Det ble veldig rett! Har ført deg opp i listaØnsker meg en firkløver- 37- B4 - PP 6 - EL 30/7 - IKM 13/8
Håper dette ble rett. Ikke lagt meg inn i en ikm gruppe før.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble veldig rett! Har ført deg opp i listaØnsker meg en firkløver- 37- B4 - PP 6 - EL 30/7 - IKM 13/8
Håper dette ble rett. Ikke lagt meg inn i en ikm gruppe før.

Det er ganske vanlig å få ømme/stinne pupper og å være oppblåst i lutealfasen, tror jeg, men det varierer jo fra kvinne til kvinne hvor mye PMS-symptomer man pleier å ha og til hvilke tider. Så du du må vel bare gå ut ifra hva som er normalt til å være deg. Jeg tror nok uansett ikke at det er så stor fare for at noe galt. Enten så er det begynnende gravidsymptomer, eller så er det en syklus med mer PMS-symptomer. Det finner du dessverre først ut om noen dager! Jeg er 7 dpo i dag, og i går og i dag har jeg også vært veldig oppblåst og hatt mye luft i magen. Men det er ikke helt unormalt for meg på denne tiden i syklusen, da. Men jeg tar det uansett som et godt tegn på at hormonene henger medEr det normalt å være så oppblåst og ha så mye luft etter EL? Vet jeg hadde EL pga test og temping. Jeg har ikke brukt å hatt det til vanlig, og lurer på om noe er galt? Eller om det kanskje er normalt? Har også veldig stinne og ømme bryst, noe jeg bruker ha et par dager før menstruasjon, ikke 10 dager før, men kom vel tidligere denne gangen.
. Forrige syklus var jeg definitivt ikke gravid (null prøving pga. korona), og da hadde jeg ikke slike symptomer. Så om noe, tenker jeg det heller er positivt enn negativt!Jeg tror ALLTID at jeg har blitt akutt smellfeit dagene rundt el, haha. Blir helt ekstremt oppblåst og stinn, såpass at jeg sliter med å spise for det føles som jeg er fylt opp innvendig liksom.Er det normalt å være så oppblåst og ha så mye luft etter EL? Vet jeg hadde EL pga test og temping. Jeg har ikke brukt å hatt det til vanlig, og lurer på om noe er galt? Eller om det kanskje er normalt? Har også veldig stinne og ømme bryst, noe jeg bruker ha et par dager før menstruasjon, ikke 10 dager før, men kom vel tidligere denne gangen.
Her er det rom for alleVenter på å få godkjent skifte til nick førstegangsprøveren98 - 23 - B1 - PP1 - EL 26/7 - IKM 10/8
Håper jeg kan få være med her da alt dette er helt nytt for meg og jeg kunne trengt litt damer å pratet med om spørsmål og for å få luftet spenning og frustrasjon i ventetiden![]()
, og et supert sted å prate med likesinnede!
Vi er på ferie på hytta og i området rundt her går det sauer fritt. Kom kjørende da vi møtte på en gjeng og da begynte jeg plutselig å gråte. Skikkelig gråte altså
Ble så rørt og full av tårer at det ikke stoppa på lenge, av dette synet av små lam som trippa bak mamman sin. Har jo aldri reagert sånn før men nå var jeg plutselig skikkelig ustabil. Gubben så på meg å lurte på hva i all verden som skjedde
Han sa at han håpa at jeg var gravid hvis ikke skjønte han ingenting 

Planen er å vente til torsdag-fredag (9-10 dpo) selv om jeg gikk på en liten test smell i dag Får se om jeg klarer å la være i morgenJeg skal prøve å vente til så nær IKM som mulig. Litt usikker på når IKM er, for pleier å ha 25-26 dagers syklus, men forrige var 30. Usikker på om den var 30 pgr progesterontilskudd eller fordi det kanskje/trolig var kjemisk graviditet (mensen var kraftigere og annerledes enn vanlig, med koagler -det har jeg aldri- og helt andre smerter. Dog KAN jo det skyldes progesteron, men hadde det ikke sånn på progesteron måneden før, men da noen færre dager med bruk av det).
Ja, det er så sykt irriterende at det er HELT like symptomer. Hos meg er tegna i tillegg forskjellige fra pp til pp, så tror jo alltid det ER noeDagens symptomer: stikk i nedre del av mage/eggstokker venstre side, vært mer sulten/fysen i to dager, skarp stikking plutselig lavt i korsryggen og litt mer følsom enn vanlig. Alt dette kan også være symptomer på PMS så spennende å se videre

Samme her I dag ble jeg plutselig kvalm og fikk murring i magen. Det her er jo til å bli gal av. Man kjenner jo plutselig etter på alt man vanligvis ikke ville tenkt over… Negativ test enn så lenge, for jeg klarer jo ikke å vente Bare 8 dpo i dag hvis Flo stemte med EL så fortsatt noe tidligJa, det er så sykt irriterende at det er HELT like symptomer. Hos meg er tegna i tillegg forskjellige fra pp til pp, så tror jo alltid det ER noeog blir like skuffa hver gang..
3DPO her, så skal tiiidligst teste om en uke, helst enda lenger. Men har et lite håp, med flott tid for el, pluss det virker som progesteronet funker bra på hormonbalansen min..Samme her I dag ble jeg plutselig kvalm og fikk murring i magen. Det her er jo til å bli gal av. Man kjenner jo plutselig etter på alt man vanligvis ikke ville tenkt over… Negativ test enn så lenge, for jeg klarer jo ikke å vente Bare 8 dpo i dag hvis Flo stemte med EL så fortsatt noe tidlig