IKM uke 33

Går bra med meg[emoji4] Har veeeldig testetrang, men har foreløpig klart å holde meg[emoji85] er 7 dpo. Enn du da? Hvordan går det?[emoji4]

Hehe, flink :D når tror du første test ryker? Gjør dere noe ekstra denne mnd med tilskudd av hormoner ol?

Jeg er bare 5 dpo, så planen er å holde meg til torsdag 10 dpo med testing, og foreløpig går det greit med testetrangen:p
 
Hehe, flink :D når tror du første test ryker? Gjør dere noe ekstra denne mnd med tilskudd av hormoner ol?

Jeg er bare 5 dpo, så planen er å holde meg til torsdag 10 dpo med testing, og foreløpig går det greit med testetrangen:p

Troooe jeg har bestemt meg for å teste på tirsdag, da er jeg 10 dpo. Hadde egentlig tenkt å vente til torsdag, men tror ikke jeg klarer[emoji85] Ja, har tatt to ulike hormoner for å få eggene til å modne, tatt eggløsningssprøyte, også skal jeg starte med progesterontilskudd på mandag[emoji4]
 
Image1534024678.644726.jpg


Jeg er så teit [emoji23] 6dpo og blenda (testet to(!!!) ganger på en dag). Den testetrangen er som dop [emoji23]
 
Troooe jeg har bestemt meg for å teste på tirsdag, da er jeg 10 dpo. Hadde egentlig tenkt å vente til torsdag, men tror ikke jeg klarer[emoji85] Ja, har tatt to ulike hormoner for å få eggene til å modne, tatt eggløsningssprøyte, også skal jeg starte med progesterontilskudd på mandag[emoji4]
Spennende!! Håper dette er din mnd:Heartred du får oppdatere med test når du tester:p
 
Super irritert på meg sjøl‍♀️ kjøpt noen billig tester på eBay.. noen nye så eg aldri har prøvd før men eg finne søren ikkje ut hcg målingen på de!! E de 10 eller 25 liksom ‍♀️. Har testa idag 8 dpo å den va negativ... vil liksom trøste meg sjøl me å sei an e 25 og at det e alt for tidlig [emoji23][emoji120] haha
 
IMG_20180812_093248.jpg


Helt negativ idag... Hmm skikkelig nedtur da testen igår ga meg et lite håp.. 13 dpo idag så da er vel alt håp borte? [emoji50][emoji25]
 
Vis vedlegget 270435

Helt negativ idag... Hmm skikkelig nedtur da testen igår ga meg et lite håp.. 13 dpo idag så da er vel alt håp borte? [emoji50][emoji25]

Må ikke gi opp før mensen kommer, men det lover ikke helt bra. Den er veldig følsom [emoji17][emoji17]

Er vanskelig å se på bildet. Ta ett i naturlig lys uten gjenskinn?
 
Må ikke gi opp før mensen kommer, men det lover ikke helt bra. Den er veldig følsom [emoji17][emoji17]

Er vanskelig å se på bildet. Ta ett i naturlig lys uten gjenskinn?
Tok to idag. Denne også den jeg tok igår og begge var negative.. Men håper fortsatt på mensen ikke kommer [emoji120]
 
Back
Topp