IKM uke 33

Ja, jenter! Nå er vel mange av oss over i DPO i disse dager?

Det blir uutholdelig... La oss finne på hyggelige ting, gå på jobb, være med venner, spise god mat og glemme tester noen dager. :) Jeg sover så dårlig i prøveperioden, men nå har vi gjort det vi kan denne PP, så får vi se hva det bringer med seg.
 
Nei, fikk positiv EL test hele 3 dager før selve EL. Så nå tar jeg kun temp og sjekker utflod. Nå kjenner jeg at EL er i anmarsj. [emoji4]

Da er det ikke enkelt å henge med!
Jøss - kan du kjenne eggløsningen? Det har jeg aldri merka noe til... dessverre! -.- Jaja. Får håpe det klaffer for oss nå da :)
 
3dpo, bare en ukes tid til dommen er satt for denne pp[emoji28] Heldigvis mye som skjer den neste uka, så satser på det går fort! Selv om jeg ikke helt har trua denne pp så håper man jo litt... mistet 11+1 nå 4.juli :(
 
Da er det ikke enkelt å henge med!
Jøss - kan du kjenne eggløsningen? Det har jeg aldri merka noe til... dessverre! -.- Jaja. Får håpe det klaffer for oss nå da :)
Ja, til vanlig så har jeg krampe lignende smerter rundt eggstokker/livmor, og litt vondt i ryggen. Idag har jeg hatt skikkelig vondt i ryggen, kvalm, vondt i hode og vondt i magen. Regner med EL idag.
Fremdeles ingen aksjer, og vet ikke om jeg gidder idag. En god dose irritert på gubben.
 
Første ordentlige negative test i dag så da vet jeg at EL har vært. Fått veldig uklare svar denne syklusen, men tipper EL var torsdag eller fredag. Hadde sex fredag og lørdag. Da er jeg 2 dpo i dag.

I går etter sex kom det litt blod. Jeg pleier aldri å blø etter sex pga. rift eller lignende. Håper det var en eggløsningsblødning. Noen som har hatt det?

Angrer så sykt på at vi fulgte råd fra Frøyaklinikken og ikke hadde sex på torsdag. Har virkelig ikke trua på klaff denne pp. [emoji17]
 
Tempen sank ytterligere idag, så da er EL idag. Endelig snart over i som land.
Sluttet å være irritert på mannen i går, så fikk lagt aksjer, kansje prøve igjen idag å.
 
2 DPO i dag. Har altså vært så plaget med EL-smerter denne gangen at det er litt fælt. Dessverre mest på den siden jeg har mistet eggleder, men det behøver selvsagt ikke bety noe. Den kan det jo hende at er vond uansett på en måte.
Ble iaf lagt inn aksjer mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og lørdag. Mer får man ikke gjort :p
 
Hjemme hos EL-testene mine i dag. Så ikke testet før i kveld, men ser vel positiv ut denne? Håper den blir negativ igjen i morgen. Antok EL mellom lørdag og mandag. Da er jeg vel egentlig over i uke 34:rolleyes: Får fortsette å legge inn aksjer i noen dager til:p
 

Vedlegg

  • 79DFB0F3-5D65-429A-9131-49064F17CB17.jpeg
    79DFB0F3-5D65-429A-9131-49064F17CB17.jpeg
    124,2 KB · Visninger: 55
Hjemme hos EL-testene mine i dag. Så ikke testet før i kveld, men ser vel positiv ut denne? Håper den blir negativ igjen i morgen. Antok EL mellom lørdag og mandag. Da er jeg vel egentlig over i uke 34:rolleyes: Får fortsette å legge inn aksjer i noen dager til:p

Positiv denne her, ja! [emoji1360]
 
Hjemme hos EL-testene mine i dag. Så ikke testet før i kveld, men ser vel positiv ut denne? Håper den blir negativ igjen i morgen. Antok EL mellom lørdag og mandag. Da er jeg vel egentlig over i uke 34:rolleyes: Får fortsette å legge inn aksjer i noen dager til:p

Ja, den ser positiv ut! Lykke til[emoji4][emoji173]️
 
3-4 DPO og 4 dager til testingen begynner. Tviler på klaff, men er likevel spennende. Begynte på Litinus i går kveld.
Svettet som en gris i natt så det er tydligvis mye hormoner på gang nå. Det er egentlig et tidlig graviditetstegn, men så fort går det ikke [emoji13]
 
Men hvor tidlig skal dere teste, dere med IKM neste uke?

Jeg tenker kanskje å prøve å holde meg til IKM, som for meg er enten 16 eller 17...
 
Men hvor tidlig skal dere teste, dere med IKM neste uke?

Jeg tenker kanskje å prøve å holde meg til IKM, som for meg er enten 16 eller 17...
Har ikke helt bestemt meg, men håper å i allefall vente til mandag om en uke. Da er jeg 12 dpo. Klarer jeg å vente til 14 dpo er jo det klart best men har mine tvil :facepalm:
 
Det ryker en test på lørdag. Så sikkert hver dag deretter [emoji51]

Herregud jeg håper jeg er gravid
Krysser fingrene for det ;) håper så inderlig denne måneden jeg også! Helt annerledes enn før. Er jeg på besøk hos venner som har bleier liggende på badet blir jeg helt varm innvendig, og tenker på hvordan det blir om vi får en liten en :Heartred
 
Men hvor tidlig skal dere teste, dere med IKM neste uke?

Jeg tenker kanskje å prøve å holde meg til IKM, som for meg er enten 16 eller 17...
Tenker 9-10 dpo, så det blir onsdag eller torsdag i neste uke.
 
Back
Topp