Ikm uke 32 <3

Takk, men tror nok det har gått galt. Jeg blør skikkelig nå. Og har litt smerter. Riktignok ikke mye smerter, men det er en del blod. Så da gikk det vel ikke denne gangen heller :sorry:

Ånei :( Hadde så håpa vi skulle være i samme termingruppe :(

Håper du klarer å kose deg litt med ferie <3 Håper virkelig ikke det er SA. Håper vi alle kommer oss til april.

Håper du klarer å kose deg litt med ferie <3 Håper virkelig ikke det er SA. Håper vi alle kommer oss til april.
Har egentlig gitt opp siden jeg har blødd såpass mye og blør litt enda. Pluss smertene jeg hadde. Men søstra mi hadde en foss med blod og syke smerter, å han er nå 2,5 år :) så det er et bittelite håp enda, selv om jeg er ganske sikker på at jeg har mistet. Brystvortene finnes ikke ømme lenger :(

Har egentlig gitt opp siden jeg har blødd såpass mye og blør litt enda. Pluss smertene jeg hadde. Men søstra mi hadde en foss med blod og syke smerter, å han er nå 2,5 år :) så det er et bittelite håp enda, selv om jeg er ganske sikker på at jeg har mistet. Brystvortene finnes ikke ømme lenger :(

Jeg kan håpe for deg :) Psykisk lurt å være forberedt på at det kan gå begge veier, men fint med historier som søsteren din sin :)

Ingen tvil om hva som har skjedd nei. Nederst tatt nå, de andre før tur. Håper det går bedre med dere andre :Heartred

Vedlegg

• 4B3A6BBF-A5BA-416C-8856-CAFBF6255F47.jpeg
    4B3A6BBF-A5BA-416C-8856-CAFBF6255F47.jpeg
    366,5 KB · Visninger: 111
Ingen tvil om hva som har skjedd nei. Nederst tatt nå, de andre før tur. Håper det går bedre med dere andre :Heartred

Ååå :( <3 <3 Håper virkelig det veldig snart blir din tur! Og takk for det. Håper også, men de første ukene føles så utrolig usikre

Back
Topp