*** IKM uke 34 ***

El test i dag ikke langt fra positiv. Tror el er i morgen. Kjenner det stikker litt i eggstokkene i dag :) er så spent... bare tiden kan gå fort til 11dpo ca. :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Her var EL-testen langt fra positiv. Tipper EL mot neste helg.

*fra mobil*

Veldig positiv El test nå nettopp!!! Allerede lagt inn aksjer i morges...får fortsette til kvelden..morgendagen pluss pluss... så lyst til at det skal klaffe denne gangen!!!! Lykke til alle dere andre!! Flere som har fått positive El tester??

Fikk positiv el-test i morges. Ble en kosestund i 12-tida. Teste litt senere på dagen og fortsatt positivt. Nå er jeg usikker på når vi bør ha sex igjen for i sikre oss :Sleser så mye forskjellig her og der. Noen sier ingenting er for mye, mens andre sier minst 24 timer pause for at han ikke skal "skyte med løskrutt". Alternativene er nå snart eller i morgen kveld. Evt begge deler...??

Venter ikke el før mot neste helg men skal begynne å teste på tirsdag tenkte jeg. Vi legger jo inn litt aksjer annenhver dag uansett i tilfelle egget slipper raskere enn det skal.

Tok el test i dag, var en svak strek.. Håper den blir positiv snart :) tenkte å teste igjen senere i dag :) har en syklus på 26-28 dager så da er el på mandag el onsdag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikm lørdag 23. Pp 26 tror jeg, har ikke helt tellingen lengre, men 2pp med pergo :)

CD 21 og fortsatt lav på monitor, håpet om tidlig el svinner.. Ser ut som om det blir ny 35-38 dagers syklus nå. :(

CD 21 og fortsatt lav på monitor, håpet om tidlig el svinner.. Ser ut som om det blir ny 35-38 dagers syklus nå. :(

Så kjedelig. Håper el dukker opp enten på tors elller fredag. Den kommer kanskje bare plutselig ;)

Da var det bare å telle dager til testing... sist testet jeg ikke positivt før 16dpo, håper på bedre resultater denne gangen :)

Da var det bare å telle dager til testing... sist testet jeg ikke positivt før 16dpo, håper på bedre resultater denne gangen :)
Ja får håpe på det. Ble 13 til meg denne pp. :) bare el kommer er jeg fornøyd

Så kjedelig. Håper el dukker opp enten på tors elller fredag. Den kommer kanskje bare plutselig ;)

Håper det ;) Det føles innimellom urettferdig å måtte vente like lenge som en vanlig syklus på å i det hele tatt få el, så er bare inni de mest utålmodige dagene nå! :p
Hvordan ligger du an i løypen da?

Back
Topp