IKM uke 33

Jeg vil teste nååååå! ÅÅh.

Har helt syykt mye gass i magen nå! HAHA. hatt det i tre dager... (er 6-7 DPO i dag).
Har ikke hatt det i de tidligere PP. HÅPER det er et godt tegn!! <3

Skal til Danmark i helgen, og håper jeg klarer å la være å pakke med testene - og vente til mandag med å brenne av den første.....
Reiser også vekk i helgen og håper jeg klarer å legge de igjen hjemme! Litt redd de lurer seg ned i bagen likevel :O
I dag våknet jeg helt kokvarm og har en slags rar følelse nederst i magen. Nå nettopp kjente jeg et seigt langt stikk i begge brystene. Men - har å lyst til å være gravid nå at jeg like gjerne innbiller meg alt sammen. Er jo egentlig for tidlig for symptomer. Blir litt surrete av dette!
 
Nå 4 dpo fikk eg ganske mye kremete hvit utflod . Håpe det e et godt tegn!
 
6 dpo og null symptomer her. MEN jeg fikk en merkelig følelse i meg hvor jeg plutselig ble så sikker på at jeg er gravid (med en jente!) at jeg har brukt den siste timen på å velge ut aktuelle strikkeoppskrifter til jentebaby :) Spent på om det stemmer eller om jeg bare surrer :)
 
6 dpo og null symptomer her. MEN jeg fikk en merkelig følelse i meg hvor jeg plutselig ble så sikker på at jeg er gravid (med en jente!) at jeg har brukt den siste timen på å velge ut aktuelle strikkeoppskrifter til jentebaby :) Spent på om det stemmer eller om jeg bare surrer :)

Håper det stemmer! [emoji5]
 
Wæh. Så tidlig? Spennende :D Håper jeg får vonde nipler snart [emoji23]

Ja, jeg er sykt trøtt, det murrer hele tiden og nå super følsomme nipler ila dagen. Som det har vært de andre gangene jeg var gravid, men jeg tar 3x100mg Litinus om dagen så det kan godt bare være bivirkninger. Time will tell! [emoji15]
 
Om det er noen som ikke er på lista så gi meg beskjed så fikser jeg det [emoji4]
 
Kun 2 dpo etter ff, og 4 dpo etter egne beregninger.
Heldigvis har vi mange prosjekter som må gjøres hjemme så tiden kommer til å gå fort!
Idag skal vi hjem etter å ha hjulpet foreldrene mine med å bytte vinduet, hjemme skal vi se om vi kan utvide utleie huset. Også skal jeg måle ytterdører. Så må vi rydde opp før vinteren. Blæ, tenk at man må tenke på vinteren allerede!
 
Hei, blir med her pp1, b3, El 1.-2.8, ikm 13.8.

Vet det er altfor tidlig med symptomer, men har altså hatt morgenkvalme siden søndag, i tillegg til stikking i brystet. Går mer på toalettet en vanlig og er trøttere.. så uvanlig mange tegn til å vere så tidlig.. men denne kvalmen husker jeg godt fra de andre svangerskapet. . Mulig jeg hadde eggløsning tidligere også, for testet ikke.
 
6 dpo og null symptomer her. MEN jeg fikk en merkelig følelse i meg hvor jeg plutselig ble så sikker på at jeg er gravid (med en jente!) at jeg har brukt den siste timen på å velge ut aktuelle strikkeoppskrifter til jentebaby :) Spent på om det stemmer eller om jeg bare surrer :)
Spennende [emoji120][emoji120][emoji169]
 
Er kroppsverk som før en forkjølelse ett symptom?

Det jeg har lest av forskning viser vel egentlig at det kun er vonde bryster som kan sies å, statistisk sett, være et veldig tidlig tegn på graviditet. Fra typ 6 dpo. Stikkinger, kvalme osv. er statistisk sett like vanlig å oppleve blant dem som ikke er gravide. Det betyr ikke at man ikke er gravid likevel så klart - det betyr bare at det ikke er noen beviselig sammenheng mellom symptomet og graviditeten.
 
Ææh, den evige symptomjaken!
...og testetrangen. Jeg må innrømme at jeg blåste av en billigstrimmel igår, 6DPO. Blenda selvsagt! Haha. Det visste jeg jo før jeg tok den! Hodet ass....

Uansett, det er jo litt moro å se om "symptomene" jeg har nå faktisk ER en begynnende spire <3

Til nå har jeg:

- Hodepine
- MYE luft (!) jeg har ALDRI i mitt 3,5-årige forhold med sambo prompet foran han, i det hele tatt! Nå har jeg sikkert gjort det 50 ganger de siste 3 dagene..... klarer ikke holde de inne!
- Murringer, men de har gått litt over nå
- Plutselig veldig synlige blodårer på areola på høyre pupp!!
- Større bryster!!
- Ekstrem svimmelhet
- Hetetokter

.... Jeeij, den lista var lang! Aldri hatt slik PMS før.. Såå, nå er jeg sykt spent!
Merker jeg blir superskuffa om jeg ikke får positiv nå kjenner jeg! Men hey - må være forberedt på det også.

7 DPO i dag - og counting........
nå skal jeg IKKE teste før til mandag (særlig!)

Flere utålmodige sjeler? :)
 
Back
Topp