IKM uke 33

Hvordan kjenner du det? [emoji28] når er i så fall IKM?

Murringen har tatt seg opp og kjennes litt annerledes ut. Vondere i korsryggen og. Sluttet på Litinus i går da jeg ikke hadde positiv test så mange av symptomene mine har dabbet litt av. Kroppen kjennes annerledes ut. Dersom jeg mot formodning skulle få positiv test så sent så begynner jeg heller på pillene igjen. IKM er på lørdag.
 
Testet på lørdag og i dag, litt usikker på når IKM er, men den er senest torsdag. Ser uansett stigning på testene. Er 4+0 i dag, avventer fortsatt jubelen merker jeg
20180814_074737.jpg
 
Hva tror dere om denne? Gikk på en testesmell i dag, jeg som skulle holde meg til torsdag. 8 DPO, men fortsatt 6 dager til IKM.
Jeg syns jeg så noe i det jeg så på den i dag tidlig, og har kun opplevd det når jeg ble gravid i mars, så nå ble jeg litt positiv :D

Noen med et godt streksyn?
Ser en antydning av en strek ja! Håper det blir til noe :D
 
Da kom mensen... Så begynner jeg på letrozol på torsdag [emoji120] skikkelig dritt og bare lyst til å legge meg ned å gråte........
Uff, dette var ikke noe kjekt! Ta deg den tiden du trenger, er lov å være lei seg! Håper letrozol gjør susen :Heartred
 
Teit spørsmål. Men når eg vente mensen på lørdag hvor mangen dpo e eg då?? [emoji85] haha. Har liksom overtalt meg sjøl at siden testen va negativ idag så e alt håp ut?! [emoji849]..
 
Hva tror dere om denne? Gikk på en testesmell i dag, jeg som skulle holde meg til torsdag. 8 DPO, men fortsatt 6 dager til IKM.
Jeg syns jeg så noe i det jeg så på den i dag tidlig, og har kun opplevd det når jeg ble gravid i mars, så nå ble jeg litt positiv :D

Noen med et godt streksyn?

Å, syns jeg ser noe[emoji7] Håperhåperhåper for deg[emoji2][emoji173]️
 
Murringen har tatt seg opp og kjennes litt annerledes ut. Vondere i korsryggen og. Sluttet på Litinus i går da jeg ikke hadde positiv test så mange av symptomene mine har dabbet litt av. Kroppen kjennes annerledes ut. Dersom jeg mot formodning skulle få positiv test så sent så begynner jeg heller på pillene igjen. IKM er på lørdag.
Skjønner. Hvis du får mensen nå er det i det minste positivt at du kjenner kroppen din såpass godt at du kan kjenne forskjell på mens og evt et annet utfall - sånn til senere :) Jeg håper likevel med deg at det ikke kommer noen TR ennå!
 
Uff, dette var ikke noe kjekt! Ta deg den tiden du trenger, er lov å være lei seg! Håper letrozol gjør susen [emoji813]red
Nei var veldig kjipt :( fikk falske forhåpning av den RFSU testen og clearblue early :-( ja håper jeg også! Vil egentlig ikke begynne på den kuren pga tror ikke den er veldig bra for kroppen sånn egentlig men er ikke noe spørsmål nå, for jeg gjør alt jeg kan for å lage en liten spire [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Jeg har så mye stikkinger på steder jeg aldri har hatt stikkinger før. Utrolig merkelig følelse... Jeg holder jo håpet litt oppe pga det, da - til tross for blendatest i dag morges. 10dpo i morgen.


Teit spørsmål. Men når eg vente mensen på lørdag hvor mangen dpo e eg då?? [emoji85] haha. Har liksom overtalt meg sjøl at siden testen va negativ idag så e alt håp ut?! [emoji849]..

Det er ingen direkte sammenheng mellom DPO og IKM - alle har ulik lengde på lutealfasen sin. For min del tror jeg min er på 11-12 dager, mens "gjennomsnittet" vel er på 14 dager. DPO betegner antall dager siden eggløsning, så det er det du evt må regne ut i fra.
 
Last edited:
Jeg har så mye stikkinger på steder jeg aldri har hatt stikkinger før. Utrolig merkelig følelse... Jeg holder jo håpet litt oppe pga det, da - til tross for blandetast i dag morges. 10dpo i morgen.




Det er ingen direkte sammenheng mellom DPO og IKM - alle har ulik lengde på lutealfasen sin. For min del tror jeg min er på 11-12 dager, mens "gjennomsnittet" vel er på 14 dager. DPO betegner antall dager siden eggløsning, så det er det du evt må regne ut i fra.

Glemte jo heilt å skriva når eg hadde el. ♀️fikk positiv el test den 5 aug, så då vil det sei eg e 9 dpo idag då sant?! [emoji23]
 
Glemte jo heilt å skriva når eg hadde el ‍♀️fikk posetiv el test den 5 aug, så då vil det sei eg e 9 dpo idag då sant?! [emoji23]

Takk for svar forresten [emoji106][emoji5]
 
Skjønner. Hvis du får mensen nå er det i det minste positivt at du kjenner kroppen din såpass godt at du kan kjenne forskjell på mens og evt et annet utfall - sånn til senere :) Jeg håper likevel med deg at det ikke kommer noen TR ennå!

Ja. Tror kanskje jeg får mensen litt før. Og skal den komme kan den like gjerne komme tidlig.

Mistenker at SA har klusset bittelitt med systemet mitt. At blødningsdag 1 av SA’en ikke nødvendigvis var syklusdag 1. Syklusen kan ha startet litt før, men at Lutinusen som jeg gikk på utsatte blødningen.

Jeg spekulerer så mye as... blir gal! [emoji85]
Må jo bare vente å se!
 
Nei var veldig kjipt :( fikk falske forhåpning av den RFSU testen og clearblue early :-( ja håper jeg også! Vil egentlig ikke begynne på den kuren pga tror ikke den er veldig bra for kroppen sånn egentlig men er ikke noe spørsmål nå, for jeg gjør alt jeg kan for å lage en liten spire [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Har fått falsk rfsu-test selv før. Skikkelig dritt!
Lykke til!
 
Back
Topp