IKM uke 33

Ææh, den evige symptomjaken!
...og testetrangen. Jeg må innrømme at jeg blåste av en billigstrimmel igår, 6DPO. Blenda selvsagt! Haha. Det visste jeg jo før jeg tok den! Hodet ass....

Uansett, det er jo litt moro å se om "symptomene" jeg har nå faktisk ER en begynnende spire <3

Til nå har jeg:

- Hodepine
- MYE luft (!) jeg har ALDRI i mitt 3,5-årige forhold med sambo prompet foran han, i det hele tatt! Nå har jeg sikkert gjort det 50 ganger de siste 3 dagene..... klarer ikke holde de inne!
- Murringer, men de har gått litt over nå
- Plutselig veldig synlige blodårer på areola på høyre pupp!!
- Større bryster!!
- Ekstrem svimmelhet
- Hetetokter

.... Jeeij, den lista var lang! Aldri hatt slik PMS før.. Såå, nå er jeg sykt spent!
Merker jeg blir superskuffa om jeg ikke får positiv nå kjenner jeg! Men hey - må være forberedt på det også.

7 DPO i dag - og counting........
nå skal jeg IKKE teste før til mandag (særlig!)

Flere utålmodige sjeler? :)

Haha. Jeg er også gazzy på dag 4(!!). Hva skjer med det?! Har ikke gjort så mye annet enn jeg pleier på kostholdssiden heller. Holdt meg unna sukker [emoji28][emoji85]
 
Ææh, den evige symptomjaken!
...og testetrangen. Jeg må innrømme at jeg blåste av en billigstrimmel igår, 6DPO. Blenda selvsagt! Haha. Det visste jeg jo før jeg tok den! Hodet ass....

Uansett, det er jo litt moro å se om "symptomene" jeg har nå faktisk ER en begynnende spire <3

Til nå har jeg:

- Hodepine
- MYE luft (!) jeg har ALDRI i mitt 3,5-årige forhold med sambo prompet foran han, i det hele tatt! Nå har jeg sikkert gjort det 50 ganger de siste 3 dagene..... klarer ikke holde de inne!
- Murringer, men de har gått litt over nå
- Plutselig veldig synlige blodårer på areola på høyre pupp!!
- Større bryster!!
- Ekstrem svimmelhet
- Hetetokter

.... Jeeij, den lista var lang! Aldri hatt slik PMS før.. Såå, nå er jeg sykt spent!
Merker jeg blir superskuffa om jeg ikke får positiv nå kjenner jeg! Men hey - må være forberedt på det også.

7 DPO i dag - og counting........
nå skal jeg IKKE teste før til mandag (særlig!)

Flere utålmodige sjeler? :)

Så spennende!!!

Er minst like utålmodig!! Hahah!
Ryker nok 1 test i morgen [emoji85]

Gleder meg til du skal ta ny test!
 
Det jeg har lest av forskning viser vel egentlig at det kun er vonde bryster som kan sies å, statistisk sett, være et veldig tidlig tegn på graviditet. Fra typ 6 dpo. Stikkinger, kvalme osv. er statistisk sett like vanlig å oppleve blant dem som ikke er gravide. Det betyr ikke at man ikke er gravid likevel så klart - det betyr bare at det ikke er noen beviselig sammenheng mellom symptomet og graviditeten.

Ja, jeg vet vel egentlig det, men når man plutselig treffer en vegg av trøtthet. Så trøtt at det verker i kroppen begynner jeg jo å lure. Kan jo bare tenkes at jeg faktisk blir forkjøla, men kjennes ikke sånn ut heller [emoji4]
 
Ja, jeg vet vel egentlig det, men når man plutselig treffer en vegg av trøtthet. Så trøtt at det verker i kroppen begynner jeg jo å lure. Kan jo bare tenkes at jeg faktisk blir forkjøla, men kjennes ikke sånn ut heller [emoji4]

Jeg tenker at man aldri må miste håpet, jeg [emoji173]️ Hvis det hjelper på humør, form eller annet å koble det man føler på kroppen mot et håp om at man er gravid, så tar ingen skade av det. [emoji4] Tro meg - jeg er på jakt etter symptomer selv - blant annet har jeg en sånn merkelig pressende følelse i livmorområdet.
 
Haha. Jeg er også gazzy på dag 4(!!). Hva skjer med det?! Har ikke gjort så mye annet enn jeg pleier på kostholdssiden heller. Holdt meg unna sukker [emoji28][emoji85]

Hihi!! Håper det er et preggo-tegn!!
Begynte på dag 4 sjæl!! Shit ass. Ikke har jeg gjort noe annerledes i kosten heller [emoji85][emoji1373]
 
Mine murringer har også roet seg litt forresten. Har murrer helt ekstremt siden søndag kveld. Håper ikke det er et dårlig tegn [emoji51]

Herlig!! Godt å høre jeg ikke er alene om å være utålmodig ..... shit, det surrer i hodet HELE tiden [emoji85] blir jo helt tussete!
Når jeg dro fra jobb og skrudde på radioen, så spilte de sangen til Gaute - To Blå - akkurat når jeg skrudde på! Tar det som et tegn [emoji23]

Hm. Rart med de murringene - men skal vel kanskje ikke murre hele tiden heller [emoji28] Gleder meg til vi kan begynne å teste ordentlig!!
 
Ææh, den evige symptomjaken!
...og testetrangen. Jeg må innrømme at jeg blåste av en billigstrimmel igår, 6DPO. Blenda selvsagt! Haha. Det visste jeg jo før jeg tok den! Hodet ass....

Uansett, det er jo litt moro å se om "symptomene" jeg har nå faktisk ER en begynnende spire <3

Til nå har jeg:

- Hodepine
- MYE luft (!) jeg har ALDRI i mitt 3,5-årige forhold med sambo prompet foran han, i det hele tatt! Nå har jeg sikkert gjort det 50 ganger de siste 3 dagene..... klarer ikke holde de inne!
- Murringer, men de har gått litt over nå
- Plutselig veldig synlige blodårer på areola på høyre pupp!!
- Større bryster!!
- Ekstrem svimmelhet
- Hetetokter

.... Jeeij, den lista var lang! Aldri hatt slik PMS før.. Såå, nå er jeg sykt spent!
Merker jeg blir superskuffa om jeg ikke får positiv nå kjenner jeg! Men hey - må være forberedt på det også.

7 DPO i dag - og counting........
nå skal jeg IKKE teste før til mandag (særlig!)

Flere utålmodige sjeler? :)
Jepp testet igår og idag og helt blenda... :( noen ganger må man bare [emoji85]
 
Jeg hadde en temperaturdipp i går, som steg mye i dag. Tror likevel ikke det er sjans for at det var en sånn berømt feste-dipp, tror heller det var en normal svingning. :p 5dpo i dag (evt 6 - spørs hvilken app du spør).
 
Jeg hadde en temperaturdipp i går, som steg mye i dag. Tror likevel ikke det er sjans for at det var en sånn berømt feste-dipp, tror heller det var en normal svingning. :p 5dpo i dag (evt 6 - spørs hvilken app du spør).
Ikke godt å si! Krysser fingrene :)
 
Back
Topp