Tok ny i natt. Ikke helt som ønska gitt :/ så nå er jeg jo litt redd, men har hørt og lest om mange som har fått sent utslag på disse ukes testeneBle det ny i dag, eller venter du en dag eller to til!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok ny i natt. Ikke helt som ønska gitt :/ så nå er jeg jo litt redd, men har hørt og lest om mange som har fått sent utslag på disse ukes testeneBle det ny i dag, eller venter du en dag eller to til!![]()

Tok ny i natt. Ikke helt som ønska gitt :/ så nå er jeg jo litt redd, men har hørt og lest om mange som har fått sent utslag på disse ukes testeneså prøver å slappe av og får heller ta en ny om et par dager. Får prøve å koble av her nede på Kreta og bare kose meg!
![]()
4+4 bare, så det er fortsatt tidlig. Bare litt redd likevelHvor langt er du nå?Som du nevner så varierer det veldig
Men jeg har forståelse for at du blir litt redd, hadde sikkert blitt det samme. Sånn sett kan testene være mer stressende enn beroligende innimellom.. Jeg har kjøpt meg to digitale som jeg tenker å ta 5+0 og 6+0 og håper på hhv 2-3 og 3+ på dem
Hvis du klarer å vente et par dager og tar ny digital på morgenen, så blir det sikkert 2-3
<3

4+4 bare, så det er fortsatt tidlig. Bare litt redd likevel![]()
Åå det var trist å leseGår sikkert ikke veien her.. rosa på papiret nå. Så nå er jeg skikkelig negativvar litt tidligere i dag, å det er der enda..
Vet ikke om det er noe på gang, eller om det bare er uskyldig endaÅå det var trist å lesehåper en ny spire sitter på neste el
![]()
Krysser fingrene for degGår sikkert ikke veien her.. rosa på papiret nå. Så nå er jeg skikkelig negativvar litt tidligere i dag, å det er der enda..

Tenker å ta digital test i morgen, for å se. Har den ingen utvikling går jeg ut i fra at det ikke går veien denne gangen heller. Får vel evt bekreftet med hcg målinger hos legen etter ferien også.
Neeeei... Krysser fingrene for at det er helt uskyldigGår sikkert ikke veien her.. rosa på papiret nå. Så nå er jeg skikkelig negativvar litt tidligere i dag, å det er der enda..
Blør heldigvis ikke mermen brystene er mindre øm i dag. Begynner jo å tenke at alt er noe ille nå. Er vel sånn som kommer og går?
Håper det. Bare jeg som er skikkelig urolig i dag kjenner jeg. Men ingen smerter og heller ingen flere blødningerHøres bra ut! Symptomene kan vel naturlig gå litt opp og ned i styrke ja![]()
Håper det. Bare jeg som er skikkelig urolig i dag kjenner jeg. Men ingen smerter og heller ingen flere blødninger![]()