IKM uke 33

Hei :)

Stargazing - PP4 - B2 - EL ca. 02.08 - IKM ca. 15.08

Tempet, stresset, testet, bekymret meg i 3 PP nå, denne gangen stresser jeg ikke med noenting.. Så får vi se hvordan det går denne gangen :)

Lykke til alle sammen <3
Da er du lagt til [emoji4]
Stresser heller ikke denne pp, jeg temper, men har ingen EL tester i hus, de viste feil forje mnd i følge ff.
 
Oh mæn. Nå stresser jeg voldsomt! Fikk positiv test i går (selv om den vanligvis pleier å bli enda mer positiv enn den i går). Testet ikke i går kveld og nå i dag tidlig var den på kanten til positiv, men likevel negativ. Frykter nå et EL har vært. Pleier å ha positiv test i 2-3 dager og skjønner ikke hva som skjer!
Testet ikke på onsdag, men da jeg testet på tirsdag så det ut som det var 2-3 dager igjen til positiv.

Pga. sædprøve av mannen har vi ikke hatt sex denne uken. Han avla prøven i går og fertilitetsklinikken anbefalte oss å vente med sex til i dag tidlig. Det klarte ikke mannen å gjennomføre [emoji24]

Nå frykter jeg at det er for sent! [emoji24]
 
Oh mæn. Nå stresser jeg voldsomt! Fikk positiv test i går (selv om den vanligvis pleier å bli enda mer positiv enn den i går). Testet ikke i går kveld og nå i dag tidlig var den på kanten til positiv, men likevel negativ. Frykter nå et EL har vært. Pleier å ha positiv test i 2-3 dager og skjønner ikke hva som skjer!
Testet ikke på onsdag, men da jeg testet på tirsdag så det ut som det var 2-3 dager igjen til positiv.

Pga. sædprøve av mannen har vi ikke hatt sex denne uken. Han avla prøven i går og fertilitetsklinikken anbefalte oss å vente med sex til i dag tidlig. Det klarte ikke mannen å gjennomføre [emoji24]

Nå frykter jeg at det er for sent! [emoji24]

Uff skjønner at du stresser. Er vel en mulighet for at EL ikke har vært enda? Jeg ville nok tatt en test på konsentrert urin i ettermiddag igjen! Og så prøve på nytt igjen senere i dag om du får med mannen! Er ikke sikkert det er for sent :) Lykke til!
 
Oh mæn. Nå stresser jeg voldsomt! Fikk positiv test i går (selv om den vanligvis pleier å bli enda mer positiv enn den i går). Testet ikke i går kveld og nå i dag tidlig var den på kanten til positiv, men likevel negativ. Frykter nå et EL har vært. Pleier å ha positiv test i 2-3 dager og skjønner ikke hva som skjer!
Testet ikke på onsdag, men da jeg testet på tirsdag så det ut som det var 2-3 dager igjen til positiv.

Pga. sædprøve av mannen har vi ikke hatt sex denne uken. Han avla prøven i går og fertilitetsklinikken anbefalte oss å vente med sex til i dag tidlig. Det klarte ikke mannen å gjennomføre [emoji24]

Nå frykter jeg at det er for sent! [emoji24]

Prøv likevel! Det kan ikke skade [emoji5] Kanskje du treffer likevel!


Min EL-test var knallpositiv også nå i dag morges. Håper den blir negativ snart... vi har hatt sex de siste fire dagene og jeg er strengt tatt litt lei. Blir ikke noe i dag, men om den fortsetter å være positiv mot i morgen må vi ta en runde i morgen også [emoji28] Luksusproblem sier sikkert noen, men jeg har aldri vært spesielt sexgal, så jeg må ta meg sammen for dette merker jeg.
 
Til dere som vil bli lagt til listen, så qoute et av innleggene mine så legger jeg deg opp så fort jeg kan [emoji4] drar på fjelltur i helgen og blir lite forum tid da [emoji4]

Feriemodus på meg så ingen EL-testing, men tror er EL er i morgen, så:

Oslo1989 - PP10 (pp3 etter MA) - B1 - EL 4/8 - IKM 19/8

Lykke til alle sammen:p
 
Oh mæn. Nå stresser jeg voldsomt! Fikk positiv test i går (selv om den vanligvis pleier å bli enda mer positiv enn den i går). Testet ikke i går kveld og nå i dag tidlig var den på kanten til positiv, men likevel negativ. Frykter nå et EL har vært. Pleier å ha positiv test i 2-3 dager og skjønner ikke hva som skjer!
Testet ikke på onsdag, men da jeg testet på tirsdag så det ut som det var 2-3 dager igjen til positiv.

Pga. sædprøve av mannen har vi ikke hatt sex denne uken. Han avla prøven i går og fertilitetsklinikken anbefalte oss å vente med sex til i dag tidlig. Det klarte ikke mannen å gjennomføre [emoji24]

Nå frykter jeg at det er for sent! [emoji24]

Har ikke vært her inne på en stund, så har ikke fått oppdatert meg, men mistet du forrige mnd?:(:Heartred
 
Uff skjønner at du stresser. Er vel en mulighet for at EL ikke har vært enda? Jeg ville nok tatt en test på konsentrert urin i ettermiddag igjen! Og så prøve på nytt igjen senere i dag om du får med mannen! Er ikke sikkert det er for sent :) Lykke til!

Ja, den skal jo egentlig ikke komme før i dag eller i morgen. Skal ut å kjøpe nye tester så tar jeg en i kveld. Er ikke det at mannen ikke vil, men ingen av oss er morgensex personer og presset tar helt knekken på han.

Fikk svar på sædprøven nå da og alt så bra ut! Han fikk beskjed om at han hadde litt trege svømmere, men jeg blir jo gravid gang på gang så da har jo ikke det noe å si [emoji4] Det viktigste var at de var normale [emoji5]
 
Ja, den skal jo egentlig ikke komme før i dag eller i morgen. Skal ut å kjøpe nye tester så tar jeg en i kveld. Er ikke det at mannen ikke vil, men ingen av oss er morgensex personer og presset tar helt knekken på han.

Fikk svar på sædprøven nå da og alt så bra ut! Han fikk beskjed om at han hadde litt trege svømmere, men jeg blir jo gravid gang på gang så da har jo ikke det noe å si [emoji4] Det viktigste var at de var normale [emoji5]

Ja min blir stresset også, litt sånn underbevisst prestasjonsandst tror jeg! Så bra at prøvene var fine! Satser på timingen blir ok denne mnd også :)
 
Da er du lagt til [emoji4]
Stresser heller ikke denne pp, jeg temper, men har ingen EL tester i hus, de viste feil forje mnd i følge ff.

Ahh, da er det jo ikke lett å følge med - når de viser feil !! :O
Jeg brukte LadyComp de forrige 3 PP'ene, men denne gangen har jeg latt alt ligge..... vi legger inn aksjer hver dag, og håper på det beste denne her gangen - uten stress :p

:)
 
Åh, ikke dumt på noe vis[emoji2][emoji173]️ Hvordan går det med deg mtp MA’en? Håper vi lykkes denne mnd begge to[emoji1405]

Det går egentlig ganske greit nå. Fint med sommer og ferie og mye som skjer, så greid å koble litt av tankene på baby og prøving hele tiden, så det er deilig :) men håper vi lykkes snart :Heartred
 
Tok ny test nå. Den er fortsatt negativ så da går jeg ut ifra at EL var i går. Det hele er veldig merkelig og utypisk min syklus. Kommer til å fortsette å teste etter EL og skal skyndte meg hjem nå for å ha sex. Tror vi fortsatt har en ørliten sjans da [emoji51]
 
De
Tok ny test nå. Den er fortsatt negativ så da går jeg ut ifra at EL var i går. Det hele er veldig merkelig og utypisk min syklus. Kommer til å fortsette å teste etter EL og skal skyndte meg hjem nå for å ha sex. Tror vi fortsatt har en ørliten sjans da [emoji51]
Det har dere nok plutselig over i dpo da!
 
Ahh, da er det jo ikke lett å følge med - når de viser feil !! :O
Jeg brukte LadyComp de forrige 3 PP'ene, men denne gangen har jeg latt alt ligge..... vi legger inn aksjer hver dag, og håper på det beste denne her gangen - uten stress [emoji14]

:)
Nei, fikk positiv EL test hele 3 dager før selve EL. Så nå tar jeg kun temp og sjekker utflod. Nå kjenner jeg at EL er i anmarsj. [emoji4]
 
Skulle få lagt inn aksjer idag.
Begge bonusbarna har dratt og begge ungene våres sovnet tidlig.
Men der ringer svigersøster og sier hun har rømt fra sykehuset og sjåføren som skulle kjøre henne hjem ikke kunne likevell. Hva gjør man Da? Kan jo ikke si at hun ikke kan komme å sove, for da må hun sove på gata. Fader altså, jeg gir opp denne baby lagingen...
 
Back
Topp