IKM uke 33

Den er jo kjent for skygge [emoji25]

Ja, jeg hører folk si det, men jeg har aldri opplevd det og som sagt tester jeg konsekvent med den. De gangene jeg har vært gravid har jeg fått en sånn skygge før streken er blitt sterkere. De gangene jeg ikke har hatt noe på gang har den vært helt blenda.

Men skal ikke skru opp forventningene dine. Den burde være sterkere 13 dpo. Min så sånn ut 13 dpo.

IMG_3499.JPG
 
Ja, jeg hører folk si det, men jeg har aldri opplevd det og som sagt tester jeg konsekvent med den. De gangene jeg har vært gravid har jeg fått en sånn skygge før streken er blitt sterkere. De gangene jeg ikke har hatt noe på gang har den vært helt blenda.

Men skal ikke skru opp forventningene dine. Den burde være sterkere 13 dpo. Min så sånn ut 13 dpo.

Vis vedlegget 270437
Ja ikke sant :/ men hsr fortsatt et lite håp. Mange tester negativt før ikm [emoji120]
 
7 dpo, IKM om 4 eller 5 dager. Jeg har en så jækla ekkel følelse i magen/livmorområdet. Det pulserer liksom. Heeeele tiden. Dessuten begynner jeg å kjenne noe i puppene, men det har jeg gjort før da det bare var mensen som kom. Noen som har opplevd det samme?
Måtte tisse kl. 5, 8 og 9 i dag morges også - det er jo voldsomt.

Tok en blenda test midt på dagen i dag. Jeg føler jeg er helt psyco! [emoji28]
IMG_2287.JPG
 
Svaak positiv (men klart positiv) morgen 12 dpo :eek: men - temperaturen min har gått sakte men sikkert ned de siste tre dagene, så bekymrer meg for at dette ikke holder :(
 
Fikk en følelse i går kveld av at jeg var gravid. Idag er følelsen bare blæh.. 6 dpo i følge ff, og om jeg har rett i følge EL, 8 dpo. Venter enda noen dager med test.
 
Ikke like optimistisk lenger. Var helt sikker på at jeg var gravid, men alle symptomene skyldes nok Litinusen. Som er et jævla grisete herk! Er 9/10 dpo i dag og babyplan testen var helt hvit. Må ha fått de berømte skyggene hittil. Da har jeg opplevd de også. Skal være mer tilbakeholden neste gang. Er helt knust [emoji174]
 
Ikke like optimistisk lenger. Var helt sikker på at jeg var gravid, men alle symptomene skyldes nok Litinusen. Som er et jævla grisete herk! Er 9/10 dpo i dag og babyplan testen var helt hvit. Må ha fått de berømte skyggene hittil. Da har jeg opplevd de også. Skal være mer tilbakeholden neste gang. Er helt knust [emoji174]
Uff, sender en klem [emoji173]️
 
I dag slo alle PMS-tegn inn for fullt... nå ble jeg bare så utrolig motløs. Tempen stupte i dag også. Hodepine får jeg alltid 3-0 dager før mensen. Siden jeg ikke aner når IKM er kan det godt hende dagens hodepine kommer pga IKM torsdag. I så fall er lutealfasen 11 dager, og litt vel kort.

Føler meg deppa, rett og slett [emoji24] Skikkelig muggen.
 
Last edited:
I dag slo alle PMS-tegn inn for fullt... nå ble jeg bare så utrolig motløs. Dempen stupte i dag også. Hodepine får jeg alltid 3-0 dager før mensen. Siden jeg ikke aner når IKM er kan det godt hende dagens hodepine kommer pga IKM torsdag. I så fall er lutealfasen 11 dager, og litt vel kort.

Føler meg deppa, rett og slett [emoji24] Skikkelig muggen.

Uff, jeg og! Er heldigvis sykemeldt i dag så slipper dra på jobb. Ligger bare i senga og gråter. Vet ikke helt hvor mye mer av dette jeg orker
 
Ikke like optimistisk lenger. Var helt sikker på at jeg var gravid, men alle symptomene skyldes nok Litinusen. Som er et jævla grisete herk! Er 9/10 dpo i dag og babyplan testen var helt hvit. Må ha fått de berømte skyggene hittil. Da har jeg opplevd de også. Skal være mer tilbakeholden neste gang. Er helt knust [emoji174]

Nei uff! Er det sant? :( Så utrolig kjipt, men ikke gi opp enda, kan jo fortsatt komme positiv test!! Sender deg en god klem:Heartred
 
Back
Topp