IKM uke 32

9 dpo i følge Flo, tror kanskje jeg egentlig er 8 dpo når jeg begynner å tenke tilbake. Syntes jeg så en skygge på den øverste, men jo lenger jeg ser på den jo mindre ser jeg Er nok bare ønsketenkning. Babyplan sin er blenda
Jeg ser skyggen/streken. Er dessverre til å bli sprø av når man får sånne - man må bare få tatt en ny test igjen snarlig for å bli klokere :nailbiting: Håper streken blir mer rosa om noen dager!!

Huff i dag er jeg nok litt negativ rundt den her pp. Har prøvd å ikke få for høye forhåpninger siden vi ikke gikk så hardt ut denne runden med EL testing og temping. Hadde dog samleie en gang i perioden jeg skulle hatt eggløsning så føler timingen var god. Men har som sagt prøvd å ikke ha for høye forhåpninger, men dette viste seg å bli vanskelig. Har alltid hatt en ekstrem frykt for å ikke kunne bli gravid og når vi for ett år siden fikk beskjed om at jeg ikke fikk eggløsninger så fikk jeg helt panikk. En frykt ble til virkelighet, og selv om alt nå ser ut til å være på stell så har jeg en vond klump i magen på at dette vil bli vanskelig. Vet at dette er litt voldsomt av meg når vi bare er i første pp. Har også flere venninner som alltid blir gravide på først forsøk og det hjelper ikke så mye, misforstå meg rett, er superglad på deres vegne. Er bare redd det forsterker frykten min for at noe er galt med meg. Jeg må nok bare roe ned forventningene mine og tenke at dette ordner seg når tiden er inne for det ❤️ Beklager om dette tråkker på noens tær som har prøvd lenge og tenker at det her er helt irrasjonelt. Måtte bare lufte litt tanker i dag

Huff i dag er jeg nok litt negativ rundt den her pp. Har prøvd å ikke få for høye forhåpninger siden vi ikke gikk så hardt ut denne runden med EL testing og temping. Hadde dog samleie en gang i perioden jeg skulle hatt eggløsning så føler timingen var god. Men har som sagt prøvd å ikke ha for høye forhåpninger, men dette viste seg å bli vanskelig. Har alltid hatt en ekstrem frykt for å ikke kunne bli gravid og når vi for ett år siden fikk beskjed om at jeg ikke fikk eggløsninger så fikk jeg helt panikk. En frykt ble til virkelighet, og selv om alt nå ser ut til å være på stell så har jeg en vond klump i magen på at dette vil bli vanskelig. Vet at dette er litt voldsomt av meg når vi bare er i første pp. Har også flere venninner som alltid blir gravide på først forsøk og det hjelper ikke så mye, misforstå meg rett, er superglad på deres vegne. Er bare redd det forsterker frykten min for at noe er galt med meg. Jeg må nok bare roe ned forventningene mine og tenke at dette ordner seg når tiden er inne for det ❤️ Beklager om dette tråkker på noens tær som har prøvd lenge og tenker at det her er helt irrasjonelt. Måtte bare lufte litt tanker i dag
Sånne dager tror jeg vi alle har/har hatt av og til. Da er det fint å ha dette forumet for å lufte tankene litt! Følelsen er jo like reell for deg, selv om du bare er i første prøveperiode, så ingen kan dømme deg for å ha denne frykten, særlig når du tidligere har fått en beskjed om at det kan bli vanskelig for deg å bli gravid! Sender deg en stor klem :smiley-angelic003

Veldig gjenkjennbare og forståelige følelser du kjenner på i dag. «Å lage barn» er noe av det vanskeligste jeg har vært borti - det blir så altoppslukende. Prøv å distansere deg litt fra det når du kan, og husk at selv friske menn og kvinner som gjør alt rett, i gjennomsnitt bruker fire måneder på å bli gravide. Dvs at en vanlig måneder, hvor man hadde sex på rett tidspunkt osv, osv, gir ca 25% sannsynlighet for graviditet. Man skal ha en klype flask også. Noen har det, og ja, da klaffer det for noen på første forsøk. Det kan føles veldig urettferdig, men her inne har du mange som heier og som du kan lufte tanker med underveis :Heartpink Håper veien ikke blir alt for lang.

Er så godt å kunne snakke med slike damer som er så støttende og sitter i samme situasjon! Det er gull verdt altså. Jeg må nok prøve å løsrive meg litt fra dette når jeg har mulighet ja. Blir fort det eneste man leser om og tenker på i løpet av en dag
Jeg heier på deg! Håper at selv om det ikke skulle klaffe nå, at det ikke vil ta lang tid ❤️

7870E328-B5F0-4A77-9B67-9833D7474C9B.jpeg

Tok en strimmel i dag, 9 dpo, helt hvit men vet jo at det er alt for tidlig enda, jeg klarte bare ikke å holde meg

5dpo i går, og en del stikking og murring i går. Men det har jeg hatt de foregående syklusene også, så er nok dessverre bare mens-relatert. Har begynt å tempe da- spennende, med DE temperaturhoppene i det siste. Fascinerende greier, og ikke minst kjekt å få pinpointa eggløsning, og se at det klaffet helt etter boka ift anbefalte tidspunkter for aksjelegging, så det skal være håp!

Spennende å følge med på dere som kan begynne å teste allerede! Krysser fingrene for dere :love2

IKM her er neste søndag, så jeg må klare å vente minst en uke til før jeg tester. Vi får se om det går :hilarious:

Back
Topp