IKM uke 33

Hm. Synes det ser ut som dere har gjort det dere kan jeg altså. Det er jo flere forsøk her som kan ha klaffet!

Jeg tester negativt og atter negativt. Begynner å kjenne antydninger til murringer, men ellers ingen ting. Jeg mistenker lengre syklus enn før, da kroppen har pleid å være veldig tydelig på når det er rundt EL, mens nå er det liksom så stille. Litt skremmende kjenner jeg.
Ja, jeg håper det! Hadde vært så kjekt om det klaffet!

Min syklus har vært noen dager lengre de siste mnd, prøver å ikke tenke så mye på det men det stresser jo litt! Godt mulig du helt tilfeldigvis er litt senere denne mnd da :) krysser fingrene for det!
 
Hadde positiv EL-test fra mandag ettermiddag til i går ettermiddag, da gikk den over i negativ igjen. Testet også i dag tidlig, såvidt ikke positiv. Hadde egentlig håpet på at EL var i går, siden vi hadde sex på morgenen, men basert på at testene fremdeles er så nært positive og at temperaturen gikk bittelitt ned igjen i dag.. så tror jeg den er i dag. Og kjæresten orket ikke sex før jobb i dag (noe jeg egentlig forstår godt selv også) [emoji14] Så håper den runden i går holder, men er redd det ikke gikk denne mnd heller :(

Vis vedlegget 268942
Her har dere kjempe masse aksjer inne, så dere har truffet ganske godt [emoji4] nå er det bare å vente på de 2 strekene [emoji4]
 
Her har dere kjempe masse aksjer inne, så dere har truffet ganske godt [emoji4] nå er det bare å vente på de 2 strekene [emoji4]
Om EL blir i dag så er det vel innafor ja, men hadde håpet på enda bedre treff :angelic: og så bekymrer jeg meg litt for at EL blir enda senere.. men typisk meg å overanalysere slikt, får håpe egget har sluppet :)

Hvordan er det med dere andre? Føler dere at dette er måneden ?:rolleyes:
 
Om EL blir i dag så er det vel innafor ja, men hadde håpet på enda bedre treff :angelic: og så bekymrer jeg meg litt for at EL blir enda senere.. men typisk meg å overanalysere slikt, får håpe egget har sluppet :)

Hvordan er det med dere andre? Føler dere at dette er måneden ?:rolleyes:
Om EL er idag så kan dere enda legge inn aksjer i kveld eller i morgen, da tror jeg at dere har max aksjer inne til egget [emoji4]

Jeg har akkurat begynt å tempe idag, EL er forventet på søndag. Stresser ikke så mye denne mnd heller, har kun 2 EL tester da jeg ikke har giddet å bestille nye.
 
Om EL blir i dag så er det vel innafor ja, men hadde håpet på enda bedre treff :angelic: og så bekymrer jeg meg litt for at EL blir enda senere.. men typisk meg å overanalysere slikt, får håpe egget har sluppet :)

Hvordan er det med dere andre? Føler dere at dette er måneden ?:rolleyes:

Jeg tror dere har truffet veldig bra jeg og! De sier jo at det beste er om det ligger sæd på lur når egget slippes, og ser jo ut som dere har fått til det [emoji4] Må jo huske at den som regel overlever i flere dager. Hvis det ikke klaffer denne gangen så står det ikke på innsatsen deres hvertfall [emoji5]
 
Om EL er idag så kan dere enda legge inn aksjer i kveld eller i morgen, da tror jeg at dere har max aksjer inne til egget [emoji4]

Jeg har akkurat begynt å tempe idag, EL er forventet på søndag. Stresser ikke så mye denne mnd heller, har kun 2 EL tester da jeg ikke har giddet å bestille nye.

Ja, får håpe vi orker i kveld begge to!

Sikkert fornuftig å stresse ned. Jeg skal prøve så godt jeg kan å bare vente og se etter at el er bekreftet. Kjenner jeg stresser litt med at vi må treffe, følte litt at vi bommet forrige pp. Fint med EL i helgen da :)
 
Jeg tror dere har truffet veldig bra jeg og! De sier jo at det beste er om det ligger sæd på lur når egget slippes, og ser jo ut som dere har fått til det [emoji4] Må jo huske at den som regel overlever i flere dager. Hvis det ikke klaffer denne gangen så står det ikke på innsatsen deres hvertfall [emoji5]

Nei, jeg håper at dere har rett :)
 
Jeg er sikkert sykt naiv, men jeg tror jeg blir gravid igjen denne måneden - med mindre noe ikke er helt som det skal etter SA. Blir gravid hver pp. Vil heller at det skal ta lang tid og at når det klaffer så klaffer det ordentlig og jeg får en baby til slutt. Tror jeg har en sånn livmor som lar alt feste seg - selv om det ikke er levedyktig. Så mistenker at det er sæden til mannen det er noe galt med. At han kanskje har et overtall av dårlige spermier og at kroppen min likevel gir de en sjans. Å være sykt fruktbar mener noen kanskje et luksusproblem, men ikke når man på grunn av det opplever abort etter abort og «sløser» bort flere måneder på å være gravid. Har vært gravid med korte avbrekk i ett år nå. Dette blir min 7. graviditet.
 
Jeg er sikkert sykt naiv, men jeg tror jeg blir gravid igjen denne måneden - med mindre noe ikke er helt som det skal etter SA. Blir gravid hver pp. Vil heller at det skal ta lang tid og at når det klaffer så klaffer det ordentlig og jeg får en baby til slutt. Tror jeg har en sånn livmor som lar alt feste seg - selv om det ikke er levedyktig. Så mistenker at det er sæden til mannen det er noe galt med. At han kanskje har et overtall av dårlige spermier og at kroppen min likevel gir de en sjans. Å være sykt fruktbar mener noen kanskje et luksusproblem, men ikke når man på grunn av det opplever abort etter abort og «sløser» bort flere måneder på å være gravid. Har vært gravid med korte avbrekk i ett år nå. Dette blir min 7. graviditet.
Ja man håper jo hele tiden at egget skal feste seg, men å gå gravid flere ganger uten strøm det fører noen vei høres rett og slett forferdelig ut :Heartred Håper du slipper å gå gjennom det flere ganger!
 
Ja man håper jo hele tiden at egget skal feste seg, men å gå gravid flere ganger uten strøm det fører noen vei høres rett og slett forferdelig ut :Heartred Håper du slipper å gå gjennom det flere ganger!

Ja, det håper jeg og! [emoji5] Er helt grusomt og se en sprellende liten klump med sterkt hjerteslag den ene uken så er det helt dødt den neste. Men det er helt utrolig hva man kommer seg gjennom [emoji174]
 
Ja, det håper jeg og! [emoji5] Er helt grusomt og se en sprellende liten klump med sterkt hjerteslag den ene uken så er det helt dødt den neste. Men det er helt utrolig hva man kommer seg gjennom [emoji174]

Ja, uff. Kan nesten ikke forestille meg det. Er kjæresten/mannen god på å støtte deg?
 
Ja, det håper jeg og! [emoji5] Er helt grusomt og se en sprellende liten klump med sterkt hjerteslag den ene uken så er det helt dødt den neste. Men det er helt utrolig hva man kommer seg gjennom [emoji174]

Håper det ordner seg snart! [emoji173]️

Her har livmoren begynt å rykke ila formiddagen. Det er et godt tegn! [emoji16] Håper virkelig at jeg får positiv EL-test denne mnd..!
 
IMG_3665.JPG


Positiv? Er i såfall en dag tidlig [emoji847]
 
Mine EL-tester blir ikke positive. Fader ass :(

Hadde skikkelige murringer i hele går, så noe er jo på gang. Lysten har vært der også. Fikk en ganske sterk test i går ettermiddag, men ellers bare kjipe streker.

IMG_2208.jpg
 
Back
Topp