P
Prøver
Guest
Oi, fikk ikke til å sette inn bilde Var i hvert fall tydelig blå strek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CB er vel kjent for å komme med «falske» streker etter at tiden er gått ut mener jeg å ha lestFølger med litt på sidelinjen her. 10 dpo i dag. Tok denne testen i går. Den var først negativ. Så på den da jeg skulle kaste den et par timer etterpå, da var den plutselig sånn her!? Det er clearblue early. Tok en annen earlytest i går som var helt blenda.
Krysser fingrene for at alt klaffer den runden her for deg3DPO her, så skal tiiidligst teste om en uke, helst enda lenger. Men har et lite håp, med flott tid for el, pluss det virker som progesteronet funker bra på hormonbalansen min..
9 dpo er enda veldig tidlig. Krysser alt som krysses kan for at det dukker opp en babystrek i løpet av de neste dagene nå9 dpo i dag, og foreløpig negativ test. Håper det endrer seg om noen dager!

Tror ikke du får lastet opp bilder så lenge du bare er inne som gjest. Du må opprette en profil for å kunne gjøre det.Oi, fikk ikke til å sette inn bilde Var i hvert fall tydelig blå strek
Bra det ikke er bare meg. Vet bare at tidligere når jeg gikk uten prevansjon så hadde jeg det ikke Jeg tror ALLTID at jeg har blitt akutt smellfeit dagene rundt el, haha. Blir helt ekstremt oppblåst og stinn, såpass at jeg sliter med å spise for det føles som jeg er fylt opp innvendig liksom.
Det er ganske vanlig å få ømme/stinne pupper og å være oppblåst i lutealfasen, tror jeg, men det varierer jo fra kvinne til kvinne hvor mye PMS-symptomer man pleier å ha og til hvilke tider. Så du du må vel bare gå ut ifra hva som er normalt til å være deg. Jeg tror nok uansett ikke at det er så stor fare for at noe galt. Enten så er det begynnende gravidsymptomer, eller så er det en syklus med mer PMS-symptomer. Det finner du dessverre først ut om noen dager! Jeg er 7 dpo i dag, og i går og i dag har jeg også vært veldig oppblåst og hatt mye luft i magen. Men det er ikke helt unormalt for meg på denne tiden i syklusen, da. Men jeg tar det uansett som et godt tegn på at hormonene henger med. Forrige syklus var jeg definitivt ikke gravid (null prøving pga. korona), og da hadde jeg ikke slike symptomer. Så om noe, tenker jeg det heller er positivt enn Hvor tidlig kan man teste? Jeg er nå 7 dpo. Alt for tidlig i dag, såpass vet jeg.
Hvor tidlig kan man teste? Jeg er 7 dpo i dag, så vet det er for tidlig enda. Men blir jo litt spent også nå da. Kroppen min er helt på bærtur. Finn halsbrann for et par dager siden også, som har vært ekstrem i dag. Så håper virkelig det er noe annet enn PMSDet er ganske vanlig å få ømme/stinne pupper og å være oppblåst i lutealfasen, tror jeg, men det varierer jo fra kvinne til kvinne hvor mye PMS-symptomer man pleier å ha og til hvilke tider. Så du du må vel bare gå ut ifra hva som er normalt til å være deg. Jeg tror nok uansett ikke at det er så stor fare for at noe galt. Enten så er det begynnende gravidsymptomer, eller så er det en syklus med mer PMS-symptomer. Det finner du dessverre først ut om noen dager! Jeg er 7 dpo i dag, og i går og i dag har jeg også vært veldig oppblåst og hatt mye luft i magen. Men det er ikke helt unormalt for meg på denne tiden i syklusen, da. Men jeg tar det uansett som et godt tegn på at hormonene henger med. Forrige syklus var jeg definitivt ikke gravid (null prøving pga. korona), og da hadde jeg ikke slike symptomer. Så om noe, tenker jeg det heller er positivt enn negativt!

5 dpo i dag.Siden du skriver direkte til meg, så svarer jeg etter beste evne, selv om jeg ikke skal være noen selvutnevnt ekspertHvor tidlig kan man teste? Jeg er 7 dpo i dag, så vet det er for tidlig enda. Men blir jo litt spent også nå da. Kroppen min er helt på bærtur. Finn halsbrann for et par dager siden også, som har vært ekstrem i dag. Så håper virkelig det er noe annet enn PMS

Synes det kan høres ut som du kanskje har eggløsning nå? Vet det er noen som kan få en liten blødning i forbindelse med eggløsning. Når du sier «kalenderne man finner på nett», mener du da at du har plottet inn dato for mens, og så har den oppgitt at sannsynlig eggløsning er 31/7, eller er det basert på registreringer over flere måneder og med eggløsningstester, temping e.l.? Hvis det bare er basert på dato for første menstruasjonsdag+14 dager, så stemmer jo ikke det for alle, så da ville jeg trodd at du har eggløsning nå!Er det noen som har erfaring med smerter og småblødning etter EL?
I følge de kalenderne man finner på nett hadde jeg EL søndag 31.07. Tidligere idag hadde jeg smerter/murringer i korsryggen, men tenkte ikke noe mer over det. Nå i ettermiddag fikk jeg litt smerter på venstre side av magen og har fortsatt småvondt i korsryggen. Litt rød/rosa blod på papiret. Dette har jeg aldri opplevd før. Noen som vet hva det kan være?![]()
Synes det kan høres ut som du kanskje har eggløsning nå? Vet det er noen som kan få en liten blødning i forbindelse med eggløsning. Når du sier «kalenderne man finner på nett», mener du da at du har plottet inn dato for mens, og så har den oppgitt at sannsynlig eggløsning er 31/7, eller er det basert på registreringer over flere måneder og med eggløsningstester, temping e.l.? Hvis det bare er basert på dato for første menstruasjonsdag+14 dager, så stemmer jo ikke det for alle, så da ville jeg trodd at du har eggløsning nå!

Happy humping, og lykke til!Tusen takk for svar!
Ja, det stemmer. Har ikke drevet med temping eller EL-tester. Men da får vi legge inn litt flere aksjer nå![]()
Jeg har hatt festeblødning «alle» gangene jeg har blitt gravid - kan det være det?Er det noen som har erfaring med smerter og småblødning etter EL?
I følge de kalenderne man finner på nett hadde jeg EL søndag 31.07. Tidligere idag hadde jeg smerter/murringer i korsryggen, men tenkte ikke noe mer over det. Nå i ettermiddag fikk jeg litt smerter på venstre side av magen og har fortsatt småvondt i korsryggen. Litt rød/rosa blod på papiret. Dette har jeg aldri opplevd før. Noen som vet hva det kan være?![]()

Så spennende!Jeg aner ikke når EL har vært, bortsett fra at jeg vet den ikke hadde inntruffet forrige torsdag da jeg var på GU. Mistenker at den var i helgen en gang. Ingen fertile tegn etter helgen nemlig.. Også var jeg dum nok til å fyre av en test i dag tidlig. Den fikk såklart skygge… Så da er jeg antagelig på testekjøret fra i dag![]()
Hvis det er en festeblødning, er det vel i overimorgen jeg kan forvente positiv test? Når har du fått positive tester i forhold til festeblødningene du har hatt tidligere?Det kan jo være et godt tegn!Så spennende!
Jeg har fortsatt negativ test i dag, 10 dpo. Men da jeg var på do i natt og i dag tidlig, kom det ferskenfarget, vanndig utflod på papiret da jeg tørket meg. Håper det er en festeblødning og ikke bare spotting før mensenHvis det er en festeblødning, er det vel i overimorgen jeg kan forvente positiv test? Når har du fått positive tester i forhold til festeblødningene du har hatt tidligere?