**IKM uke 33**

Da tar jeg sjansen på å settes opp på IKM 13. august :) Slenger med bilde av testene fra denne EL-perioden. Skal si det er godt å endelig være i mål! :p

Edit: Er i pp 8 (pp 6 etter SA) forresten :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ser bra ut det der, ja :) Nå er det snart DPO for alle mann her!!
 
Spørs om ikke jeg skal ut av gruppa :/ i dag etter dobesøk så kom det litt rosa friskt blod på papiret :/ Har litt murringer nederst i magen min ikke mye...
Noen som vet hva dette kan være? Skal jo egentlig ikke ha tr før om ennu 2 uker..skulle egentlig starte på provera i dag men gynekologen sa at jeg skal slutte med tab når jeg begynner å blø :/

Drømmer gjør det enklere å være positiv ❤
 
Mandag 11. august
CarinaF, pp2
Nikoliner
Snurkus

Tirsdag 12. august
_Koala_
derma
CarroBBarro, pp11
angel2104

Onsdag 13. august
Mo9que, pp 3 etter SA
Mirell, pp2
CuriosityKillTheCat
Stvg_89
Enkefalos, pp8 (pp6 etter SA)

Torsdag 14. august
Newbie83, pp 5
Eimsa, pp 1
Medusa_83

Kvikklunsjen, pp2
Minlillepike, pp1
Lykkeliten_86, pp12 (pp6 etter MA)

Fredag 15. august
Knask, pp 14
Bambii1
Babysick92

Lørdag 16. august
Geminigirl
Søndag 17. august
Hennipenni, pp2



:Heartred GRAVID :Heartred




:mad: Tante rød :mad:




:rolleyes:Passert IKM :rolleyes:





:dontknow Ikke oppdatert :dontknow






Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum.

Du kan sette meg opp med foreløpig ikm fredag 15 august, Ganske sikker på
at det stemmer :)
 
Last edited:
Negativ EL-test i dag. Men det er jo rart at LH-toppen kanskje var etter EL denne gangen her. Jaja. LH var helt klart på vei opp før EL, så det var vel et modent egg. Klar for å vente på testetøsa hvert fall. :)

*Taster på app på mobilen*
 
Her gikk også tempen opp i dag, så da er jeg offisielt i dpo. Herlig :D Nå er det bare å vente og se hvor lang tid det tar før testetrangen byr seg. Jeg har altfor mange tester til å skulle klare å holde seg noe som helst i nærheten av IKM. Hehe. Tok en opptelling her om dagen, og jeg tror jeg har ca 15 billigstrimler, 1 billigstav, 2 digitale, 1 digital m/ ukeindikator og 2 CB +. Når jeg kikker ned i esken med alle testene, føler jeg at jeg har funnet den fineste skatt. Hahaha. Herregud, man blir helt tussete av denne prøvingen :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
I følge telleren min er el idag, men det tror jeg ikke noe på siden syklusen min har vært helt på jordet .. Er 2,5 uke siden jeg begynte å blø, men ikke mer enn kanskje 1 uke siden det sluttet. Legen trodde jeg hadde hatt kjemisk siden jeg blødde så lenge :-/ jaja.. forrige syklus var på 47 dager, så blir spennende å se om tallet går opp eller ned denne gang.. hadde bittelitt slim i går og litt stikkinger i livmor og venstre pupp idag :-)
 
I følge telleren min er el idag, men det tror jeg ikke noe på siden syklusen min har vært helt på jordet .. Er 2,5 uke siden jeg begynte å blø, men ikke mer enn kanskje 1 uke siden det sluttet. Legen trodde jeg hadde hatt kjemisk siden jeg blødde så lenge :-/ jaja.. forrige syklus var på 47 dager, så blir spennende å se om tallet går opp eller ned denne gang.. hadde bittelitt slim i går og litt stikkinger i livmor og venstre pupp idag :-)
Håper syklusen er i ferd med å stabilisere seg litt mer nå! Kjempekjedelig syKLUSS!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her gikk også tempen opp i dag, så da er jeg offisielt i dpo. Herlig :D Nå er det bare å vente og se hvor lang tid det tar før testetrangen byr seg. Jeg har altfor mange tester til å skulle klare å holde seg noe som helst i nærheten av IKM. Hehe. Tok en opptelling her om dagen, og jeg tror jeg har ca 15 billigstrimler, 1 billigstav, 2 digitale, 1 digital m/ ukeindikator og 2 CB +. Når jeg kikker ned i esken med alle testene, føler jeg at jeg har funnet den fineste skatt. Hahaha. Herregud, man blir helt tussete av denne prøvingen :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hahaha... ♡

*Taster på app på mobilen*
 
Her gikk også tempen opp i dag, så da er jeg offisielt i dpo. Herlig :D Nå er det bare å vente og se hvor lang tid det tar før testetrangen byr seg. Jeg har altfor mange tester til å skulle klare å holde seg noe som helst i nærheten av IKM. Hehe. Tok en opptelling her om dagen, og jeg tror jeg har ca 15 billigstrimler, 1 billigstav, 2 digitale, 1 digital m/ ukeindikator og 2 CB +. Når jeg kikker ned i esken med alle testene, føler jeg at jeg har funnet den fineste skatt. Hahaha. Herregud, man blir helt tussete av denne prøvingen :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
He he, har pleid å ha ett lite lager av BT jeg og.
Denne pp'n derimot har jeg ikke en eneste test i hus
og skal prøve å vente med å kjøpe en til etter ikm om tr uteblir da.
Jeg skriver "prøve"for vanskelig å si bare 1 dpo om jeg klarer motstå fristelsen :P
 
1 dpo i dag :) 13 igjen... haha
 
Håper noen kan hjelpe :)
har to barn men er ganske ny med disse prøve greiene :p
Begge de to tidligere barna satt på første forsøk å uten noe effektiv prøving :p
Så kan vell si det sånn at jeg aldri har testet etter eggløsning, aldri kjent eggløsning, aldri hatt mens smerter osv osv...Før nå:p
Har tatt noen tester bare for å prøve nå etter jeg begynte på provera :) den første er tatt 28 juli å den siste i dag 1 august....er den siste litt sterkere eller ser jeg dårlig? :p kan
1406926566200.jpg
det virke som eggløsning er på vei?


Drømmer gjør det enklere å være positiv ❤
 
Håper noen kan hjelpe :)
har to barn men er ganske ny med disse prøve greiene :p
Begge de to tidligere barna satt på første forsøk å uten noe effektiv prøving :p
Så kan vell si det sånn at jeg aldri har testet etter eggløsning, aldri kjent eggløsning, aldri hatt mens smerter osv osv...Før nå:p
Har tatt noen tester bare for å prøve nå etter jeg begynte på provera :) den første er tatt 28 juli å den siste i dag 1 august....er den siste litt sterkere eller ser jeg dårlig? :p kan Vis vedlegget 70801det virke som eggløsning er på vei?


Drømmer gjør det enklere å være positiv ❤
Ser nå at bilde ble feil vei i forhold til på tlf :p så da blir det den første som er tatt i dag å den siste som ble tatt 28 juli :p

Drømmer gjør det enklere å være positiv ❤
 
Den siste er sterkere:) så el er sikkert ila noen dager :) hadde en slik test dagen før den ble positivt æ:)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Har en sånn stølhetsfølelse nede idag. Småstikker på høyre side.. kanskje el er på gang her.. ikke noe slim enda men :-/
 
Er nok ikke mer enn 2 dpo i dag, men jeg venter med å flytte IKM til FF er blitt enig med seg selv :P Det kom i alle fall ikke et kryss i dag, men regner med det kommer i morgen hvis tempen holder seg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp