Takk, men tror nok det har gått galt. Jeg blør skikkelig nå. Og har litt smerter. Riktignok ikke mye smerter, men det er en del blod. Så da gikk det vel ikke denne gangen hellerDumt det ikke er vanlig der nede. Jeg krysser alt jeg har<3

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, men tror nok det har gått galt. Jeg blør skikkelig nå. Og har litt smerter. Riktignok ikke mye smerter, men det er en del blod. Så da gikk det vel ikke denne gangen hellerDumt det ikke er vanlig der nede. Jeg krysser alt jeg har<3

Takk, men tror nok det har gått galt. Jeg blør skikkelig nå. Og har litt smerter. Riktignok ikke mye smerter, men det er en del blod. Så da gikk det vel ikke denne gangen heller![]()
Uff, ble oppriktig lei meg nåTakk, men tror nok det har gått galt. Jeg blør skikkelig nå. Og har litt smerter. Riktignok ikke mye smerter, men det er en del blod. Så da gikk det vel ikke denne gangen heller![]()

Huff, så leitTakk, men tror nok det har gått galt. Jeg blør skikkelig nå. Og har litt smerter. Riktignok ikke mye smerter, men det er en del blod. Så da gikk det vel ikke denne gangen heller![]()

Takk, men tror nok det har gått galt. Jeg blør skikkelig nå. Og har litt smerter. Riktignok ikke mye smerter, men det er en del blod. Så da gikk det vel ikke denne gangen heller![]()
Hvordan går det med deg? <3
Det går greit med meg, alt tatt i betraktning
prøver å bare nyte resten av ferien, selv om det plager meg at det mest sannsynlig er en SA igjen..Har egentlig gitt opp siden jeg har blødd såpass mye og blør litt enda. Pluss smertene jeg hadde. Men søstra mi hadde en foss med blod og syke smerter, å han er nå 2,5 årHåper du klarer å kose deg litt med ferie <3 Håper virkelig ikke det er SA. Håper vi alle kommer oss til april.
Har egentlig gitt opp siden jeg har blødd såpass mye og blør litt enda. Pluss smertene jeg hadde. Men søstra mi hadde en foss med blod og syke smerter, å han er nå 2,5 årså det er et bittelite håp enda, selv om jeg er ganske sikker på at jeg har mistet. Brystvortene finnes ikke ømme lenger
![]()
Ingen tvil om hva som har skjedd nei. Nederst tatt nå, de andre før tur. Håper det går bedre med dere andre![]()