Ikm uke 32 <3

Åh, jeg er så fornøyd! 10dpo og enda ikke fått mensen! Begynte å blø 9dpo forrige gang, så kommer seg etter pilleslutt :D

Men jeg lurer på om jeg skal svi av en makesure nå snart,hmmm :p bare fordi, liksom :hilarious: *har ikke troen*
Så deilig!! Kjekt når kroppen jobber på lag med deg :joyful:

Håper det er en spire som har satt seg, at det er derfor tr ikke kommer ❤️

Så deilig!! Kjekt når kroppen jobber på lag med deg :joyful:

Håper det er en spire som har satt seg, at det er derfor tr ikke kommer ❤️
Ble så skuffet sist da tr dukket opp 9dpo, så veldig fornøyd selv om det ikke skulle være spire :happy:
Tok en makesure, temmelig negativ, klarte ikke å dy meg :p

Vedlegg

• PXL_20230807_183840984.jpg
    PXL_20230807_183840984.jpg
    2,1 MB · Visninger: 110
Ble så skuffet sist da tr dukket opp 9dpo, så veldig fornøyd selv om det ikke skulle være spire :happy:
Tok en makesure, temmelig negativ, klarte ikke å dy meg :p
Veldig kjekt om du kan få en god lutealfase, så egget i det minste får en sjangse :)

Åå så kjedelig:shifty: da får vi bare håpe videre :D

Veldig kjekt om du kan få en god lutealfase, så egget i det minste får en sjangse :)

Åå så kjedelig:shifty: da får vi bare håpe videre :D
Jeg føler selv at jeg har innfunnet meg at det ikke gikk denne pp, og tror nok jeg kjenner mer på at det er skikkelig kjipt hvis det går mer enn 6mnd (begge de to andre satt på sjette pp):)

Jeg føler selv at jeg har innfunnet meg at det ikke gikk denne pp, og tror nok jeg kjenner mer på at det er skikkelig kjipt hvis det går mer enn 6mnd (begge de to andre satt på sjette pp):)
Begge mine satt i pp 1, nå er jeg i pp 5, så du kan tro jeg er skuffet :hilarious:
Særlig pp 4, da ble jeg skikkelig lurt av kroppen, det var et hardt slag med negative tester da..
Så nå er jeg i pp 5 og aaaaaner ikke hva kroppen holder på med :banghead::schocked028

Begge mine satt i pp 1, nå er jeg i pp 5, så du kan tro jeg er skuffet :hilarious:
Særlig pp 4, da ble jeg skikkelig lurt av kroppen, det var et hardt slag med negative tester da..
Så nå er jeg i pp 5 og aaaaaner ikke hva kroppen holder på med :banghead::schocked028
Ser den, og jeg hadde blitt skikkelig frustrert hvis jeg hadde opplevd rotet du er midt oppi nå :bag:

Ser den, og jeg hadde blitt skikkelig frustrert hvis jeg hadde opplevd rotet du er midt oppi nå :bag:
Jeg er veeldig frustrert, oppgitt og skuffet. Fatter ikke denne kroppen! Ikke klarer den å bli gravid, å den klarer heller ikke å holde en grei syklus! :banghead:
Tanken på alt gir meg bare lyst til å gi opp:sorry:

God morgen.
DPO15 i dag, men CD28.
Hadde rosa på papirer søndag, bare brun spotting i går. Sov skikkelig dårlig, hadde sterke kramper og forventet å våkne opp til TR. Men Nope. Ingenting. Temperaturen har falt under linjen når jeg måler med termometer, mens den på klokken har gått opp igjen. Men siden natten var så hard så kan jeg vel ikke stole på noe.
Jaja. Dagen er enda ung og Hans har allerede tullet til dagen min.

Inatt våkna jeg med skikkelige stikninger i venstre sia, nedenfor hofta-isj i magen. De holder enda på litt av og på. irriterende... Er liksom som kramper. kindof! Ny test imorgen :dance018

11dpo, tempen sank og jeg spotter. Jaja, da ble lutealfasen lenger enn sist hvertfall, da begynte jeg å blø 9dpo :)

Veide meg i dag. Gått opp 1.1kg på en uke. Skjønner ingenting. Må ha mye vann i kroppen eller noe. Klærne er ubehagelige trange. Fremdeles ingen blødning.

Blenda test på morgenurin og negativ CB.. Kun 10 DPO så det er fortsatt håp etter den svake streken i går. Tror ikke jeg har testet positivt før 12/13DPO tidligere!

2 dager til ikm. Blenda test, også når eg skulle tørke meg var det rosa slim? Antar det er spotting som er begynt, men trodde ikke det skulle være slim da? Er vel bare ønsket som overgår fornuften, men...:angelic:

Blenda test 9 dpo, jeg er pessimist og tenker håpet er ute :hilarious: Fikk ganske tydelig positiv test 10 dpo med frøkna, så hadde nok testa positivt 9 dpo om jeg hadde prøvd da. Forskjellen nå er at jeg ikke tester etter EL, går bare ut fra smerter, så jeg vet jo ikke nøyaktig hvor mange dpo jeg er. Forhåpentligvis er det bare for tidlig :shy:

2 dager til ikm. Blenda test, også når eg skulle tørke meg var det rosa slim? Antar det er spotting som er begynt, men trodde ikke det skulle være slim da? Er vel bare ønsket som overgår fornuften, men...:angelic:
Det kan jo være festeblødning...:signs003

Back
Topp