**IKM uke 33**

Har såååå lyst å teste snart,men er jo bare 6 dpo!!! sku ønske det var neste uke imårra :p

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
La det bli neste helg! Såå kjipt å gå rundt uvitende om det er en spire eller ei :p kunne man bare tatt en g-test rett etter EL hadde jeg blitt fornøyd :D hehe


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
 
La det bli neste helg! Såå kjipt å gå rundt uvitende om det er en spire eller ei :p kunne man bare tatt en g-test rett etter EL hadde jeg blitt fornøyd :D hehe


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
Hadde vært nydelig! Lovet meg selv å vente til Ikm, men kjærsten kjøpte en graviditets test i går, så ryker nok på en smell i morra tidlig når jeg var gravid utenfor livmora slo den ut på 8 dpo!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde vært nydelig! Lovet meg selv å vente til Ikm, men kjærsten kjøpte en graviditets test i går, så ryker nok på en smell i morra tidlig når jeg var gravid utenfor livmora slo den ut på 8 dpo!


Sent from my iPhone using BV Forum
Da synes jeg du skal slå til med en positiv en i morgen,
med spiren på riktig plass denne gangen :D
Masse lykke til :)
 
Så spennende at noen begynner og teste her nå :D Spent på hvor mange gravide som kan skrives opp på lista når uka er over!! Tre dager igjen til testing her. Jeg synes dagene går vanvittig tregt denne gangen.. :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har fått veldig kraftige menssmerter allerede, og tror dessverre at det betyr game over for denne pp'en her. Skal forhåpentligvis få det undersøkt utover høsten. Jeg fortsetter med progesteron til 12 dpo om ikke tr kommer før, og tar eventuelt en sikkerhetstest 13 dpo før jeg slutter med progesteron. Man skal jo egentlig ikke gi opp 7 dpo, men det her er såpass kraftig at jeg dessverre tror det er min udugelige kropp som er på tur. Kjedelig. Håper mange av dere andre blir gravide. ♡

*Taster på app på mobilen*
 
Så spennende at noen begynner og teste her nå :D Spent på hvor mange gravide som kan skrives opp på lista når uka er over!! Tre dager igjen til testing her. Jeg synes dagene går vanvittig tregt denne gangen.. :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Assa hmm.. *sparkelittusynligstøvpåbakken*.. jeg har bestillt tester jeg :P
Så vet hvordan det går med den vente til ikmplanen jeg hadde.. høhhh..
 
Jeg har fått veldig kraftige menssmerter allerede, og tror dessverre at det betyr game over for denne pp'en her. Skal forhåpentligvis få det undersøkt utover høsten. Jeg fortsetter med progesteron til 12 dpo om ikke tr kommer før, og tar eventuelt en sikkerhetstest 13 dpo før jeg slutter med progesteron. Man skal jo egentlig ikke gi opp 7 dpo, men det her er såpass kraftig at jeg dessverre tror det er min udugelige kropp som er på tur. Kjedelig. Håper mange av dere andre blir gravide. ♡

*Taster på app på mobilen*
Nei du skal ikke gi opp håpet 7 dpo, men skjønner hvorfor du føler det sånn.
Håper for deg enda litt til jeg da :)
 
Assa hmm.. *sparkelittusynligstøvpåbakken*.. jeg har bestillt tester jeg :P
Så vet hvordan det går med den vente til ikmplanen jeg hadde.. høhhh..
Haha! I samme båt her! ;) Jeg som var så klar for å vente til Ikm, men den gang ei! Selv å skuffa jeg blir hver gang! Krysser fingrene denne gangen! :) Selvom jeg ikke har noen spesielle symptomer enda!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha! I samme båt her! ;) Jeg som var så klar for å vente til Ikm, men den gang ei! Selv å skuffa jeg blir hver gang! Krysser fingrene denne gangen! :) Selvom jeg ikke har noen spesielle symptomer enda!


Sent from my iPhone using BV Forum
Ække bare bare å være prøver nei he he :D
* Hva slags hobby har du da? Næhh assa, jeg tisser på en del pinner dahh * :P
 
Nei du skal ikke gi opp håpet 7 dpo, men skjønner hvorfor du føler det sånn.
Håper for deg enda litt til jeg da :)

Vurderte å lage ny IKM-tråd, men det er uansett ingen andre å skravle med der enda (og jeg har hatt så ulike lutealfaser på progesteron også, så det er litt vanskelig å si). :p Har nok gitt opp, men mer av sånn "det kan jo skje et mirakel"-tankegang så fortsetter jeg med progesteron og temping og venter med å si tr til tr faktisk kommer.

Men det blir morsomt å heie på dere andre da. :)

*Taster på app på mobilen*
 
Jeg har fått veldig kraftige menssmerter allerede, og tror dessverre at det betyr game over for denne pp'en her. Skal forhåpentligvis få det undersøkt utover høsten. Jeg fortsetter med progesteron til 12 dpo om ikke tr kommer før, og tar eventuelt en sikkerhetstest 13 dpo før jeg slutter med progesteron. Man skal jo egentlig ikke gi opp 7 dpo, men det her er såpass kraftig at jeg dessverre tror det er min udugelige kropp som er på tur. Kjedelig. Håper mange av dere andre blir gravide. ♡

*Taster på app på mobilen*
Nå synes jeg du er litt overdrevent negativ her altså :( Snakka vi ikke om tvillinger? Det må man da kjenne litt ekstra at fester seg? Hahaeheheee... Neida, men åå! Jeg håper nå i alle fall litt for deg fortsatt <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Assa hmm.. *sparkelittusynligstøvpåbakken*.. jeg har bestillt tester jeg :P
Så vet hvordan det går med den vente til ikmplanen jeg hadde.. høhhh..
Ahahaha, fantastisk :D *danse på bordet* Gleder meg til testmaniaen bryter løs her inne O:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Nå synes jeg du er litt overdrevent negativ her altså :( Snakka vi ikke om tvillinger? Det må man da kjenne litt ekstra at fester seg? Hahaeheheee... Neida, men åå! Jeg håper nå i alle fall litt for deg fortsatt <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tar det heller som en veldig positiv overraskelse om jeg er gravid tross disse smertene. For meg virker det så usannsynlig at det er like greit å tenke at denne pp'en er over. Håper fortsatt veldig for deg. ♡

*Taster på app på mobilen*
 
Denne pp'en har jeg ikke testet etter EL, så jeg aner ikke hvor mange dpo jeg er. Har jo vært prøver så uendelig lenge nå, så siden noen sier at "prøv og ikke tenke på at du prøver og bli gravid" droppet jeg og teste. Men det har vel heller funket mot sin hensikt.

Kommer til og svi av en test på lørdag, for da skal jeg bort. Har absolutt ikke troa på at det har funket denne pp'en, for det eneste sikre tegnet jeg har hatt de gangene det har klaffet er ømme pupper, og det har jeg ikke antydning til en gang nå :-(

Så da får jeg satse på neste pp, gitt!
 
Testen i dag var blenda hvit, som forventet, igjen! Vi får det nok ikke til uten hjelp. Nå venter jeg bare på til Ikm å ser :) om jeg ikke selvfølgelig må kjøpe noen billigtester å bare prøve, for 8 dpo kan jo være for tidlig:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
6 dpo i dag gitt, våknet med murringer og skjønte ingenting,
tenkte at det var jo tiiiidlig av TR å komme, men heldigvis ikke phuhhh..
Det får være måte på kluss liksom :p
Slemme BT.no har ikke sendt testene mine enda, men det er kanskje like greit,
har jo en god uke igjen til ikm, skulle kanskje sagt snille BT.no :D
 
Testen i dag var blenda hvit, som forventet, igjen! Vi får det nok ikke til uten hjelp. Nå venter jeg bare på til Ikm å ser :) om jeg ikke selvfølgelig må kjøpe noen billigtester å bare prøve, for 8 dpo kan jo være for tidlig:p


Sent from my iPhone using BV Forum
Veldig få som ser noe så tidlig da, prøve igjen om noen dager ,
og masse lykke til :D
 
Denne pp'en har jeg ikke testet etter EL, så jeg aner ikke hvor mange dpo jeg er. Har jo vært prøver så uendelig lenge nå, så siden noen sier at "prøv og ikke tenke på at du prøver og bli gravid" droppet jeg og teste. Men det har vel heller funket mot sin hensikt.

Kommer til og svi av en test på lørdag, for da skal jeg bort. Har absolutt ikke troa på at det har funket denne pp'en, for det eneste sikre tegnet jeg har hatt de gangene det har klaffet er ømme pupper, og det har jeg ikke antydning til en gang nå :-(

Så da får jeg satse på neste pp, gitt!


Masse lykke til med test lørdag, håper du slipper en neste pp :)
 
Back
Topp