**IKM uke 33**

Venter venter venter på symptomer. Den gode følelsen jeg hadde denne mnd begynner å blekne.. Er bare 8 dpo da, men forrige gang var det et hav av symptomer allerede.. Ugh, er så spent!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir spennende til fredag da, står over testinga selv men
blir artig å se hva dere andre ender opp med :D

Er 4 dpo i dag og synes dpodagene har gått fort i forhold
til den lange ventetiden på EL denne pp'n. føler ingen hast med
å teste , gruer meg litt egentlig, men det blir vel erstattet
med nyskjerrighet når det nærmer seg :P
 
Blir spennende til fredag da, står over testinga selv men
blir artig å se hva dere andre ender opp med :D

Er 4 dpo i dag og synes dpodagene har gått fort i forhold
til den lange ventetiden på EL denne pp'n. føler ingen hast med
å teste , gruer meg litt egentlig, men det blir vel erstattet
med nyskjerrighet når det nærmer seg :p

4 dpi i dag jeg også. Og er enig at det har gått litt fort egentlig :) I forhold til da jeg ventet på el.. DET gikk ikke så fort, hehe. Jeg har ikke tenkt så mye på når jeg skal begynne å teste, men tror jeg skal klare å vente til 10 dpo ihvertfall :)
 
Jeg synes det går treeegt. Er jeg ikke mer enn 4 dpo liksom? Det henger sikkert sammen med at det tok litt tid før FF bestemte seg for EL, og dermed hadde jeg allerede begynt og telle dpo før jeg egentlig var i dpo. Bummer :P Jeg håper hver eneste pp at jeg bare skal glemme det bort, og så "OI er jeg tiiiii dpo i dag altså, da må jeg vel teste da?" Haha. Det skjer jo aldri.. :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
4 dpi i dag jeg også. Og er enig at det har gått litt fort egentlig :) I forhold til da jeg ventet på el.. DET gikk ikke så fort, hehe. Jeg har ikke tenkt så mye på når jeg skal begynne å teste, men tror jeg skal klare å vente til 10 dpo ihvertfall :)

He he, jeg ha store ambisjoner om å holde meg til ikm jeg da :P
Det ville isåfall vært første gang, vi får se når uka vår kommer hvordan det går da :D
 
Jeg synes det går treeegt. Er jeg ikke mer enn 4 dpo liksom? Det henger sikkert sammen med at det tok litt tid før FF bestemte seg for EL, og dermed hadde jeg allerede begynt og telle dpo før jeg egentlig var i dpo. Bummer :p Jeg håper hver eneste pp at jeg bare skal glemme det bort, og så "OI er jeg tiiiii dpo i dag altså, da må jeg vel teste da?" Haha. Det skjer jo aldri.. :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ser den da, hadde følt det på samme måte, men du veit.. egget ditt venta på mitt
og det betyr sikkert lykke :P :D <3
 
Ser den da, hadde følt det på samme måte, men du veit.. egget ditt venta på mitt
og det betyr sikkert lykke :P :D <3
Vi får satse på det :D <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Venter venter venter på symptomer. Den gode følelsen jeg hadde denne mnd begynner å blekne.. Er bare 8 dpo da, men forrige gang var det et hav av symptomer allerede.. Ugh, er så spent!!


Sent from my iPhone using BV Forum
Symptomjakten er tidvis slitsom. Det går liksom ikke an å ikke legge merke til eventuelle forandringer, om de så er biiiiittesmå :P Kunne ønske vi hadde en fast forward-knapp ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Symptomjakten er tidvis slitsom. Det går liksom ikke an å ikke legge merke til eventuelle forandringer, om de så er biiiiittesmå :p Kunne ønske vi hadde en fast forward-knapp ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jajøss. hun som tror hun skal vente til ikm med å teste (dvs meg) kjente murringer isted
4 dpo og dermed kunne det jo være et befruktet egg som fester seg dagen før
det "egentlig"gjennomsnittlig skal det (5-10 dpo iflg NHI)
Snakk om å glemme ikketolkningforsett :P
 
Jajøss. hun som tror hun skal vente til ikm med å teste (dvs meg) kjente murringer isted
4 dpo og dermed kunne det jo være et befruktet egg som fester seg dagen før
det "egentlig"gjennomsnittlig skal det (5-10 dpo iflg NHI)
Snakk om å glemme ikketolkningforsett :P
Haha :D Det er dønn umulig å ikke kjenne etter når man ønsker noe så sterkt som dette! Jeg tenker stadig tilbake på de to første ppene mine. Alle sa jeg skulle holde meg unna forum, så det gjorde jeg. Jeg venta med å teste etter EL til ca dag 14 selvom jeg ikke hadde snøring på når jeg hadde EL. Var den negativ da, venta jeg bare et par dager og prøvde igjen. Fikk lagt inn en aksje eller to, og trodde at løpet av kjørt første dag med negativ test. Så fløy dagene avgårde, og jeg tenkte nesten ikke på prøvingen i det hele tatt. Kjente ikke etter, telte ikke ned til testing eller noe som helst. Første pp var jeg kjempespent på test, men ventet til IKM. Andre pp var jeg så sikker på at det kom til å ta lang tid å bli gravid, så da jeg våknet på IKM var jeg litt sånn "njæææ, skal jeg gidde å ta en test a?". Og da jeg bestemte meg for å teste allikevel, var den positiv!! Åååå, jeg vil så gjerne oppleve det der igjen!! Men det blir ikke på samme måte som det, det blir ikke å vente med testing til IKM og uten å tenke på det osv. Haha. Sukk!! Jeg blir helt koko av denne prøvinga :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
We're on :D Hvor mange dpo er dere da? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er 6 dpo ifølge meg selv og ene appen. Den andre appen sier 4 dpo..
Joda to apper, skal ikke gå glipp av noe EL her i gården.
Hahah jeg høres ut som en gærning ;)


--------------------------
Taster fra appen
 
Back
Topp