Ikm uke 32 <3

Helt enig! Jeg skal nok krangle meg til hcg måling uansett om det går eller ikke denne gangen. Så ekkelt å gå rundt å ikke vite :bag:

Håper du får det uten å trenge å krangle en gang! De bør ha forståelse for at man vil ta hcg-måling for å se at det går som det skal.

Jeg tror jeg har bestemt meg for å ha en tidligtidlig ultralyd privat i uke 8 kanskje, hvis jeg kommer dit. Tror ikke jeg klarer å vente helt til uke 11-13 for å se om det er som det skal..

Håper du får det uten å trenge å krangle en gang! De bør ha forståelse for at man vil ta hcg-måling for å se at det går som det skal.

Jeg tror jeg har bestemt meg for å ha en tidligtidlig ultralyd privat i uke 8 kanskje, hvis jeg kommer dit. Tror ikke jeg klarer å vente helt til uke 11-13 for å se om det er som det skal..
Har lyst til det samme, men da må jeg reise over 2 timer en vei for å ta privat. Så er litt usikker. Men får se. Hvis alt går greit den neste uka, så kan det hende jeg bestiller tidlig ul :)

Regner med legen min ikke nekter meg hcg testing med tanke på sa i april sist

Åh, ja, det var litt av en reisevei ja. Skjønner det ikke er like lavterskel da. Da er hcg-måling mye mer aktuelt :) Nei, det gjør han/ho nok ikke <3 Håper så vi begge blir værende i april

Litt brunt i dag også. Mindre vondt i brystvortene, men fortsatt litt vondt.
Det stoppa jo plutselig i går etter kort tid. Kan det være pga sex dagen før i går?

Det stoppa jo plutselig i går etter kort tid. Kan det være pga sex dagen før i går?

Har hørt man kan blø etter sex ja, fordi slimhinnene et eller annet. Det kan vær en logisk forklaring :D

Det kan absolutt være pga sex, slimhinnene kan bli veldig ømfintlige :)

Men er det da normalt å spotte 2 dager etter? At brystene er mindre ømme er vel fordi at symptomer kommer og går? Har ikke turt å ta en ny digital enda, for hvis det ikke er utvikling på den så tror jeg det setter en demper for feireturen :depressed:

Kan settes på TR
neste gruppe for meg blir uke 41….Går så seint når mannen er vekke på jobb og eg må hoppe over en pp :banghead: men er no heldig vis bare en pp no, i vår var han vekke på to eggløsninger i slengen og så hadde eg bare en eggløsning når han var heime:dead:

Gratulerer så masse til alle gravide :Heartred
Og krysser fingrene for alle som no går over på ikm uke 36 :love2

Men er det da normalt å spotte 2 dager etter? At brystene er mindre ømme er vel fordi at symptomer kommer og går? Har ikke turt å ta en ny digital enda, for hvis det ikke er utvikling på den så tror jeg det setter en demper for feireturen :depressed:
Hvis det er brunt, så vil jeg tro at det er normalt :) og symptomer kommer og går, så jeg håper for deg at dette går fint :Heartred

Dette er vel ikke bare brunt lenger.. kommer ikke så mye på papiret. Men jeg prøvde å stikke en q-tips oppi for å se..

Vedlegg

• B2B97B59-C0E6-468F-B56F-3F07B53AEA1C.jpeg
    B2B97B59-C0E6-468F-B56F-3F07B53AEA1C.jpeg
    221,6 KB · Visninger: 116
Usikker på om det er rødt eller om det er brunt liksom. Tok en til å spurte samboer, han mener det er gammelt blod. Men så er jeg brått usikker på om det er vanlige murringer jeg har eller ikke .. mister håpet om at det her skal gå jeg :sorry: :crybaby2

Usikker på om det er rødt eller om det er brunt liksom. Tok en til å spurte samboer, han mener det er gammelt blod. Men så er jeg brått usikker på om det er vanlige murringer jeg har eller ikke .. mister håpet om at det her skal gå jeg :sorry: :crybaby2

Er det en uke til dere er hjemme igjen? Har du noen flere tester? Har hørt om flere som også bare blør litt uten noen spesiell grunn sånn i starten. Og at så lenge det bare er blod og ikke koagler, eller hva det heter, så er det muligens pga slimhinnene bare? Håper det går <3

Er det en uke til dere er hjemme igjen? Har du noen flere tester? Har hørt om flere som også bare blør litt uten noen spesiell grunn sånn i starten. Og at så lenge det bare er blod og ikke koagler, eller hva det heter, så er det muligens pga slimhinnene bare? Håper det går <3
Vi er hjemme igjen på lørdag, så skal få testet mer da :) graviditetstester er vist ikke vanlig på supermarked osv her på Kreta :) men får krysse fingrene for at det går seg til :Heartred

Back
Topp