**IKM uke 33**

Blir visst ikke noe her i gården denne mnd :( Mannen sliter med hodepine og typisk at det klaffa med disse dagene!!:mad: Vi prøvde i dag likevel, men endte med at han måtte gi seg for å gå og kaste opp, stakkars gutten min:confused: Var ordentlig lei meg og skuffa i går kveld, men nå har vi ihvertfall prøvd, så da er det bare å vente enda en måned.. :cool:
 
Blir visst ikke noe her i gården denne mnd :( Mannen sliter med hodepine og typisk at det klaffa med disse dagene!!:mad: Vi prøvde i dag likevel, men endte med at han måtte gi seg for å gå og kaste opp, stakkars gutten min:confused: Var ordentlig lei meg og skuffa i går kveld, men nå har vi ihvertfall prøvd, så da er det bare å vente enda en måned.. :cool:
Huff da, håper han snart blir frisk og dere får prøvd igjen og alikevel rekker det :)
 
Di siste 5 dagers el testing. Er den siste positiv? Først pp med el testing ;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Den siste er vel positiv? Typisk at gubben er dratt bort nå...får satse på at gårdagens runde i bingen holder ;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1406734450421.jpg
    1406734450421.jpg
    48,8 KB · Visninger: 77
Denne pp syns jeg er grusom. Har bare fått med meg gubben en gang, og nå er det mest sannsynlig for sent til å legge inn flere aksjer, så jeg venter egentlig bare på at tr skal komme og gå så vi kan prøve på nytt. I tillegg så har jeg ferie mens gubben jobber, så dagene går ekstremt sakte. Dagens lille hjertsukk fra meg.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Denne pp syns jeg er grusom. Har bare fått med meg gubben en gang, og nå er det mest sannsynlig for sent til å legge inn flere aksjer, så jeg venter egentlig bare på at tr skal komme og gå så vi kan prøve på nytt. I tillegg så har jeg ferie mens gubben jobber, så dagene går ekstremt sakte. Dagens lille hjertsukk fra meg.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Er med deg på den!!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
jeg har visst mistet rediger-knappen, jeg! :confused: Ser om den er tilbake i morgen, men da tar det altså en liten stund før jeg får det på lista :eek:
Hvis den ikke er tilbake, kan du sende en PM til en av moderatorene. Tror det er et velkjent problem her inne :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Blir visst ikke noe her i gården denne mnd :( Mannen sliter med hodepine og typisk at det klaffa med disse dagene!!:mad: Vi prøvde i dag likevel, men endte med at han måtte gi seg for å gå og kaste opp, stakkars gutten min:confused: Var ordentlig lei meg og skuffa i går kveld, men nå har vi ihvertfall prøvd, så da er det bare å vente enda en måned.. :cool:
Åneeei, så dumt!! :( Når var siste aksjer da? Typisk altså!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Den siste er vel positiv? Typisk at gubben er dratt bort nå...får satse på at gårdagens runde i bingen holder ;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Ser sånn ut :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Denne pp syns jeg er grusom. Har bare fått med meg gubben en gang, og nå er det mest sannsynlig for sent til å legge inn flere aksjer, så jeg venter egentlig bare på at tr skal komme og gå så vi kan prøve på nytt. I tillegg så har jeg ferie mens gubben jobber, så dagene går ekstremt sakte. Dagens lille hjertsukk fra meg.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Så utrolig kjipt når det ikke skal klaffe sånn der. Om det ikke er vanskelig nok fra før :( Klem til deg!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
h
Hvis den ikke er tilbake, kan du sende en PM til en av moderatorene. Tror det er et velkjent problem her inne :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har spurt på tekninisk informasjon, og skal tidlig på jobb i morgen, så burde vært i seng. Så er det ikke i orden til i morgen, får jeg gjøre det tror jeg. Veldig irriterende altså. Har vært på dataen, taben OG mobilen for å sjekke om det var noen av stedene :p
 
IKM 14.aug ☺️

1pp med clearblue fertilitetsmonitor.
Nr.1 satt på 2pp ved bruk av den, så vi håper det går like raskt denne gang også ☺️
 
Hei hei. Jeg har for andre gang i løpet av 12 pp'er fått veldig tidlig EL (CD 10) og må flytte hit, for da blir jo IKM en uke før. :p

IKM 14. august, pp 12 (pp 6 etter MA).

*Taster på app på mobilen*
 
h


Har spurt på tekninisk informasjon, og skal tidlig på jobb i morgen, så burde vært i seng. Så er det ikke i orden til i morgen, får jeg gjøre det tror jeg. Veldig irriterende altså. Har vært på dataen, taben OG mobilen for å sjekke om det var noen av stedene :p

Send PM så får du hjelp raskere vanligvis, ta Tamara og eventuelt en som er pålogget. :) De pleier å fikse det fort.

*Taster på app på mobilen*
 
Ingen tempøkning i dag, men da slipper det nok iløpet av dagen
for nå er det helt slutt på ELslim her.
Satser på tempøkning i morgen, vil i dpoland jeg også, er på cd 23
i dag. Forrige syklus var på 40 dager bare kluss, i år har det variert fra 26
til 40 dager.
Er glad for tempinga siden syklusen har blitt så ustabil :)
 
Back
Topp