JaJa det stemmer, men krysser fingrene for unnfangelse så fort som mulig forhåpentligvisDu får ha lykke til
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaJa det stemmer, men krysser fingrene for unnfangelse så fort som mulig forhåpentligvisDu får ha lykke til
![]()
Ja, da får vi se daVis vedlegget 386181
Skrev egentlig bare navn og fødselsdatoNysgjerrig. Dere som bestilte dette, skrev dere mye om syklus og sånt til henne? Har lyst til å bestille seg
Okei, hvilken av de bestilte du? Ultra reading?Skrev egentlig bare navn og fødselsdato![]()

Okei, hvilken av de bestilte du? Ultra reading?![]()
Jeg vet selv jeg burde holde meg til veldig nærme IKM, men jeg begynte i går selv, 10 dpo i dag, både i går å i dag var de blendaRøyk på testsmell i dag, 8 dpo - blendahvit, så klart, hvem prøver jeg å lure?![]()
Kjedelig. Tester du i morgen ? Jeg orker ikke det, men tar nok en 12dpo for å være helt sikker. Går på lutinus og orker ikke beuke de opp unødvendig så stopper snart hvis jeg ikke er gravid.Jeg endte opp med å ta en test i kveld også, blenda den og. Og selvsagt så skuffamister mer og mer håpet…
Blir sikkert å teste hver dag mot IKM… men mister troa mer og mer for hver dagKjedelig. Tester du i morgen ? Jeg orker ikke det, men tar nok en 12dpo for å være helt sikker. Går på lutinus og orker ikke beuke de opp unødvendig så stopper snart hvis jeg ikke er gravid.
SpennenndeHar begynt å få så mye vannaktig utflod. Ingen spotting som jeg pleier å ha noen dager før mens heller. I går "hogg" det til i magen når jeg reiste meg litt raskt opp fra soffan. Har vært uggen et par dager. Har bestemt meg for å kjøpe en test i mårra for da er jeg på CD 25. Pleier å få mens mellom CD 23 og 25. Har skjedd et par ganger at den kommer på 26 men som oftest ikke. Så er litt spent nå![]()
Når pleier du får mensen og el? Jeg får alltid mensen på 15dpo, så jeg får nok mensen på torsdag. El hos meg er aldri godt å vite, normalt sett kan jeg få el alt fra cd 20-30, men har fått letrozol fordi gynekologen trodde det kunne gi tidligere el hos meg. Så skal prøve det for første gang når mensen kommer. Jeg har ikke orket teste i dag. Tar nok en test i morgen, men tror ikke jeg er gravid. Pulsen min har ikke fortsatt å stige som den gjorde forrige gang da jeg var gravid og hvilepulsen min sier alltid endel. Ser på den når el nærmer seg og.Blir sikkert å teste hver dag mot IKM… men mister troa mer og mer for hver dagmen kanskje skjer det et lite mirakel, og håpet er jo ikke helt borte før TR kommer… men denne tiden føles kjip
Som regel har jeg en syklus på 35 dager, men denne gangen ble den litt forskøvet, da jeg var litt forkjøla, og da bruker den bli sånn. Men har EL 14 dager før mensen, så er på 11 dpo nå, 3 dager til IKM.. regner med mensen kommer egentlig. Så min EL bruker komme på cd 21-22 ca, og mens 14 dager etterpå. Så begynner å innstille meg på en ny ppNår pleier du får mensen og el? Jeg får alltid mensen på 15dpo, så jeg får nok mensen på torsdag. El hos meg er aldri godt å vite, normalt sett kan jeg få el alt fra cd 20-30, men har fått letrozol fordi gynekologen trodde det kunne gi tidligere el hos meg. Så skal prøve det for første gang når mensen kommer. Jeg har ikke orket teste i dag. Tar nok en test i morgen, men tror ikke jeg er gravid. Pulsen min har ikke fortsatt å stige som den gjorde forrige gang da jeg var gravid og hvilepulsen min sier alltid endel. Ser på den når el nærmer seg og.
Åh så trist! Kjipt! Letrozol er noen tabletter som skal booste el, eller gi eggløsning da for de som ikke har el. Jeg har alltid el, men den er stort sett litt sen. Så dette var for å gi en kraftigere eggløsning, være sikker på at egget modnet bra nok og at det mest av alt, forhåpentligvis slapp tidligere sånn at man slapp vente så lenge hver syklus. Har aldri prøvd så blir spennende.11 dpo å blenda i dag også![]()