IKM uke 32

Da har jeg vært hos gynekologen og SAen går fint for seg. Han trodde også at EL skjer rimelig snart, fant en folikkel på 9mm. Så da føler jeg at jeg hører til her. Får svar på blodprøven i morgen, men tror jeg kan senke skuldrene og kjøre på med litt aksjeinnlegg de neste dagene :joyful:
Så el kan komme kjapt etter el, fortere enn etter mens? Jeg tror jo at jeg hadde kjemisk sist, og fikk mye tidligere høy på monitor denne gangen, så spent på når selve egget dropper…

Så el kan komme kjapt etter el, fortere enn etter mens? Jeg tror jo at jeg hadde kjemisk sist, og fikk mye tidligere høy på monitor denne gangen, så spent på når selve egget dropper…
Om jeg ser bort i fra SA er jeg på CD15 og EL kommer i løpet av de neste dagene. For min del skjer EL da noe senere, men SA har definitivt påvirket syklus. Den blir nok litt lengre for min del.. Veldig kjekt at EL kommer tidligere hos deg da! :joyful:

Om jeg ser bort i fra SA er jeg på CD15 og EL kommer i løpet av de neste dagene. For min del skjer EL da noe senere, men SA har definitivt påvirket syklus. Den blir nok litt lengre for min del.. Veldig kjekt at EL kommer tidligere hos deg da! :joyful:
Ja, hvis det ikke bare blir maaange dager med høy. Temper for første gang denne syklusen og, men ingen stigning der ennå. Bra med el-slim de siste 2 dagene da, mer enn vanlig. Håper så INTENST det kan sitte nå!!!

Fikk lagt inn aksjer i går, så da håper jeg EL er ca nå :woot: Tviler på at deltager 2 gidder flere dager på rad:wacky:, so this is it her!:hilarious:
Fortsatt høy her, men endelig litt strek på strimmel. Vi har eneste natt hjemme i natt, mellom besøk hos besteforeldre, så håper vi får klinka til i natt! Er vel egentlig «det perfekte» tidspunkt, og jeg har hatt el-slim i mange dager- helt utypisk for meg, so here’s to hoping!!

Fortsatt høy her, men endelig litt strek på strimmel. Vi har eneste natt hjemme i natt, mellom besøk hos besteforeldre, så håper vi får klinka til i natt! Er vel egentlig «det perfekte» tidspunkt, og jeg har hatt el-slim i mange dager- helt utypisk for meg, so here’s to hoping!!
Krysser fingrene for at en litt utypisk syklus er det som skal til for oss begge :joyful: :Heartpink Håper dere får lagt inn aksjer mellom slagene!

Lurer på om jeg hører til her ? Ventet egentlig på uke 33, men fikk positiv el test i dag og Flo mener da jeg har el i morgen? Stemmer dette ? Skjønner meg ikke på disse testene :hilarious: Isåfall:

Snuppelupp87 - 35 - B3 - pp2 - EL 30.07 - IKM 14.08

Lurer på om jeg hører til her ? Ventet egentlig på uke 33, men fikk positiv el test i dag og Flo mener da jeg har el i morgen? Stemmer dette ? Skjønner meg ikke på disse testene :hilarious: Isåfall:

Snuppelupp87 - 35 - B3 - pp2 - EL 30.07 - IKM 14.08
Hvis du fikk første positive eggløsningstest i dag, så er sannsynligvis eggløsningen i morgen, ja :happy: Jeg setter deg opp på lista!

Lurer på hva som foregår i kroppen min nå. Lurer på om jeg kan ha hatt EL tidlig denne gangen. Har ikke testa etter EL nå i mangel på tester.
Nå er tiden for EL og jeg har allerede fått ømme pupper og såre knopper. Pleier jo bare å få ømme pupper 2-3 dager før mens. Har vært uggen og kvalm et par dager også. Nesten så jeg lurer på om jeg hadde EL tidlig og at det er noe på gang.....

Har egentlig lovet meg selv å ikke teste etter EL denne gangen, men vurderer sterkt å kjøpe noen EL-tester, så jeg skjønner mer av hva som foregår i kroppen om dagen.. Aner jo ikke om EL har vært ennå eller ikke.. Leste på nett at en folikkel vokser 2mm i døgnet, opp til ca 20mm før EL. Min største folikkel var 9mm på torsdag. Konklusjon: EL tirsdag/onsdag? I såfall er jeg mye lenger bak skjema enn antatt. Til å bli skrullete av :laughing001

Jeg kjente egget løsne fredags kveld rundt 22-tiden. Ville dere da sagt jeg er 1 eller 2 dpo i dag, ettersom det var så sent på kvelden? :wacky:

Jeg kjente egget løsne fredags kveld rundt 22-tiden. Ville dere da sagt jeg er 1 eller 2 dpo i dag, ettersom det var så sent på kvelden? :wacky:
Jeg har av og til vært i samme situasjon, og da har jeg bare gått ut ifra magefølelsen, men har hatt i bakhodet at det kan være en dag fra eller til når jeg begynner å teste og for IKM.

Er 6 dpo i dag. Før jeg la meg hadde jeg veldig leamus på høyre side av livmor. Drømte sykt mye i natt og våknet veldig tidlig av meg selv. Jeg tar det som positive tegn
:happy:

Hurra for endelig negativ el test igjen :hilarious: Følte liksom at onsdag, fredag og lørdag var nok for mannen her:hilarious: Tror han hadde slitt hvis han måtte prestere i dag og:dance008 Da er det bare å vente og se. Forrige mnd fikk jeg voldsomme festesmerter midt på natten 4 dpo, som dessverre endte i kjemisk. Spent på de kommende dagene:excited001

Maks på monitor lør og søndag, høy i dag. La inn aksjer tirs, fre og lør morgen og kveld. Håper det holder! Vi var begge helt knekt i går, el test strimmel i går kveld var nesten blenda og ikke noe mer slim, vi var helt knekt slitne og orka bare i trang lugarsex i enkeltkøyer… Kanskje tabbe, men det BØR ligge nok der og vente fra dagene før?

Har fortsatt ikke fått EL jeg så du kan fjerne meg fra denne listen. Hører kanskje til uka etter :)

Back
Topp