IKM uke 33

Gratulerer!
emoji173.png
Takk :Heartred
 
IMG_20180814_063438.jpg

Blenda 15 dpo, da er det ingen sjans... Mensen kommer sikkert i løpet av dagen.. Men har enda litt ømme pupper og det pleier jeg ikke ha så tett opp mot mensen.. Hmm
 
Blenda på meg i dag også, men jeg er «bare» 9 DPO ennå.

Tempen steg heldig vis i dag - kan se ut som en slags dip i går, hvilket ikke behøver å bety noe som helst. :p

Færre PMS-symptomer i dag - brystene er nesten tilbake til normalen og hodepinen fra i går har gitt seg. Jeg kjenner dog stikkinger nede foran på tissen (i mangel på bedre ord), og stikkingene har liksom flyttet seg gjennom syklusen.

3 dager til IKM (tror jeg).

IMG_2302.jpg
 
Hva tror dere om denne? Gikk på en testesmell i dag, jeg som skulle holde meg til torsdag. 8 DPO, men fortsatt 6 dager til IKM.
Jeg syns jeg så noe i det jeg så på den i dag tidlig, og har kun opplevd det når jeg ble gravid i mars, så nå ble jeg litt positiv :D

Noen med et godt streksyn?
 

Vedlegg

  • IMG_3896.jpg
    IMG_3896.jpg
    104,2 KB · Visninger: 89
  • IMG_3898.jpg
    IMG_3898.jpg
    88,7 KB · Visninger: 96
  • IMG_3897.jpg
    IMG_3897.jpg
    105,9 KB · Visninger: 105
Hva tror dere om denne? Gikk på en testesmell i dag, jeg som skulle holde meg til torsdag. 8 DPO, men fortsatt 6 dager til IKM.
Jeg syns jeg så noe i det jeg så på den i dag tidlig, og har kun opplevd det når jeg ble gravid i mars, så nå ble jeg litt positiv :D

Noen med et godt streksyn?

Synes jeg ser noe på den øverste! [emoji7]
Spennende!!!

Kan jeg spørre hvor lang tid det tok for testen gikk fra rosa til hvit etter du tok den ut av urinen? Mine de siste dagene har bare brukt er par sekunder. Synes det er så rart!!
 
Det kribler i magen! Idag er det en uke siden jeg fikk positiv test. Jeg bare kjente på hele kroppen at jeg var gravid selv om det var veldig tidlig. Er idag 4+2 og testen imorges bekreftet god økning i hcg fra i forgårs på a1 test. Er helt uvirkelig at det vokser en spire i magen min igjen <3. Jubler stille for meg selv men er også redd for å ta gledene på forskudd ettersom mye enda kan skje. Skal likevel prøve å tenke positivt :) . Vi er virkelig beæret! Hadde aldri trodd spiren skulle sitte på første pp denne gangen. Ønsker sende masse lykkeønsker til dere andre som fremdeles skal teste eller som har fått TR denne pp. Håper dere ser to streker snart alle sammen <3.
 
Synes jeg ser noe på den øverste! [emoji7]
Spennende!!!

Kan jeg spørre hvor lang tid det tok for testen gikk fra rosa til hvit etter du tok den ut av urinen? Mine de siste dagene har bare brukt er par sekunder. Synes det er så rart!!

Blir spennende å teste de neste dagene :D

Jeg legger de alltid opp ned når jeg tester:rolleyes: så sjekket ikke denne før det hadde gått ca 4 min og da så den ut som på bilde, så er litt usikker!
 
Det kribler i magen! Idag er det en uke siden jeg fikk positiv test. Jeg bare kjente på hele kroppen at jeg var gravid selv om det var veldig tidlig. Er idag 4+2 og testen imorges bekreftet god økning i hcg fra i forgårs på a1 test. Er helt uvirkelig at det vokser en spire i magen min igjen <3. Jubler stille for meg selv men er også redd for å ta gledene på forskudd ettersom mye enda kan skje. Skal likevel prøve å tenke positivt :) . Vi er virkelig beæret! Hadde aldri trodd spiren skulle sitte på første pp denne gangen. Ønsker sende masse lykkeønsker til dere andre som fremdeles skal teste eller som har fått TR denne pp. Håper dere ser to streker snart alle sammen <3.

Gratulerer så mye :D Håper alt går fint for deg:Heartred
 
Det kribler i magen! Idag er det en uke siden jeg fikk positiv test. Jeg bare kjente på hele kroppen at jeg var gravid selv om det var veldig tidlig. Er idag 4+2 og testen imorges bekreftet god økning i hcg fra i forgårs på a1 test. Er helt uvirkelig at det vokser en spire i magen min igjen <3. Jubler stille for meg selv men er også redd for å ta gledene på forskudd ettersom mye enda kan skje. Skal likevel prøve å tenke positivt :) . Vi er virkelig beæret! Hadde aldri trodd spiren skulle sitte på første pp denne gangen. Ønsker sende masse lykkeønsker til dere andre som fremdeles skal teste eller som har fått TR denne pp. Håper dere ser to streker snart alle sammen <3.
Gratulere så mye [emoji173]
Skal jeg sette deg på gravid?
 
Da kom mensen... Så begynner jeg på letrozol på torsdag [emoji120] skikkelig dritt og bare lyst til å legge meg ned å gråte........
 
Back
Topp