IKM uke 33

Jeg våknet opp med følelsen av at mensen var på vei og har den følelsen ennå :O Men er bare 6 DPO!
Men mitt eneste symptom da jeg ble gravid i våres var at jeg følte at mensen var på vei, så nå fikk jeg litt håp:p
 
Uff, jeg og! Er heldigvis sykemeldt i dag så slipper dra på jobb. Ligger bare i senga og gråter. Vet ikke helt hvor mye mer av dette jeg orker

Jeg er også så moody i dag. Begynte å gråte av en video av en gutt som klappet en sau i går og av å snakke om helgen med en kollega i dag. Gråter av ingen ting. :(
 
Har fremdeles vondt i ryggen. Og har hatt av og på med vondter i venstre side av livmor område. Mer utflod enn normalt.
 
Noen som har startet uken vår med å teste? :D

Tok en billigstrimmel i dag morges, men gadd egentlig ikke se på den en gang før den gikk i søpla. Skjønn det den som kan :p Men gitt at tempen sank sånn i dag er det nok uansett for tidlig å teste - kan fint ha vært egget festet seg i natt/i dag på 8dpo. Statistikken tilsier at det er mest sannsynlig, også i følge nettsider om tema. Så jeg må vel pent vente noen dager til!

Vis vedlegget 270605
 
Last edited:
Åå! Håper tempen holder seg opp!! Bilde av g-testen? :D
Det håper jeg også! Den viser dårlig på bilde men ser helt klart rosa strek i virkeligheten.
IMG_20180813_070454857_HDR.jpg
IMG_20180813_070430701_HDR.jpg
 
Ser strek :D spennende!!
Ja, veldig! Tok en 25mlu babyplan nå etter jobb og jammen er den positiv også! Fortsatt svak og ser den veldig lett uten å myse eller vinkle :D mye sterkere enn for noen dager siden. Håper tempen går opp i morgen og at alt dette går bra! Shit, første gang jeg er gravid noen sinne. Litt kaotiske følelser i dag :nailbiting:
 
IMG_8417.JPG


Herregud dere! JEG TROR JEG ER GRAVID!! Disse testene er tatt akkurat nå - ettermiddagsurin 11dpo! Shit shit shit. Kan jeg juble tro?! CB digital viste ikke gravid i dag morres, men CB early en svak strek. Nå mye sterkere. Herregud!!! [emoji7][emoji1373]
 
Vis vedlegget 270614

Herregud dere! JEG TROR JEG ER GRAVID!! Disse testene er tatt akkurat nå - ettermiddagsurin 11dpo! Shit shit shit. Kan jeg juble tro?! CB digital viste ikke gravid i dag morres, men CB early en svak strek. Nå mye sterkere. Herregud!!! [emoji7][emoji1373]

Gratulerer!!! [emoji173]️
 
Ja, veldig! Tok en 25mlu babyplan nå etter jobb og jammen er den positiv også! Fortsatt svak og ser den veldig lett uten å myse eller vinkle :D mye sterkere enn for noen dager siden. Håper tempen går opp i morgen og at alt dette går bra! Shit, første gang jeg er gravid noen sinne. Litt kaotiske følelser i dag :nailbiting:

Gratulerer! [emoji173]️
 
Back
Topp