**IKM uke 33**

Da er jeg nok 4 dpo, selv om det er litt rart. Startet med Lutinus (progesteron) i dag. Da venter jeg på Testetøsa. :)

Happy humping til dere med EL i disse dager. :D

*Taster på app på mobilen*
 
Ikm 12.08 :) har ikke helt troa denne perioden, har brukt el-tester å skulle hatt EL 29. eller 30. skal begynne å tempe også neste periode.. Hadde ikke tenkt å bruke verken tester eller andre ting men begynner bli utolmodig ikke brukt prevensjon siden september i fjor, ble gravid i mars og mistet (MA og utskrapning) 1.juni.. Nå vil jeg ha en liten en i magen min snart❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikm 12.08 :) har ikke helt troa denne perioden, har brukt el-tester å skulle hatt EL 29. eller 30. skal begynne å tempe også neste periode.. Hadde ikke tenkt å bruke verken tester eller andre ting men begynner bli utolmodig ikke brukt prevensjon siden september i fjor, ble gravid i mars og mistet (MA og utskrapning) 1.juni.. Nå vil jeg ha en liten en i magen min snart❤️


Sent from my iPhone using BV Forum

Hmm, ønsker deg lykke til uansett. Kan hende det er akkurat nå den sitter ;)
 
Mandag 11. august
CarinaF, pp2
Nikoliner
Snurkus

Tirsdag 12. august
_Koala_
derma
CarroBBarro, pp11
angel2104
happymum89

Onsdag 13. august
Mo9que, pp 3 etter SA
Mirell, pp2
CuriosityKillTheCat
Stvg_89
Enkefalos, pp8 (pp6 etter SA)
Medusa_83

Torsdag 14. august
Newbie83, pp 5
Eimsa, pp 1
Medusa_83

Kvikklunsjen, pp2
Minlillepike, pp1
Lykkeliten_86, pp12 (pp6 etter MA)

Fredag 15. august
Knask, pp 14
Bambii1
Babysick92
Jada

Lørdag 16. august
Geminigirl

Søndag 17. august
Hennipenni, pp2
Bkno8809962




:Heartred GRAVID :Heartred




:mad: Tante rød :mad:




:rolleyes:Passert IKM :rolleyes:





:dontknow Ikke oppdatert :dontknow






Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum.
Jeg kan flyttes til 14. aug. Er 3 dpo i dag :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det får'n si var flinke egg gitt, ble akkurat som vi spøkte om da jo haha :P
Yes, de holdt seg til avtalen. Flinke egga det :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Nå er det vel i grunn å bare vente på IKM for oss alle :)

forrige pp brukte jeg sikkert 10-12 tester uken før IKM. Får prøve å roe meg litt denne gang :p

Andre testegale? :D


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
 
Ja, nå er det å vente, vente, vente. Som vi allerede har gjort en god stund ;)

Første test ryker nok 8 dpo, altså på fredag. Når har dere andre tenkt til å begynne?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har tenkt å holde mæ til ikm,men kjenne æ mæ sjøl rett så bynne æ vel å teste lenge før

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Jeg pleier å begynne 8 dpo, men pga alle skyggestrekene alle syklusene etter MA'en skal jeg prøve å holde litt lenger denne gangen her. Om jeg klarer. Gjerne til fredag-lørdag, 10-11 dpo. Vi får se. Jeg pleier ikke å klare å holde meg.

*Taster på app på mobilen*
 
Blir å teste om ikke tr kommer noen dager etter provera er avsluttet ;) så den 16 august ca ;)

Drømmer gjør det enklere å være positiv ❤
 
Jeg drister meg til en test fredag tenker jeg, 10 dpo. Men det kommer litt an på. Hvis jeg kjenner symptomer så tester jeg, hvis ikke vil jeg vente lengst mulig, for å utsette skuffelsen.. :) håper denne uken flyr avgårde, men fra i morgen er det full hverdag for oss alle 3 her i huset, så regner med den går fort :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lukter jeg en testedate på fredag? ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi drar på ferietur til Sverige søndag i uke 32, så tenkte å ta en før vi drar.. om ikke tr dukker opp mens vi er på tur tar jeg nok en til helga i uke 33 når vi kommer hjem :) aner ikke når jeg kan teste siden syklusen bare er tull.. så blir spennende å se.. har heller ikke igjen mer enn 4 billigtester.
 
Jeg skal prøve å ikke teste før IKM, men kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg nok ikke vente så lenge. :D

Tvi, tvi!


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
 
Back
Topp