IKM uke 32

På en måte godt det ikke bare er jeg som mister troen ved negativ test 9 dpo. Har tenkt at jeg er overdramatisk, men realiteten er jo at for mange er det et nederlag hver gang man får en negativ test selv om det kanskje er for tidlig til å vite. Men alt håp er ikke ute ennå damer! Mange som ikke tester positivt før 10-14 dpo også ❤️ Jeg krysser fingrene for oss alle!

Har forresten en litt artig greie jeg vil fortelle dere om selv om jeg ikke nødvendigvis tror så mye på alt spirituelt. Jeg har gravd meg dypt inn i sikkert 70% av alle tråder og dagbøker her og kom over noe jeg syntes var litt morsomt og tenkte hvorfor ikke. Så det var flere damer som hadde bestilt en «lesing» fra en synsk dame på Etsy som spår fertilitet. Viste seg at denne spådamen hadde hatt rett på unnfangelse/graviditet hos de som skrev om dette. Gikk derfor inn på Etsy og så på anmeldelsene hennes, som var veldig gode og mange damer som fortalte at hun hadde truffet perfekt på når de ville bli gravide, selv de som har prøvd lenge. Klarte ikke å dy meg da det ikke var «så» dyrt og fikk dommen min nå. I følge henne så ser august/september særs lyst ut for meg og det kan bety enten unnfangelse i tidsrommet, eller mulig en bekreftende legetime/ultralyd. Som vil si at hvis hun har rett så sitter den enten allerede eller om ikke så alt for lenge. I følge hennes spådom kan det se ut som det blir en gutt. Så nå er jeg litt spent på å se om dette stemmer :p Noe artig må en ha det under denne prøvingen også

Har forresten en litt artig greie jeg vil fortelle dere om selv om jeg ikke nødvendigvis tror så mye på alt spirituelt. Jeg har gravd meg dypt inn i sikkert 70% av alle tråder og dagbøker her og kom over noe jeg syntes var litt morsomt og tenkte hvorfor ikke. Så det var flere damer som hadde bestilt en «lesing» fra en synsk dame på Etsy som spår fertilitet. Viste seg at denne spådamen hadde hatt rett på unnfangelse/graviditet hos de som skrev om dette. Gikk derfor inn på Etsy og så på anmeldelsene hennes, som var veldig gode og mange damer som fortalte at hun hadde truffet perfekt på når de ville bli gravide, selv de som har prøvd lenge. Klarte ikke å dy meg da det ikke var «så» dyrt og fikk dommen min nå. I følge henne så ser august/september særs lyst ut for meg og det kan bety enten unnfangelse i tidsrommet, eller mulig en bekreftende legetime/ultralyd. Som vil si at hvis hun har rett så sitter den enten allerede eller om ikke så alt for lenge. I følge hennes spådom kan det se ut som det blir en gutt. Så nå er jeg litt spent på å se om dette stemmer :p Noe artig må en ha det under denne prøvingen også
Oi, så gøy å følge med på om det stemmer :woot:

Nå begynner jeg å bli syk i hodet. Tok to forskjellige tidligtester på morgenen som var blenda. Tok denne nå hvor jeg føler jeg ser en skygge, og andre ganger jeg ser på den ser jeg ikke skygge. Så nå tror jeg snart det rabler for meg og at jeg ser streker på alt :laughing001

Vedlegg

• 7DA4DA72-BCB2-4D58-BCDF-80B3CF0FCEA8.jpeg
    7DA4DA72-BCB2-4D58-BCDF-80B3CF0FCEA8.jpeg
    837,7 KB · Visninger: 130
  • 48DB533D-9FDD-4E69-AD14-DC30BD58566F.jpeg
    48DB533D-9FDD-4E69-AD14-DC30BD58566F.jpeg
    983,7 KB · Visninger: 128
Tok en CB også bare for å se om den var noe annerledes da jeg aldri har prøvd stav før. Jeg synes jo jeg ser noe, men stoler ikke på egen dømmekraft…

Vedlegg

• FC9CB50F-D1F1-4B4F-955D-5886D6E24C60.jpeg
    FC9CB50F-D1F1-4B4F-955D-5886D6E24C60.jpeg
    765,2 KB · Visninger: 121
Tok en CB også bare for å se om den var noe annerledes da jeg aldri har prøvd stav før. Jeg synes jo jeg ser noe, men stoler ikke på egen dømmekraft…
Ser «noe» der, men usikker på fargen. Og så har jeg sett at mange får skyggestreker med den testen, så tør ikke å juble for deg helt enda. Men det blir spennende med videre testing de neste dagene! Håper det utvikler seg for deg!

Ser «noe» der, men usikker på fargen. Og så har jeg sett at mange får skyggestreker med den testen, så tør ikke å juble for deg helt enda. Men det blir spennende med videre testing de neste dagene! Håper det utvikler seg for deg!
Ja her blir det nok ikke noe jubel før den dagen noe faktisk sier «gravid» svart på hvitt :laughing001 Med mitt streksyn må jeg nok ha noe så klart for å tro på det

Her er skyggene mine fra i går (morres og ettermiddag - øverst) og i dag (morres og ettermiddag - de to nederste). Altså, det er jo så sykt irriterende. Hvorfor tester vi så tidlig:banghead::hilarious:

Vedlegg

• D57F2F20-E009-411E-B6EB-1330CBE43A71.jpeg
    D57F2F20-E009-411E-B6EB-1330CBE43A71.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 135
Dersom det ikke blir noe denne pp så tror jeg at jeg skal holde igjen så lenge som mulig på testinga neste gang. For det her er til å bli sprø av :smiley-bounce022

Her er skyggene mine fra i går (morres og ettermiddag - øverst) og i dag (morres og ettermiddag - de to nederste). Altså, det er jo så sykt irriterende. Hvorfor tester vi så tidlig:banghead::hilarious:
Har det noe å si om man tester morgen eller ettermiddag?

Oi! Hva heter hun? :p

Ang å miste håpet ved negativ test 9 DPO: tror jeg testet svakt positivt tidligst 12 DPO ved forrige graviditet.. da hadde jeg testet fra 10 DPO. Så noen får også bare positiv test litt senere også. Så håpet er definitivt ikke ute ved negativ test så tidlig som 9-10 DPO ❤️

Sniker, jeg har bestilt fra hun samme dama og hun hadde rett med tidspunkt både sist graviditet og denne graviditeten hos meg❤️

Back
Topp