**IKM uke 33**

Dette er første pp bare.. Ble gravid andre pp sist, så har vel litt ekstra forhåpninger til at det skal gå raskt denne gangen også... xsmile6 Hva med deg? :)

Tja-synes det er vanskelig med disse symptomene.. Jeg har en del stikninger/murringer, ømme bryst og unnskyld detaljer-helt hvit, lotionaktig utflod som kom i dag som jeg ikke pleier å ha, men på en annen side kan det godt være at jeg pleier det uten å være så oppmerksom på det.. o_O

Hvordan er det med dere andre i symptomjakten? xsmile3

Vi begynte å prøve i mai, ble gravid på første forsøk, men mistet i juni. EL etter det var jeg i syden uten mannen, så da ble det ikke noe prøving... Så dette er på en måte pp2 :)

Jeg har også hatt litt murringer, ømme bryst, treg mage og mye utflod...
 
Vet ikke om det er ønske tenkningen her eller om det er symptomer men er vertfall en del kvalm nå de siste to dagene.. kommer å går litt, mest etter jeg har spist eller har gått mye..
Har også en del murringer i magen og ryggen og det startet for en del dager siden...også har jeg en merkelig "stråling" nedover høyre lår av å til...aldri hatt før :/
I tillegg så får jeg en del stikkninger i livmor/eggstokk området når jeg beveger meg brått eller hoster og sånt ;)
Er litt redd for å teste så prøver å holde meg så lenge som mulig...har jo holdt på i snart 1 år så begynner å gå lei negative tester... prøver også å tenkte at det kansje kan være provera tab som lurer meg :p

Gutt 06 ❤ Jente 08 ❤ Håper på ett lite mirakel 2015 ❤
 
Her falt tempen i dag. Liker ikke helt det. Jeg hadde litt forventinger om at brystene som jeg føler har vært ømmere enn tidligere pper, var pga graviditet, men hvis det liksom er nå festedippen kommer, kan jo ikke brystene være pga det. Og da er det ingenting som stemmer. Nei, jeg tør ikke håpe noe som helst på festedipp. Det samme skjedde i sist pp, og det var ingen festedipp i alle fall. Blæ! Ville heller hatt temp som bare ble høyere og høyere og høyere. Dagens syt fra meg ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Veeelll, siden jeg fikk testene kjapt, så har jeg bråombestemt meg
og hiver meg med på testing i morgen :D
8 dpo er drøyt tidlig, men har nok av tester så gjør jo ingenting
om jeg svir av en :P
 
Her falt tempen i dag. Liker ikke helt det. Jeg hadde litt forventinger om at brystene som jeg føler har vært ømmere enn tidligere pper, var pga graviditet, men hvis det liksom er nå festedippen kommer, kan jo ikke brystene være pga det. Og da er det ingenting som stemmer. Nei, jeg tør ikke håpe noe som helst på festedipp. Det samme skjedde i sist pp, og det var ingen festedipp i alle fall. Blæ! Ville heller hatt temp som bare ble høyere og høyere og høyere. Dagens syt fra meg ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jojo, men du vet, symptomer er symptomer og tolke dem har jeg gitt opp selv hvertfall,
og om dippen i dag og ER en festedipp så betyr jo det uansett at du er gravid sååå.. :P

<3
 
Veeelll, siden jeg fikk testene kjapt, så har jeg bråombestemt meg
og hiver meg med på testing i morgen :D
8 dpo er drøyt tidlig, men har nok av tester så gjør jo ingenting
om jeg svir av en :P
Liker din Enkefalos-tankegang :D :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jojo, men du vet, symptomer er symptomer og tolke dem har jeg gitt opp selv hvertfall,
og om dippen i dag og ER en festedipp så betyr jo det uansett at du er gravid sååå.. :P

<3
Hehehe, ja, det er lov å håpe. Jeg forholder meg foreløpig rolig og regner med tanta om en ukes tid. Så får jeg heller bli gledelig overraska. Hvis dette er en tantedipp er det da fryktelig tidlig?! Tyder ikke det på progesteronfall eller noe i den duren? Hmm.. Spent på tempen i morgen!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hehehe, ja, det er lov å håpe. Jeg forholder meg foreløpig rolig og regner med tanta om en ukes tid. Så får jeg heller bli gledelig overraska. Hvis dette er en tantedipp er det da fryktelig tidlig?! Tyder ikke det på progesteronfall eller noe i den duren? Hmm.. Spent på tempen i morgen!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Tipper den går opp i morgen, er nok ikke en tantedipp nei :)
 
Her falt tempen i dag. Liker ikke helt det. Jeg hadde litt forventinger om at brystene som jeg føler har vært ømmere enn tidligere pper, var pga graviditet, men hvis det liksom er nå festedippen kommer, kan jo ikke brystene være pga det. Og da er det ingenting som stemmer. Nei, jeg tør ikke håpe noe som helst på festedipp. Det samme skjedde i sist pp, og det var ingen festedipp i alle fall. Blæ! Ville heller hatt temp som bare ble høyere og høyere og høyere. Dagens syt fra meg ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min temp sank litt for fire dager siden, for så å øke igjenn de to siste dagene. ( fra 36.6 til 36.8). Kanskje du gjør det samme :) dette er jo gullegget! Helt sikkert ;)
Festedipp har jeg ikke fått med meg før, men hopper gladlig med på alt som holder håpet oppe :)


--------------------------
Taster fra appen
 
Min temp sank litt for fire dager siden, for så å øke igjenn de to siste dagene. ( fra 36.6 til 36.8). Kanskje du gjør det samme :) dette er jo gullegget! Helt sikkert ;)
Festedipp har jeg ikke fått med meg før, men hopper gladlig med på alt som holder håpet oppe :)


--------------------------
Taster fra appen
Da satser vi på at vi har festedipp alle mann her :D Jeg er ikke overbevist før den evt går opp igjen, men skal være med på at det er litt spennende hvis den gjør det altså! Hihi :) Dpo-dagene er litt mer spennende med temping :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi begynte å prøve i mai, ble gravid på første forsøk, men mistet i juni. EL etter det var jeg i syden uten mannen, så da ble det ikke noe prøving... Så dette er på en måte pp2 :)

Jeg har også hatt litt murringer, ømme bryst, treg mage og mye utflod...

Det var leit å høre :( Håper august blir en bedre måned :) Jeg testet med billigtest idag, 9dpo, og den var blendahvit.. :confused: Usikker på om jeg skal teste igjen imorgen eller om jeg skal vente til mandag... o_O
 
Her ser det ut som tr er på vei allerede :( Men hadde ikke særlig trua på denne pp, så bedre å få det nå litt tidlig og bli ferdig med det.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Det var leit å høre :( Håper august blir en bedre måned :) Jeg testet med billigtest idag, 9dpo, og den var blendahvit.. :confused: Usikker på om jeg skal teste igjen imorgen eller om jeg skal vente til mandag... o_O

Håper det :) Har testet blendahvitt i dag jeg også :/ Men prøver igjen i morgen :)
 
Nå ligger det 3 tester å venter på meg til uka. Så får vi se om jeg klarer å vente til IKM på søndagen :D


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
 
Mandag 11. august
CarinaF, pp2
Nikoliner
Snurkus
Muffinsmamma86

Tirsdag 12. august
_Koala_
derma
CarroBBarro, pp11
angel2104
happymum89

Onsdag 13. august
Mo9que, pp 3 etter SA
Mirell, pp2
CuriosityKillTheCat
Stvg_89
Medusa_83

Torsdag 14. august
Newbie83, pp 5
Eimsa, pp 1
Medusa_83

Kvikklunsjen, pp2
Minlillepike, pp1
Enkefalos, pp8 (pp6 etter SA)
Lykkeliten_86, pp12 (pp6 etter MA)

Fredag 15. august
Knask, pp 14
Bambii1
Babysick92
Jada

Lørdag 16. august
Geminigirl
Søndag 17. august
Hennipenni, pp2
Ønskebaby2015




:Heartred GRAVID :Heartred




:mad: Tante rød :mad:




:rolleyes:Passert IKM :rolleyes:





:dontknow Ikke oppdatert :dontknow






Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum.

Jeg kan ikke telle :P

Er 14 dpo torsdag 14 august, så ikm er torsdag ikke fredag,
flytter du meg :)
 
Jeg er 8 dpo i morra. Tenkte å ta første test på søndag, da er jeg 10 dpo. :P Noen som joiner søndag ellr? :D

Symptomer så langt: Store/tunge pupper og kviser. + hadde litt krampe og stikk o.l. natt til 6 dpo og litt kramper i går kveld. Og mannen utbrøt at jeg smakte metall i går, når vi kysset. Og han vet engang ikke at metall er et symptom! Så DET fikk ihvertfall meg til å tenke! :P
 
Jeg er 8 dpo i morra. Tenkte å ta første test på søndag, da er jeg 10 dpo. :p Noen som joiner søndag ellr? :D

Symptomer så langt: Store/tunge pupper og kviser. + hadde litt krampe og stikk o.l. natt til 6 dpo og litt kramper i går kveld. Og mannen utbrøt at jeg smakte metall i går, når vi kysset. Og han vet engang ikke at metall er et symptom! Så DET fikk ihvertfall meg til å tenke! :p
Tenkte jeg skulle ta på søndag morgen før jeg drar en uke på ferie :) aner ikke når jeg har el og heller ikke da når tanta kommer.. vært sykt uregelmessig etter pilleslutt . Er på cd 25 idag, sist syklus var på 46 dager :-(
 
9 dpo imårra å vurdere å ta en test ja.sikkert altfor tidlig, men men ;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Ikm mandag 11.08.14 :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp