her. Hadde det ikke vært for denne jåletlf skulle jeg fått bedre bilde, men han vil ikke skjerpe synet selv om det kan.
Tørr ikke juble helt enda. Prøver en cb+ i morgen. Men har hatt en del symptomer i helgen.Ser streken. Gratulerer
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Har IKM i dag ja. Testet lørdag morgen, og den var negativ. Så er nok ikke klaff denne mnd heller. Men TR har ikke kommet, så gir aldri opp håpetMen du har IKM i dag. Har du testet?
Har IKM i dag ja. Testet lørdag morgen, og den var negativ. Så er nok ikke klaff denne mnd heller. Men TR har ikke kommet, så gir aldri opp håpet
Ligger hjemme med spysyken. Great
Gratulerer så myeTatt en ny test og kan helt klart settes på gravidkrysser fingrene for at flere blir med
![]()
Gratulerer! Håper svimmelheten gir seg da snart, høres litt utrygt ut å svime av slik.Positiv test på meg i dag og! Jippi!! 12 dpo, IKM den 19.
Hatt en del symptomer, som lett kvalme som har kommet og gått siden 7 dpo. Påfallende trøtt et par tre kvelder 7-10 dpo. Hadde også en liten festeblødning (bittelitt brunlig utflod som jeg trodde var spotting og mens på gang) 9 dpo. Ellers vært veldig lite utflod - nærmest helt tørt. Men det som fikk meg til å bli mest mistenksom om spire
var svimmelhet og følelsen av å nesten gå i bakken ved å reise seg raskt opp. Faktisk så ille at jeg svimte av natt til 11 dpo da jeg reiste meg raskt opp om natten for å gå på do. Våknet av at jeg deiset i gulvet med smerte i kneet!!![]()
Våger meg på å si gratulerer!Svaaak rosa strek i dag, blir gaaal av kamraet på tlf som ikke vil fokusere. Så dårlig bilde. Ser streken tydligere her. Hadde det ikke vært for denne jåletlf skulle jeg fått bedre bilde, men han vil ikke skjerpe synet selv om det kan.
Svaaak rosa strek i dag, blir gaaal av kamraet på tlf som ikke vil fokusere. Så dårlig bilde. Ser streken tydligere her. Hadde det ikke vært for denne jåletlf skulle jeg fått bedre bilde, men han vil ikke skjerpe synet selv om det kan.
Da trenger jeg ikke tyde noe mer tror jeg!woho
♡ ønsker en liten ♡
Ja det var veldig godt!Herlig å få det svart på hvitt! Gratulerer!!![]()
Stoppet det opp eller kom tr? Din IKM i dag.
Det stoppet i går ja.. Tenkte at det skulle komme ogjen i dag.. Men det har det ikke enda.. Tar test i morgen om det ikke kommer noe mer
Sent from my iPhone using BV Forum
Har du tatt i dag?
Da trenger jeg ikke tyde noe mer tror jeg!woho
♡ ønsker en liten ♡
Svaaak rosa strek i dag, blir gaaal av kamraet på tlf som ikke vil fokusere. Så dårlig bilde. Ser streken tydligere her. Hadde det ikke vært for denne jåletlf skulle jeg fått bedre bilde, men han vil ikke skjerpe synet selv om det kan.
Ja det hadde jeg ikke trodd. Spent på om det er ny kjemisk eller om alt blir bra denne gangenSe der ja!! Plutselig var streken der! Gratulerer!!![]()
TakkVåger meg på å si gratulerer!
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Huff... så kjedelig. Håper tanta ikke kommer men det gjør strekenJa. En enda svakere strek på bt, og ingen antydning til noe på cb+. Så her innstiller jeg meg på skyggestreker igjen, og spotting ila morgendagen.
Sent from my iPhone using BV Forum