**IKM uke 33**

Noen som har vært borti at man kansje ikke får eggløsning ved bruk av provera? Kan eggløsningstest være negativ selv om man har eggløsning?

Drømmer gjør det enklere å være positiv ❤
 
Sånn, da var alt i orden, ferdig på jobb og lista skal være oppdatert! :) Ser på den nå. Så mange vi er!! Hihi, blir endel på gravid-lista etterhvert da kanskje :rolleyes:
 
Fikk positiv el-test i går, så regner meg som 1 dpo i morra! Woho, endelig over i dpoland! :D H

Men har nå bare lagt inn aksjer èn gang da... dagen før jeg fikk positiv el test. Men har planer om å få til en gang til i dag ihvertfall! Så har vi i det minste gjort det to ganger rundt el tider...
 
EL slim og litt støl i magen i går, så regner med det er EL på gang. Fikk lagt inn aksjer i går, og har langhelg med barnefri så det blir vel tid til flere runder tenker jeg :p


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
 
EL slim og litt støl i magen i går, så regner med det er EL på gang. Fikk lagt inn aksjer i går, og har langhelg med barnefri så det blir vel tid til flere runder tenker jeg :p


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2

Da er vi på omtrent samme sted, da :D Jeg er 1 dpo i morra!
 
Da er vi på omtrent samme sted, da :D Jeg er 1 dpo i morra!
Ja mye mulig vi ligger ganske likt da ;) Ser du har IKM dagen før meg, så morro å se! Lykke til :)


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
 
Noen som har vært borti at man kansje ikke får eggløsning ved bruk av provera? Kan eggløsningstest være negativ selv om man har eggløsning?

Drømmer gjør det enklere å være positiv ❤

Provera kan vel gi en del rot sånn før kroppen klarer å komme i rute? Nesten alle hormoner kan gi litt kluss selv om det skal hjelpe totalt sett. :p Du kan ha EL til tross for negativ test, men det er sikkert lurt å fortsette med aksjeinnlegg (og EL-tester om du har flere) en god stund til i tilfelle EL bare er (en del) forsinket. :)

*Taster på app på mobilen*
 
Provera kan vel gi en del rot sånn før kroppen klarer å komme i rute? Nesten alle hormoner kan gi litt kluss selv om det skal hjelpe totalt sett. :p Du kan ha EL til tross for negativ test, men det er sikkert lurt å fortsette med aksjeinnlegg (og EL-tester om du har flere) en god stund til i tilfelle EL bare er (en del) forsinket. :)

*Taster på app på mobilen*
Aksje legging er absolutt ikke ett problem da vi ha lagt inn annen hver dag siden siste dag med mens å skal fortsette med det fram til neste tr ;)

Drømmer gjør det enklere å være positiv ❤
 
Hadde positiv el-test tirsdag og i går. I dag var teststreken bittelitt svakere enn kontrollstreken. Regner man det som 1dpo i morgen da? :)
 
Da tar jeg sjansen på å settes opp på IKM 13. august :) Slenger med bilde av testene fra denne EL-perioden. Skal si det er godt å endelig være i mål! :P

Edit: Er i pp 8 (pp 6 etter SA) forresten :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1406831875595.jpg
    1406831875595.jpg
    40,4 KB · Visninger: 83
Hadde positiv el-test tirsdag og i går. I dag var teststreken bittelitt svakere enn kontrollstreken. Regner man det som 1dpo i morgen da? :)
Jepp, det pleier å være det lureste :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ikke brukt EL-tester denne pp'en, men jeg "kjenner på meg" at EL har vært ;)

Hvis det ikke blir klaff denne pp'en får jeg kjøpe en ny pakke med tester igjen! :)
 
Back
Topp