IKM uke 33

Tror faktisk jeg fikk den fram på bildet også. Ser dere? [emoji28]

IMG_3707.jpg


IMG_3706.JPG
 
3 dpo, enda lenge igjen til en test her. Mister håpet når EL ikke kommer den dagen jeg tror, og vil at den skal komme..
 
Har aldri fått skygge på disse og bruker de konsekvent. Kan ikke forvente sterkere strek bare 7 dpo [emoji5]
Skal du teste igjen i morgen?
Jeg hadde tenkt å vente til mandag, men.. :angelic: vurderer en test i morgen tidlig. Rar følelse i magen også denne høye temperaturen i dag gjør at jeg har litt troa denne gangen, men redd for negativ test :(
 
Skal du teste igjen i morgen?
Jeg hadde tenkt å vente til mandag, men.. :angelic: vurderer en test i morgen tidlig. Rar følelse i magen også denne høye temperaturen i dag gjør at jeg har litt troa denne gangen, men redd for negativ test :(

Skal teste mad babyplan i morgen. Har en CB til som jeg venter med til søndag.

Test i morgen da! [emoji4]
 
Håper det er babystrek, Bamsemums2019! :D

Da jeg ble gravid i mai tror jeg faktisk vi hadde sex 2 dager før EL. Så det funket iaf da :D så ikke mist håpet, Fjernkontroll!

Jeg testet i dag [emoji23] 5 dpo. Tullete! Man bare MÅ liksom. Selv om man vet det ikke er noe vits.
 
Håper det er babystrek, Bamsemums2019! :D

Da jeg ble gravid i mai tror jeg faktisk vi hadde sex 2 dager før EL. Så det funket iaf da :D så ikke mist håpet, Fjernkontroll!

Jeg testet i dag [emoji23] 5 dpo. Tullete! Man bare MÅ liksom. Selv om man vet det ikke er noe vits.

Jeg tror det er det! Så inn your face Frøyaklinikken [emoji13]

Føler meg veldig gravid [emoji5]
 
Røyk på en test idag også gitt! 8 dpo, like hvit som et plettfritt colgate-smiiil! ‍♀️ Shitbananapåmfritt, detta er til å bli gal av! Var oppfinneren bak preggo-tester man sku vært - for meg tjener de jaggu peng på [emoji23]
Håper det snur om et par dager. Da viiiiil jeg ha to rød/blå.... [emoji849] jaja! Smøre seg med tålmodighet - og en god porsjon med anti-skuffelse, dersom tanta ringer på!

God helg, damer [emoji254][emoji177][emoji1373] måtte spirene gro seg fast!
 
Back
Topp