IKM uke 33

Hold oss oppdatert så snart testingen er i gang da, damer :D

10 DPO på mandag for min del. Leter enn så lenge etter symptomer, men det er for tidlig ennå. Har fortsatt vonde stillinger, men nå er de i livmoren, ikke på sidene. :eek:
 
Hold oss oppdatert så snart testingen er i gang da, damer :D

10 DPO på mandag for min del. Leter enn så lenge etter symptomer, men det er for tidlig ennå. Har fortsatt vonde stillinger, men nå er de i livmoren, ikke på sidene. :eek:

Stikkinger*

Grrrr. Får ikke redigert innlegg :-(
 
Jeg prøver å ikke teste i det hele tatt :nailbiting:
Her har det ikke klaffet på de 8mnd vi har prøvd, ikke så mye som en skyggestrek engang, så orker ikke bli så skuffet lenger. Jeg kjenner jo til testetrangen, så får se om jeg virkelig klarer å la være:yuck:
 
Im
Jeg prøver å ikke teste i det hele tatt :nailbiting:
Her har det ikke klaffet på de 8mnd vi har prøvd, ikke så mye som en skyggestrek engang, så orker ikke bli så skuffet lenger. Jeg kjenner jo til testetrangen, så får se om jeg virkelig klarer å la være:yuck:
Imponerende om du klarer det! Bare vente til mensen evnt kommer da?
 
Men hvor tidlig skal dere teste, dere med IKM neste uke?

Jeg tenker kanskje å prøve å holde meg til IKM, som for meg er enten 16 eller 17...


Jeg har testetrang NÅÅÅÅ. Men er bare 4 dpo....... veit jo at det ikke er vits enda :p Men gud så spent jeg er! Kroppen er helt annerledes nå enn tidligere. 4PP nå.. Jeg vil SÅ gjerne at det skal klaffe den her gangen!! :)
Men - får smøre meg med tålmodighet, og vente med å teste frem til 10-12 dpo.

Lykke til alle sammen!! :)

...har dere forresten merket noen tidlig-symptomer?
jeg merker som nevnt over at kroppen er helt annerledes! MASSE luft, og stikninger. Det har jeg kun hatt rett før IKM før, sånn typ 2 dager før. Nå er det jo rett over EL, og ikke rett før IKM.. HÅPER!
 
Jeg har testetrang NÅÅÅÅ. Men er bare 4 dpo....... veit jo at det ikke er vits enda :p Men gud så spent jeg er! Kroppen er helt annerledes nå enn tidligere. 4PP nå.. Jeg vil SÅ gjerne at det skal klaffe den her gangen!! :)
Men - får smøre meg med tålmodighet, og vente med å teste frem til 10-12 dpo.

Lykke til alle sammen!! :)

...har dere forresten merket noen tidlig-symptomer?
jeg merker som nevnt over at kroppen er helt annerledes! MASSE luft, og stikninger. Det har jeg kun hatt rett før IKM før, sånn typ 2 dager før. Nå er det jo rett over EL, og ikke rett før IKM.. HÅPER!

Vi er nesten like langt! 3DPO på meg.
Så spennende at du føler det er annerledes enn før. Jeg er skikkelig «gassy» og oppblåst, og har hatt mye mer EL-smerter enn før, og livmoren stikker litt fortsatt. Har aldri vært gravid på «riktig måte» før, så jeg har ikke så mye å sammenlikne med, men noterte ikke så mye forrige mnd eller tidligere altså [emoji28] Går og håper på at puppene skal si fra snart [emoji23]
 
Vi er nesten like langt! 3DPO på meg.
Så spennende at du føler det er annerledes enn før. Jeg er skikkelig «gassy» og oppblåst, og har hatt mye mer EL-smerter enn før, og livmoren stikker litt fortsatt. Har aldri vært gravid på «riktig måte» før, så jeg har ikke så mye å sammenlikne med, men noterte ikke så mye forrige mnd eller tidligere altså [emoji28] Går og håper på at puppene skal si fra snart [emoji23]


Så gøy!! :D Satse på at vi kan melde oss inn i samme termingruppe da <3 Krysse fingrene!

Jeg har en sønn født i 2011, men jeg husker jo ikke sju år tilbake! :hilarious: Dessuten var det uplanlagt, og jeg var ikke i det berømte "dpo-land", for var allerede 7 uker på vei når jeg fant det ut.... og da lyste jo testen gravid med engang selvsagt :p Så denne opplevelsen er annerledes <3 Jeg bare hååååper det går nååå!!

Vi får satse på såre pupper snart! Haha :p
 
Jeg har testetrang NÅÅÅÅ. Men er bare 4 dpo....... veit jo at det ikke er vits enda :p Men gud så spent jeg er! Kroppen er helt annerledes nå enn tidligere. 4PP nå.. Jeg vil SÅ gjerne at det skal klaffe den her gangen!! :)
Men - får smøre meg med tålmodighet, og vente med å teste frem til 10-12 dpo.

Lykke til alle sammen!! :)

...har dere forresten merket noen tidlig-symptomer?
jeg merker som nevnt over at kroppen er helt annerledes! MASSE luft, og stikninger. Det har jeg kun hatt rett før IKM før, sånn typ 2 dager før. Nå er det jo rett over EL, og ikke rett før IKM.. HÅPER!

Jeg har mye murringer og kjenner meg ør. I morges var jeg faktisk også kvalm. Kvalmen forsvant da jeg spiste lunsj [emoji4]

Jeg vet jo at det ikke er symptomer da egget ikke har festet seg. Oppblåsthet osv. kommer av progesteron og ikke hcg.

Når det er sagt så har jeg alle 6 gangene før kjent at jeg var gravid før det slo ut på test så jeg tror på veldig tidlige symptomer. Venter bare på sykt følsomme brystvorter nå. Også ønsker jeg meg kvalme [emoji13] Aldri vært kvalm under en graviditet og det har alltid gått dårlig. Ser på kvalme som et veldig positivt tegn!
 
Jeg har mye murringer og kjenner meg ør. I morges var jeg faktisk også kvalm. Kvalmen forsvant da jeg spiste lunsj [emoji4]

Jeg vet jo at det ikke er symptomer da egget ikke har festet seg. Oppblåsthet osv. kommer av progesteron og ikke hcg.

Når det er sagt så har jeg alle 6 gangene før kjent at jeg var gravid før det slo ut på test så jeg tror på veldig tidlige symptomer. Venter bare på sykt følsomme brystvorter nå. Også ønsker jeg meg kvalme [emoji13] Aldri vært kvalm under en graviditet og det har alltid gått dårlig. Ser på kvalme som et veldig positivt tegn!


Så spennende!! Krysser fingrene for deg :) !!
Håper "symptomene" våre stemmer - og at det er et godt tegn! :D

Kvalme ja... jeg hadde kvalme og oppkast i 4 mnd i mitt forrige svangerskap! Kjenner ikke akkurat at jeg savner det - meeeen, om det er prisen å betale, så skal jeg gladelig ta det i mot denne gangen også :D
 
Jeg har vært gravid 3 ganger og har aldri fått positiv test før 11/12 dpo, men tenker jeg begynner 8/9 dpo[emoji23] Er for spent! Begynner i ny jobb på mandag da, så kan hende jeg klarer å holde meg distrahert [emoji85]
 
Så gøy!! :D Satse på at vi kan melde oss inn i samme termingruppe da <3 Krysse fingrene!

Jeg har en sønn født i 2011, men jeg husker jo ikke sju år tilbake! :hilarious: Dessuten var det uplanlagt, og jeg var ikke i det berømte "dpo-land", for var allerede 7 uker på vei når jeg fant det ut.... og da lyste jo testen gravid med engang selvsagt [emoji14] Så denne opplevelsen er annerledes <3 Jeg bare hååååper det går nååå!!

Vi får satse på såre pupper snart! Haha :p
Mine født i 2013 og 2016 var heller i planlagt, testet rundt uke 6-7 med første og uke 5 med andre [emoji14]
Denne prøvingen var skikkelig spennende i begynnelsen, klaffet ganske fort, pp3, men endte i MA. Nå er det egentlig bare slitsomt, men vi skal ha premien vårs etter alt slitet!
 
2 dpo idag. Skal kjøre til foreldrene mine og hjelpe de litt i noen dager før vi kjører hjem og får bonusbarna tilbake. Da går nok tiden veldig fort [emoji4]
 
Jeg hadde trodd tiden skulle gå mye fortere så snart jeg var tilbake på jobb etter ferien.. den gang ei!
Selv om jeg anser meg selv for å være en realistisk orientert person, som aksepterer at man ikke nødvendig vis kan se tegn på graviditet før nærmere ikm, sitter jeg og leser og googler og venter på at ting skal skje. Fjolla [emoji85]
 
Jeg hadde trodd tiden skulle gå mye fortere så snart jeg var tilbake på jobb etter ferien.. den gang ei!
Selv om jeg anser meg selv for å være en realistisk orientert person, som aksepterer at man ikke nødvendig vis kan se tegn på graviditet før nærmere ikm, sitter jeg og leser og googler og venter på at ting skal skje. Fjolla [emoji85]

Sånn blir vi alle sammen [emoji13] Haha! Uansett hvor fornuftige og oppegående vi eller er [emoji6]
 
4 DPO i dag! Synes det har gått fort hittil [emoji322]
Skal nå til Fysio og senere i kveld til Frøyaklinikken. Er også sykemeldt 50% fra i dag så det lover godt med tanke på rugingen. Når man har mistet så mange ganger som meg vil de sykemelde. Blir nok jobbing fra sofaen likevel [emoji4]
 
Jeg hadde trodd tiden skulle gå mye fortere så snart jeg var tilbake på jobb etter ferien.. den gang ei!
Selv om jeg anser meg selv for å være en realistisk orientert person, som aksepterer at man ikke nødvendig vis kan se tegn på graviditet før nærmere ikm, sitter jeg og leser og googler og venter på at ting skal skje. Fjolla [emoji85]
Akkurat på samme måten her. Google, google, google...! Gjør det jo bare verre for oss selv :p
 
Jeg kjenner så utrolig mye murringer. Noen andre som også gjør det?
Jeg kjenner litt innimellom, særlig morgen og kveld. Ellers har jeg noen plutselige stikk/smerter i området, men ikke kjempevondt eller noe, men tolker selvsagt alt som mulige graviditetssymptomer :p litt øm på siden av venstre pupp også, selv om alt for tidlig til å være noe
 
Back
Topp