Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererLeste først vedlegget på vanlig CB og ble forvirra av at det bare var en strek som var feil vei.. men på eska her står det at denne er positiv??!
Gratulerer![]()
PositivLeste først vedlegget på vanlig CB og ble forvirra av at det bare var en strek som var feil vei.. men på eska her står det at denne er positiv??!
Gratulerer!Positiv![]()
Gratulerer!
Tok ny digital i dag, ikke helt som ønska. Men tar sikkert en ny i morgenMS testen har økning da, ser det ut som
![]()
Definitivt økning på strimlene! Jeg har en haug med tester på vei i posten, men det virker som om de er forsinket pga flommen. Har igjen 1x vanlig MS og den ryker nok i morgen - da skal jeg ikke kjøpe flere tester før de jeg har bestilt kommer! Blir vel fort Mandag... IKM på lørdag!Tok ny digital i dag, ikke helt som ønska. Men tar sikkert en ny i morgenMS testen har økning da, ser det ut som
![]()
Jeeeij!! Gratulerer så myeLeste først vedlegget på vanlig CB og ble forvirra av at det bare var en strek som var feil vei.. men på eska her står det at denne er positiv??!

Håper jeg ogsåKjekt å se så mange fine tester her innegratulerer så mye alle sammen, håper de sitter til termin
![]()

Skal jeg sette deg på gravid?Takk <3 Håper det fortsetter å stige.
Får sikkert 2-3 snartHar bestilt meg noen digitale jeg også, for å teste om det går fremover eller ikke
![]()

Ryggsmerter idag, og uggen i formen. Ny test imorgen tidlig, hvis TR ikke meder seg før den tid![]()
Tok ny digital i dag, ikke helt som ønska. Men tar sikkert en ny i morgenMS testen har økning da, ser det ut som
![]()