Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braDette minner jo veldig om mine Carros! Krysser fingra for oss begge! Du bruker bt-tester ja?
Ser boe ja Dolly! Hvilet merke er det på testen?
*fra mobil*
Dette minner jo veldig om mine Carros! Krysser fingra for oss begge! Du bruker bt-tester ja?
Ser boe ja Dolly! Hvilet merke er det på testen?
*fra mobil*
Ser dere det bedre nå som de har tørket?
♡ ønsker en liten ♡
Jeg tok en ny test i sted.... Ser fremdeles definitivt noe... Men det er vel gjerne bare lurerier når det ikke blir sterkere...Ja, bt strimlerhar et lager med cb+ også, sparer de til sterkere strek men det ryker gjerne en imorgen
Nå har jeg bestemt meg for en test ikveld og, men jeg må holde meg 1,5 time til og må helt syyyykt tisse!!får se om det går!
Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer *jordbærpiken*Tatt en ny test og kan helt klart settes på gravidkrysser fingrene for at flere blir med
![]()
Jeg tok en ny test i sted.... Ser fremdeles definitivt noe... Men det er vel gjerne bare lurerier når det ikke blir sterkere...
*fra mobil*
Ååh, nå håper jeg virkelig at de blir sterkere!Jeg ser absolutt noe!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Tatt en ny test og kan helt klart settes på gravidkrysser fingrene for at flere blir med
![]()
GratulererTatt en ny test og kan helt klart settes på gravidkrysser fingrene for at flere blir med
![]()
Positiv test på meg i dag og! Jippi!! 12 dpo, IKM den 19.
Hatt en del symptomer, som lett kvalme som har kommet og gått siden 7 dpo. Påfallende trøtt et par tre kvelder 7-10 dpo. Hadde også en liten festeblødning (bittelitt brunlig utflod som jeg trodde var spotting og mens på gang) 9 dpo. Ellers vært veldig lite utflod - nærmest helt tørt. Men det som fikk meg til å bli mest mistenksom om spire
var svimmelhet og følelsen av å nesten gå i bakken ved å reise seg raskt opp. Faktisk så ille at jeg svimte av natt til 11 dpo da jeg reiste meg raskt opp om natten for å gå på do. Våknet av at jeg deiset i gulvet med smerte i kneet!!![]()
GratulererPositiv test på meg i dag og! Jippi!! 12 dpo, IKM den 19.
Hatt en del symptomer, som lett kvalme som har kommet og gått siden 7 dpo. Påfallende trøtt et par tre kvelder 7-10 dpo. Hadde også en liten festeblødning (bittelitt brunlig utflod som jeg trodde var spotting og mens på gang) 9 dpo. Ellers vært veldig lite utflod - nærmest helt tørt. Men det som fikk meg til å bli mest mistenksom om spire
var svimmelhet og følelsen av å nesten gå i bakken ved å reise seg raskt opp. Faktisk så ille at jeg svimte av natt til 11 dpo da jeg reiste meg raskt opp om natten for å gå på do. Våknet av at jeg deiset i gulvet med smerte i kneet!!![]()
Positiv test på meg i dag og! Jippi!! 12 dpo, IKM den 19.