Har forresten en litt artig greie jeg vil fortelle dere om selv om jeg ikke nødvendigvis tror så mye på alt spirituelt. Jeg har gravd meg dypt inn i sikkert 70% av alle tråder og dagbøker her og kom over noe jeg syntes var litt morsomt og tenkte hvorfor ikke. Så det var flere damer som hadde bestilt en «lesing» fra en synsk dame på Etsy som spår fertilitet. Viste seg at denne spådamen hadde hatt rett på unnfangelse/graviditet hos de som skrev om dette. Gikk derfor inn på Etsy og så på anmeldelsene hennes, som var veldig gode og mange damer som fortalte at hun hadde truffet perfekt på når de ville bli gravide, selv de som har prøvd lenge. Klarte ikke å dy meg da det ikke var «så» dyrt og fikk dommen min nå. I følge henne så ser august/september særs lyst ut for meg og det kan bety enten unnfangelse i tidsrommet, eller mulig en bekreftende legetime/ultralyd. Som vil si at hvis hun har rett så sitter den enten allerede eller om ikke så alt for lenge. I følge hennes spådom kan det se ut som det blir en gutt. Så nå er jeg litt spent på å se om dette stemmer

Noe artig må en ha det under denne prøvingen også