Ikm uke 32 <3

Jeg er seriøst håpløs!!! Har svidd av 4 tester i dag... Alle frem til nå har vært blanke. Tok nok en Make Sure nå sammen med en RFSU Tidlig.. RFSU var negativ, men nok en gang får jeg noe som kan minne om strek på MS! Eller har jeg begynt å innbille meg ting? :wtf:

Jeg også ser! :D

Åpnet RFSU-testen også siden jeg er jævlig nærsynt og det glasset foran forstyrrer synet mitt. Kunne skimte noe som kan minne om strek...

Det er en svaaaak ekstra strek der det det ut som :D
Hadde jo forventet litt sterke strek på morgenurin i dag siden jeg hadde svak test på morgenurin i går, men den gang ei... Krysser alt som krysses kan for strek i morgen tidlig og at pakken min med tester kommer snart!

Hadde jo forventet litt sterke strek på morgenurin i dag siden jeg hadde svak test på morgenurin i går, men den gang ei... Krysser alt som krysses kan for strek i morgen tidlig og at pakken min med tester kommer snart!
Tar jo gjerne et par dager for hcg å doble seg :) krysser fingrene for at neste test slår ut :D

Nå tror jeg at noen snart må fjerne testene mine og låse døra til badet! Tok ENDA en test! :wtf: :excited001
20230808_213747.jpg

Er den ikke littebitt sterkere enn i går? Eller bare meg som synes det? Det er iallfall strek! Det skal vel ikke være det om man ikke er gravid? :)
Ja, sant! Nå har jeg fått 4 som ser slik ut av denne typen - fra fra to forskjellige pakker, så da burde det vel være håp..

Ja, sant! Nå har jeg fått 4 som ser slik ut av denne typen - fra fra to forskjellige pakker, så da burde det vel være håp..

Det vil jeg tro. Ellers må det være noe galt med de testene? Har du brukt dem før? Fått sånn strek da?

Det vil jeg tro. Ellers må det være noe galt med de testene? Har du brukt dem før? Fått sånn strek da?
Finner lite på nett om at Make sure viser feil. Brukte de forrige gang også. Hadde slik strek noen dager før IKM da også. Det endte dessverre i MA.

Finner lite på nett om at Make sure viser feil. Brukte de forrige gang også. Hadde slik strek noen dager før IKM da også. Det endte dessverre i MA.

Utrolig trist med MA <3

Enig med Fjellgeiti over her, streken vil forhåpentligvis være enda tydeligere imorra :) Jeg synes den så sterkere ut i dag enn i går, så ny test i morgen/fredag, så er den kanskje enda tydeligere :)

Hilser såvidt på, selv om jeg ikke er direkte aktiv prøver, vi er veldig fram og tilbake angående barn nummer 4.. men nå er mensen forsinka. Har murra i magen i flere dager, vært sikker på at "nå kommer mensen " siden lørdag, uten at noe har skjedd. Hvilke symptomer har dere andre kjent på?

Hilser såvidt på, selv om jeg ikke er direkte aktiv prøver, vi er veldig fram og tilbake angående barn nummer 4.. men nå er mensen forsinka. Har murra i magen i flere dager, vært sikker på at "nå kommer mensen " siden lørdag, uten at noe har skjedd. Hvilke symptomer har dere andre kjent på?
Har veldig murringer, ømme bryster, humørsvingninger, oppblåst og mer sulten :)

Har veldig murringer, ømme bryster, humørsvingninger, oppblåst og mer sulten :)
Oi, det var mange tydelige symptomer ,så kjekt. Jeg regner med at mensen dukker opp igrunn, har egentlig ingen av de du beskriver.

Back
Topp