IKM uke 33

Jeg kjenner litt innimellom, særlig morgen og kveld. Ellers har jeg noen plutselige stikk/smerter i området, men ikke kjempevondt eller noe, men tolker selvsagt alt som mulige graviditetssymptomer :p litt øm på siden av venstre pupp også, selv om alt for tidlig til å være noe

Spennende!

Jeg bare skjønner ikke helt hva det er. Jobbes enormt der inne. Kjennes ut som mensen kommer hvert øyeblikk [emoji51] Pleier ikke å ha murringer så tidlig!
 
Heisann [emoji5] er vel her jeg hører hjemme vil jeg tro..
nes- pp 3 - b3 el ca 5/8
 
Har hatt så vondt i ryggen de siste dagene.. og nå i kveld fikk jeg plutselig slik stikkende og brennende smerte i livmor område.
 
Har hatt så vondt i ryggen de siste dagene.. og nå i kveld fikk jeg plutselig slik stikkende og brennende smerte i livmor område.

Me2! [emoji28] ryggen er bedre i dag, men den har vært grusom.
Nå er mitt største problem oppblåsthet [emoji23] Magen står rett ut - er så full av luft. Og noen ganger ila dagen stikker det fra livmoren nedover låret. Om det er tilfeldig aner jeg jo ikke, men jeg legger ikke alt for mye i det.
 
Me2! [emoji28] ryggen er bedre i dag, men den har vært grusom.
Nå er mitt største problem oppblåsthet [emoji23] Magen står rett ut - er så full av luft. Og noen ganger ila dagen stikker det fra livmoren nedover låret. Om det er tilfeldig aner jeg jo ikke, men jeg legger ikke alt for mye i det.
Er kun 2 dpo idag, så alt for tidlig for symptomer. Bruker ikke å ha vondt i ryggen rundt/etter EL, men på lørdag og søndag var ryggen ille!
 
Er kun 2 dpo idag, så alt for tidlig for symptomer. Bruker ikke å ha vondt i ryggen rundt/etter EL, men på lørdag og søndag var ryggen ille!

Nei, jeg tror nok ikke symptomjakten er relevant helt ennå sånn sett. Jeg har også hatt skikkelig vondt i ryggen (1,2 og 3 dpo), som jeg ikke har merket før, men jeg har slitt med ryggen i mange år, så det kan jo bare være at jeg ikke hat kobla det mot syklus før.

Jeg kjenner definitivt aktivitet i livmorområdet, men det kan jo skyldes hyppig samleie mens kroppen var «stresset» pga EL. :)
 
Nå er testetrangen igang for fullt! Både i går kveld og i dag tidlig har jeg måtte skynde meg å gå på do slik at jeg ikke fikk tid til å finne frem test :p
 
Jeg ble satt tilbake pga temping, og jeg tipper det stemmer. Bra å tempe altså - da ser jeg jo virkelig at jeg har bommet på EL flere ganger.
Mao er jeg nå bare på 3DPO [emoji30] Boooring!

Jeg er redd jeg har for kort lutealfase... hvis syklusen er på 27, som er snittet det siste året, er det 11 dager. Men forrige måned, etter EXUen, var den på 30 dager. Så man kan jo håpe at den er litt lenger enn før, iaf 28 dager. Nå regnes da selve eggslippet fra søndag, og IKM er da (forhåpentlig vis) torsdag neste uke. Men blir ikke overrasket hvis den drøyer et par dager.

Jeg hadde tenkt til å begynne å teste på mandag (som skulle være 10 dpo), men nå må jeg nok bare vente til IKM (siden det bare blir 11 dpo).
 
Jeg ble satt tilbake pga temping, og jeg tipper det stemmer. Bra å tempe altså - da ser jeg jo virkelig at jeg har bommet på EL flere ganger.
Mao er jeg nå bare på 3DPO [emoji30] Boooring!

Jeg er redd jeg har for kort lutealfase... hvis syklusen er på 27, som er snittet det siste året, er det 11 dager. Men forrige måned, etter EXUen, var den på 30 dager. Så man kan jo håpe at den er litt lenger enn før, iaf 28 dager. Nå regnes da selve eggslippet fra søndag, og IKM er da (forhåpentlig vis) torsdag neste uke. Men blir ikke overrasket hvis den drøyer et par dager.

Jeg hadde tenkt til å begynne å teste på mandag (som skulle være 10 dpo), men nå må jeg nok bare vente til IKM (siden det bare blir 11 dpo).
Jeg har enda ikke fått krysset på ff, så her må jeg nok vente enda en stund.
Min luteal fase er også på 10 og 11 dager, varierer litt på de forskjellige sykluser, som forøvrig er på 24 dager.
 
Jeg vil teste nååååå! ÅÅh.

Har helt syykt mye gass i magen nå! HAHA. hatt det i tre dager... (er 6-7 DPO i dag).
Har ikke hatt det i de tidligere PP. HÅPER det er et godt tegn!! <3

Skal til Danmark i helgen, og håper jeg klarer å la være å pakke med testene - og vente til mandag med å brenne av den første.....
 
Back
Topp