IKM uke 32

Kan noen komme med noen oppløftende ord? TR er enda forsinket og ser ikke ut som den er på vei heller. CD40 og har aldri hatt så lang syklus før... Maks 37 men normalt 34 dager :( kjenner denne prøvingen tar knekken på meg! Prøvd siden desember 2021...

Kan noen komme med noen oppløftende ord? TR er enda forsinket og ser ikke ut som den er på vei heller. CD40 og har aldri hatt så lang syklus før... Maks 37 men normalt 34 dager :( kjenner denne prøvingen tar knekken på meg! Prøvd siden desember 2021...
Hei! Min siste syklus før jeg ble gravid var plutselig 11 dager lenger enn normalt også, uten at jeg aaaner hvorfor! Har hele tiden hatt stabile sykluser på 28-30 dager, men den siste syklusen før jeg ble gravid endte på ca 40. Og når TR kom blødde jeg mindre enn vanlig (hadde tenkt det burde vært motsatt siden kroppen da liksom hadde "spart opp" mer), så var skikkelig frustrert over at kroppen plutselig begynte å tulle. Men pang, det var siste gangen jeg så TR, nå er jeg 9+1 på vei og still going strong :D Så en plutselig tullesyklus behøver absolutt ikke å bety at ting ikke er på stell, men det er selvsagt slitsomt med den ekstra ventetiden når man vi i gang med ny pp. Så jeg håper det blir lignende erfaring for deg nå, så TR snart kommer og at du da blir gravid den pp'en :love2

Sist jeg var innom her, var jeg gravid. Mistet i uke 7+1 og har brukt ukene etter (ca 7 uke) på å få opp humøret igjen. Håpet at det kanskje skulle klaffe allerede på første eggløsning etter SA, men det gjorde det ikke. Skal begynne med eggløsningstester i denne syklusen, og håper det sitter igjen. Vil så gjerne bli gravid og gi 3 åringen hjemme et søsken ❤️

Back
Topp