Ikm uke 32 <3

Fekk skygge på 4 dpo, og siden har det vert blenda, men no er det skygge igjen, 10 dpo så da våkner håpe til live igjen :nailbiting: Sist eg var gravid i februar fekk eg positiv på 6 dpo, men den endte i sa allerede i slutten av uke 5. men når eg no har hatt bare blenda tester så gav eg egentlig litt opp, så no kjenner det er både godt å ha ett lite håp igjen men samtidig veldig skremmende med ett nytt lite håp, i tilfelle en på nytt skal bli skuffet igjen :angelic:
IMG_6494.png
IMG_6495.png

Jeg ser strek, men trooor det bare er ønsketenking:laughing014

Vedlegg

• 20230809_175640.jpg
    20230809_175640.jpg
    1,1 MB · Visninger: 113
Fekk skygge på 4 dpo, og siden har det vert blenda, men no er det skygge igjen, 10 dpo så da våkner håpe til live igjen :nailbiting: Sist eg var gravid i februar fekk eg positiv på 6 dpo, men den endte i sa allerede i slutten av uke 5. men når eg no har hatt bare blenda tester så gav eg egentlig litt opp, så no kjenner det er både godt å ha ett lite håp igjen men samtidig veldig skremmende med ett nytt lite håp, i tilfelle en på nytt skal bli skuffet igjen :angelic:Vis vedlegget 412104Vis vedlegget 412105
Jeg ser dessverre ingenting :( men så er det veldig tidlig enda. Og skygge 4 dpo var nok bare en skygge vil jeg tro :) :Heartred

Jeg sitter og planlegger test i morgen. Tror jeg. Kanskje. 13 DPO, det burde være innafor? Eller ska jeg klare å vente til fredag/lørdag..? Blir spennende å se :P

Jeg sitter og planlegger test i morgen. Tror jeg. Kanskje. 13 DPO, det burde være innafor? Eller ska jeg klare å vente til fredag/lørdag..? Blir spennende å se :p
Du er flink som har holdt deg til 13 dpo!! Jeg venter i spenning og håper du tester i morgen :hilarious:

Du er flink som har holdt deg til 13 dpo!! Jeg venter i spenning og håper du tester i morgen :hilarious:

Jeg tok en 10 DPO, som var så negativ det kan bli. Men det var ganske midt på dagen, så håper ikke alt håp er ute :P

Akkurat nå håper jeg at jeg tester i morgen jeg også. Hehe. Takk :D

Jeg tok en 10 DPO, som var så negativ det kan bli. Men det var ganske midt på dagen, så håper ikke alt håp er ute :p

Akkurat nå håper jeg at jeg tester i morgen jeg også. Hehe. Takk :D
Egget kan feste seg til og med 12 dpo, så det er enda håp :D krysser fingrene!

Back
Topp