IKM uke 33

Jeg har vært på konsert i kveld. Falt for fristelsen og har drukket en del egentlig. Føler nesten denne PP ikke blir noe uansett, men er bare 6dpo (etter kl. 00:00). Klarte ikke å la være å kose meg og ha det gøy i kveld, samtidig som jeg er redd for å ødelegge noe...

Jeg synes det er vanskelig jeg, disse baby-greiene her. For meg er det så altoppslukende at det går litt på psyken løs.
 
Last edited:
Har så SYKT vondt i bekkenet [emoji15]‍♀️☹️. Tenke at detta kan jo ikkje vær reelt??! Prøve å tenka tebake te om eg pleie å kjenna dessa smertene når eg vente mensen, men ska ikkje ha mensen før om 8 dager?? ( pluss når eg ska ha mensen så får eg mer vondt i ryggen eller bekkensmertene sitte mer bak... nå e smertene mer som om noen har sparka meg i tissen [emoji23][emoji85].. kan jo legga te at eg har slete mye me bekkenet me begge kidzå, men eg e jo ikkje mer enn 7 dpo!! Det går vel ikkje ann å kjenna det SÅ tidlig????
 
Har så SYKT vondt i bekkenet [emoji15]‍♀️☹️. Tenke at detta kan jo ikkje vær reelt??! Prøve å tenka tebake te om eg pleie å kjenna dessa smertene når eg vente mensen, men ska ikkje ha mensen før om 8 dager?? ( pluss når eg ska ha mensen så får eg mer vondt i ryggen eller bekkensmertene sitte mer bak... nå e smertene mer som om noen har sparka meg i tissen [emoji23][emoji85].. kan jo legga te at eg har slete mye me bekkenet me begge kidzå, men eg e jo ikkje mer enn 7 dpo!! Det går vel ikkje ann å kjenna det SÅ tidlig????

Jeg tror det går an. Jeg kjenner det veldig i bekkenet/korsrygg når gravid [emoji4] Og jeg tester positiv 7 dpo. Hvilket betyr at hcg produksjonen allerede er i gang. Så ja - fult mulig [emoji1]
 
Foreløpig stille hurra herfra.. Fikk positiv test i dag, litt usikker på IKM, men den er tidligst mandag. Har hatt mange symptomer siden søndag, med morgenkvalme, trøtt, mye stikkiner, og hyppige toalettbesøk. Har en billigtest til og avrunder med en digital i neste uke.
20180811_082839.jpg
20180811_082736.jpg
 
Svak skygge på babyplan test i dag så da var ikke den i går skygge. Babyplan er mye dårligere enn CB så må vente et par dager før den blir sterk [emoji4]

Drømte at noen forgiftet meg så jeg aborterte i natt [emoji174]
 
Åh nei :( men har tatt denne mange ganger før og aldri fått skygge... Bare hakk i testen men ikke sånn som denne :eek: [emoji120][emoji120] aldri vært så nærme positiv test [emoji50]

Det ser jo lovende ut da! :)

Jeg har ennå ikke noen åpenbare symptomer. 6DPO... sykt spent på hvor lenge jeg skal vente med å teste!
 
Åh nei :( men har tatt denne mange ganger før og aldri fått skygge... Bare hakk i testen men ikke sånn som denne :eek: [emoji120][emoji120] aldri vært så nærme positiv test [emoji50]

Mente mer at de er trege. Må mye hcg til. Hvis du vil ha en tydelig strek så kjøp A1 eller CB early [emoji1]
 
Mente mer at de er trege. Må mye hcg til. Hvis du vil ha en tydelig strek så kjøp A1 eller CB early [emoji1]

Vet du sensitiviteten på A1 sine?
Jeg var og kjøpte en CB early nå - vurderer sterkt å svi av en test på mandag (8DPO) eller tirsdag (9DPO), siden IKM enten er torsdag eller fredag (?). Har to A1-tester også liggende!

Som ventet var det helt blenda på normal babyplan-test i dag [emoji23]
IMG_2282.jpg
 
Vi har fått permisjon fra barna i kveld [emoji173]
Det har vi ikke hatt siden eldste var 9 uker gammel! Så skal bli himmelsk godt å komme litt ut døra uten 2 småtroll som virkelig viser søskenkjærlighet for hverandre vært eneste minutt for dagen. [emoji14]
 
Vet du sensitiviteten på A1 sine?
Jeg var og kjøpte en CB early nå - vurderer sterkt å svi av en test på mandag (8DPO) eller tirsdag (9DPO), siden IKM enten er torsdag eller fredag (?). Har to A1-tester også liggende!

Som ventet var det helt blenda på normal babyplan-test i dag [emoji23]
Vis vedlegget 270346

A1 er 25. CB early er 10.

Babyplan er ikke noe særlig, men jeg har de jeg og. Litt for å dempe testetrangen.

Bare se forskjell. Dette er en A1 og en babyplan tidlig [emoji4]

IMG_3486.JPG
 
Back
Topp