Huff i dag er jeg nok litt negativ rundt den her pp. Har prøvd å ikke få for høye forhåpninger siden vi ikke gikk så hardt ut denne runden med EL testing og temping. Hadde dog samleie en gang i perioden jeg skulle hatt eggløsning så føler timingen var god. Men har som sagt prøvd å ikke ha for høye forhåpninger, men dette viste seg å bli vanskelig. Har alltid hatt en ekstrem frykt for å ikke kunne bli gravid og når vi for ett år siden fikk beskjed om at jeg ikke fikk eggløsninger så fikk jeg helt panikk. En frykt ble til virkelighet, og selv om alt nå ser ut til å være på stell så har jeg en vond klump i magen på at dette vil bli vanskelig. Vet at dette er litt voldsomt av meg når vi bare er i første pp. Har også flere venninner som alltid blir gravide på først forsøk og det hjelper ikke så mye, misforstå meg rett, er superglad på deres vegne. Er bare redd det forsterker frykten min for at noe er galt med meg. Jeg må nok bare roe ned forventningene mine og tenke at dette ordner seg når tiden er inne for det

Beklager om dette tråkker på noens tær som har prøvd lenge og tenker at det her er helt irrasjonelt. Måtte bare lufte litt tanker i dag