*** IKM uke 34 ***

Her er sammenligning av mine to, dagens nederst. Og øverste "del" er uredigert, nederste forsterket kontrast. Synes det er liten forskjell, så tror egentlig det er de samme skyggestrekene jeg hadde forrige pp.

ImageUploadedByBV Forum1408297241.990005.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Dette minner jo veldig om mine Carros! Krysser fingra for oss begge! Du bruker bt-tester ja?

Ser boe ja Dolly! Hvilet merke er det på testen?

*fra mobil*

Dette minner jo veldig om mine Carros! Krysser fingra for oss begge! Du bruker bt-tester ja?

*fra mobil*
Så bra:) godt å få bekreftet att ikke man ikke ser syner :P du jeg aner ikke. De er fra ebay, så er litt skeptisk. Men jeg får bare fortsette å teste, og håpe de blir sterkere :)

♡ ønsker en liten ♡

*fra mobil*

Ja, bt strimler :) har et lager med cb+ også, sparer de til sterkere strek men det ryker gjerne en imorgen ;)
Nå har jeg bestemt meg for en test ikveld og, men jeg må holde meg 1,5 time til og må helt syyyykt tisse!! :p får se om det går!

Lurer på om tanta kommer litt tidlig denne mnd. Spottet litt før idag, så regner meg at det er ho som kommer nå. :-/

Ser dere det bedre nå som de har tørket?

♡ ønsker en liten ♡

Vedlegg

• 1408299740744.jpg
    1408299740744.jpg
    80,4 KB · Visninger: 134
Ja, bt strimler :) har et lager med cb+ også, sparer de til sterkere strek men det ryker gjerne en imorgen ;)
Nå har jeg bestemt meg for en test ikveld og, men jeg må holde meg 1,5 time til og må helt syyyykt tisse!! :p får se om det går!

Jeg tok en ny test i sted.... Ser fremdeles definitivt noe... Men det er vel gjerne bare lurerier når det ikke blir sterkere...

*fra mobil*

Skal legge i tråden jeg har de andre :p

*fra mobil*

Positiv test på meg i dag og! Jippi!! 12 dpo, IKM den 19.
Hatt en del symptomer, som lett kvalme som har kommet og gått siden 7 dpo. Påfallende trøtt et par tre kvelder 7-10 dpo. Hadde også en liten festeblødning (bittelitt brunlig utflod som jeg trodde var spotting og mens på gang) 9 dpo. Ellers vært veldig lite utflod - nærmest helt tørt. Men det som fikk meg til å bli mest mistenksom om spire
var svimmelhet og følelsen av å nesten gå i bakken ved å reise seg raskt opp. Faktisk så ille at jeg svimte av natt til 11 dpo da jeg reiste meg raskt opp om natten for å gå på do. Våknet av at jeg deiset i gulvet med smerte i kneet!! ;)

Hatt en del symptomer, som lett kvalme som har kommet og gått siden 7 dpo. Påfallende trøtt et par tre kvelder 7-10 dpo. Hadde også en liten festeblødning (bittelitt brunlig utflod som jeg trodde var spotting og mens på gang) 9 dpo. Ellers vært veldig lite utflod - nærmest helt tørt. Men det som fikk meg til å bli mest mistenksom om spire
var svimmelhet og følelsen av å nesten gå i bakken ved å reise seg raskt opp. Faktisk så ille at jeg svimte av natt til 11 dpo da jeg reiste meg raskt opp om natten for å gå på do. Våknet av at jeg deiset i gulvet med smerte i kneet!! ;)

Gratulerer! :D

Gratulerer :) håper du slipper flere besvimelser ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg måtte ut å ta en ny test bare for å sjekke, en i vann og en i urin. Det endte opp med en negativ fra vann og positiv i urin  er ikke det ett godt tegn..?

♡ ønsker en liten ♡

♡ ønsker en liten ♡

Gratulerer! Skal jeg flytte deg til Gravid i listen i tråden her?

*Taster på app på padda*

Back
Topp